Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4386065,00.html

 

ראו בבקשה את פרטי הקיה קרנס החדשה-

מחיר לגרסת בסיס: 163

מחיר לגרסה "מאובזרת": 166

 

מה מקבלים תמורת עוד 3000 ש"ח אתם שואלים? ובכן גם ג'נטים וגם חלון גג, ששווים, כידוע, הרבה הרבה יותר. אבל בלי הנחת ענק לחברות הליסינג על גרסת הבסיס הרי אי אפשר היום.

 

ספרו לי עוד על שוויון, הגבלים עסקיים, ופירמידות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

א- רשום "בין היתר" זה אומר שזה לא הכל וזו כמובן רק כתבה.

ב- מה קשור בדיוק ההנחה של חברות הליסינג?

פורסם
ב- מה קשור בדיוק ההנחה של חברות הליסינג?

 

בלעדיה, מחיר גרסת הבסיס לצרכן הפרטי היה ריאלי הרבה יותר.

המחיר הגבוה לפרטיים מעלה את ערך המחירון ומאפשר לליסינג (שקנו את הרכב במחיר זול מהמחיר לצרכן הפרטי) למכור את הרכב ברווח גבוה יותר.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

YNV צודק, ואני ארחיב:

נניח מחיר ללקוח של 100K (קליאו 1.6). אם אלבר מוכרים את הרכב ב- 80K, אפשר להניח די בבטחון שהם קנו אותו ב- 75K ומטה. כעת, אם הם רוכשים רכב ב- 75K ומעבירים אותו לליסינג או השכרה, היות שהמחירון הרשמי שלו הוא 100K, הרי שבעוד שלוש שנים כאשר המחירון שלו יהיה 50K, נניח, הם "הפסידו" ירידת ערך רק של 25K ולא 50K, מה שמאפשר להם להגדיל מאוד את הרווח, שהרי בשלוש השנים האלה הם גבו עליו בערך 70K נוספים בהשכרה/ליסינג (וזו הערכת מינימום), ולכן יכולים למכור אותו גם ב- 10K ועדיין להרוויח, למרות שהם כנראה ימכרו אותו בערך ב- 40K+. אם היבואן יתמחר את הרכב בצורה טובה יותר לצרכן הפרטי, הם פשוט לא ירכשו ממנו.

הפתרון הוא, כמובן, לרכוש מהליסינג, וכך "להרוויח" את ההנחה, אלא שאז אתה נרשם כיד2. שים לב שהחוק מאפשר היום לליסינג לרשום אותך כיד 1 (!), אבל הם לא עושים את זה משום שזה להפר את כללי המשחק המושחתים עם היבואנים. ומי סובל? מעמד הביניים :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אז תמחה. כמו שהועלה פה בעבר, אל תצא לרחובות פשוט תדחה את הקנייה של הרכב החדש בהרבה זמן, זה לא שאתה נוסע בגרוטאה בת 25.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לחלופין תקנה את אותה כמות רכבים שאלבר קונים, אני מניח שיתנו לך הנחה לא רעה

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
זה לא שאתה נוסע בגרוטאה בת 25.

 

הייתה לו פעם גרוטאה שענתה לשם 25, זה עוזר? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא קונה רכב חדש,רק יד שנייה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

העיוות של הליסינג לדעתי הוא אך ורק באשמת\יוזמת\תאוות הכסף של מדינת ישראל = שווי המס

 

כשאדם לוקח רכב המדינה המציאה מס המכונה להלן "שווי שימוש" וזאת למרות שהיום רוב לוקחי רכב הליסינג משלמים עליו טבין ותקילין.

ונחזור לדוגמא - הרכב שנלקח שברולט קרוז מחיר חישוב שווי מס 124000 ש"ח אבל בכל אולם תצוגה אתה יכול לרכוש קרוז ב 114000 ש"ח (אם לא פחות) המדינה: חישוב שווי מס לפי מחירון רישמי חביבי.

 

אז מה היה לנו כאן כל היבואנים מיצרים מחירון פיקטיבי גבוהה מאוד על מנת לשרת את המס של המדינה,

הציבור נפגע נכיוון שגם אחרי ההנחות עדיין מחיר התחלתי לא ראלי.

פורסם

העיוות נוצר עקב תיאום מחירים ברור בין כל יבואני הרכב , הבעיה היא שהמדינה אינה מוכנה להיכנס ולחקור את הנושא.

כל רכבי קבוצה 2 לשעבר , כולם בהפרש של 1000 ש"ח נמכרים בטווח של 127K , לא משנה אם הרכב מגיע מצרפת, גרמניה, יפן ואו קוריאה הכל אותו מחיר...

 

איפה הממונה על ההגבלים ?

מדינת קומבינה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כל החקירות והממונים מיותרים ברגע שפותחים את השוק לייבוא פתוח אמיתי. תוך רבעון מהרגע שזה יקרה כל המכוניות האלה יוזלו בסדרי גודל משמעותיים. איפה העניין הזה עומד היום אגב?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הוגשה לאחרונה הצעת חוק שהופכת את שר התחבורה לכל יכול, כולל לסגור ברז יבוא של רכבים, הענין עבר כבר קריאה ראשונה ואני לא יודע אם זה יעבור בשקט מצד היבואנים אבל אם וכאשר אף אחד לא ישים לב והצעת החוק הזו תעבור, מקרה כמו איילון מוטורס ופורד לא יחזור על עצמו שנית

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

×
×
  • תוכן חדש...