Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו חזר אתמול מטיפול גדול שכלל גם החלפת שמן גיר+רצועת טיימינג+פילטר מזגן,

בנוסף נסעתי בו היום ויש לי תחושה שהוא סוחב קצת יותר טוב!.

 

עכשיו חזרתי מקניות עם אמא שלי ואיך שחזרנו ראיתי שיש נזילה של מים עד כדי שלולית,

יצאתי ברוורס, נשכבתי מתחת לאוטו ולא ראיתי נזילה קבוע אלא פעם ב טיפה יורדת, מה שכן זה היה מים נטו ולא שמן, אין ריח בכלל וזה היה נוזלי בדיוק כמו מים.

 

השאלה שלי היא האם זה קשור למזגן ?בגלל שזה קרה עם מזגן דולק.

 

הנזילה הייתה בצד ימין מאיזור בקדימה של הרכב.

פורסם

כנראה שאכן מדובר במים מהמזגן.

תמשיך לבדוק בשבועות הקרובים בקפדנות שמן ומים. במידה ואין שיפוי בגובה המפלסים אז אכן היה מדובר במי מזגן.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בכל מקרה שמן מים בימים הקרובים ליתר ביטחון.

בנוסף נאמר לי היום שגם נוקה בית מצערת ולכן אני מרגיש שהרכב סוחב טיפה יותר טוב,, המנוע שקט מאוד בנוסף.

 

תודה רבה לכולם, קצת חששתי ולכן פתחתי מיד שרשור, מצטער אם אני חופר ^^.

פורסם
האוטו חזר אתמול מטיפול גדול שכלל גם החלפת שמן גיר+רצועת טיימינג+פילטר מזגן,

בנוסף נסעתי בו היום ויש לי תחושה שהוא סוחב קצת יותר טוב!.

 

לטיוטה קורולה 99 יש פילטר מזגן?

אם כן אשמח לדעת איפה הוא ממוקם

 

בברכה

אריאל

אני ידיד אתה ידיד כולנו ידידים

פורסם

תחשוב שניה בהגיון!

 

אם יש נזילה, ואתה חושב שזה לא תקין, ועוד לא נדלקה מנורה.

אולי תבדוק מפלסים (קירור\ושרים\נוזלים למיניהם)

 

אם המפלס לא יורד, כנראה המים ממציאים את עצמם, וזה יכול להווצר רק מהמזגן (שזו פעולה תקינה שלו).

 

בקיצור, אל תלחץ סתם, רכב אמין, שים דלק וסע לשלום.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי בעיה דומה

בצד ימין של הרכב יש נזילת מים ממיכל העיבוי יורד תמיד (בהתחלה סגרתי את הפרפר(היה פתוח קצת) שיש ברדיטאור בצד שמאל למה והפסיק איזה שבועיים

כשיו שו יורד ממיכל העיבוי בדקתי משאבת מים תקין מאיפה יכול היות אולי גם מהמזגן

פורסם
כנראה שזה מי זמגן כמו של אוטובוסים, הקטע הוא שזה קרה גם שהרכב היה מכובה, אם כי אחרי נסיעה.

זה בסדר, זה קורה גם ברכבים חדשים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתה מרבה לנסוע עם מזגן?

מים של המזגן ממשיכים לרדת גם כשהרב כבוי אחרי נסיעה.

 

נסה לנסוע בלי מזגן ולראות אם התופעה חוזרת.

 

×
×
  • תוכן חדש...