Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים , כרגע יש לאבא שלי סוזוקי בלאנו , 2000 אני חושב.

בכל מקרה , עשתה בעיות , אנחנו מתכוונים להחליף אותה.

בכל מקרה , התקציב הוא לכל היותר 70.

דרישות.. מממ , דבר ראשון זה אמינות , כי אין לכם כמה בעיות עשתה הבלאנו..

שבין היתר ראש מנוע חדש.

 

בנוסף לאמינות , אני חושב שמנוע 1600 יספיק , 4\5 דלתות .. לא כזה משנה .

רק אוטומט..

הממ , זה אני חושב... שיהיו ביצועים נאים.. (ביחס למשפחתית 1.6 כמובן)

והתנהגות כביש טובה..

 

אבא שלי כרגע חושב על משהו בכיוון של

mazda 323 1.6

toyota corola

אתם יודעים , יפנית ממוצעת :]

 

טוב , זהו.. תודה על העזרה.

פורסם
היי אנשים , כרגע יש לאבא שלי סוזוקי בלאנו , 2000 אני חושב.

בכל מקרה , עשתה בעיות , אנחנו מתכוונים להחליף אותה.

בכל מקרה , התקציב הוא לכל היותר 70.

דרישות.. מממ , דבר ראשון זה אמינות , כי אין לכם כמה בעיות עשתה הבלאנו..

שבין היתר ראש מנוע חדש.

 

בנוסף לאמינות , אני חושב שמנוע 1600 יספיק , 4\5 דלתות .. לא כזה משנה .

רק אוטומט..

הממ , זה אני חושב... שיהיו ביצועים נאים.. (ביחס למשפחתית 1.6 כמובן)

והתנהגות כביש טובה..

 

אבא שלי כרגע חושב על משהו בכיוון של

mazda 323 1.6

toyota corola

אתם יודעים , יפנית ממוצעת :]

 

טוב , זהו.. תודה על העזרה.

קורולה או פוקוס. תעשו סיבוב על שתיהן ותראו מה יותר מתאים לכם ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם כבר יפני וב70K אזי הייתי ממליץ על הניסן אלמרה (פרפקט) 1.6 01' שבטוחה ומרווחת מהקורולה וה323 (וגם מהלנטיס) (ולטעמי האישי גם נראית אכילה יותר מהן).

פורסם

ניסאן אלמרה היא התשובה. אמינה ביותר-ללא תחרות,מרווחת ונעימה בהרבה מהקורולה (דור קודם שמתאים לתקציבך),הביטוח זול יותר ממזדה וגם המחירון אטרקטיבי.

 

התמורה (בין היפניות) הטובה ביותר לכספך

 

ללא שום קשר,תמיד צריך לנסות למצוא רכב שמור ולהמשיך לשמור עליו.

 

בהצלחה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
תחשוב על האופציות הבאות:

 

* ווקטרה שנת 99/2000 עם מנוע 2000 ליטר.

* אסטרה שנת 2000/2001 מנוע 1.6 .

* גולף.

* אוודי A4

איזה A4 הוא יקנה ב70 אלף ש"ח???

עם כל האהבה שלי לגרמניות בכלל ולאודי בפרט - ב70K הוא יכול לקנות A4 עם מנוע 1.6 משנת 98, רכב בן כמעט 7 שנים... הסיכוי למצוא אקזמפלר טוב לרכב כזה היא מאוד נמוך וגם אז - מדובר על רכב יחסית מיושן ולא הכי בטוח (2.5 כוכבים במבחני ריסוק)

 

הייתי מתמקד במכוניות משנת 2000 וצפונה.

פורסם
איזה A4 הוא יקנה ב70 אלף ש"ח???

עם על האהבה שלי לגרמניות בכלל ולאודי בפרט - ב70K הוא יכול לקנות A4 עם מנוע 1.6 משנת 98, רכב בן כמעט 7 שנים... הסיכוי למצוא אקסמפלר טוב לרכב כזה היא מאוד נמוך וגם אז - מדובר על רכב יחסית מיושן ולא הכי בטוח (2.5 כוכבים במבחני ריסוק)

 

הייתי מתמקד במכוניות משנת 2000 וצפונה.

נכון שמדובר ברכב מיושן....אבל...עדיין עדיף על כל אופציה יפנית/קוריאנית משנים מתקדמות יותר...

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

הכל תלוי בתקציב.

 

להחזיק אאודי יעלה הרבה מעל יפנית ממוצעת.

אם יש תקציב, אז כדאי ושווה.

אם אין, אז לא כדאי.

אני אישית הייתי מעדיף אפילו אוטו משנת 90-92 אבל מותג איכותי ומחפש אחד שמור, מאשר לאנטיס 00, אבל זה ההעדפה שלי.

פורסם
הכל תלוי בתקציב.

 

להחזיק אאודי יעלה הרבה מעל יפנית ממוצעת.

אם יש תקציב, אז כדאי ושווה.

אם אין, אז לא כדאי.

אני אישית הייתי מעדיף אפילו אוטו משנת 90-92 אבל מותג איכותי ומחפש אחד שמור, מאשר לאנטיס 00, אבל זה ההעדפה שלי.

הוגו...אני מסכים איתך בכל מילה....כן ירבו אנשים כמוך....:-D

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

 

להחזיק אאודי יעלה הרבה מעל יפנית ממוצעת.

אם יש תקציב, אז כדאי ושווה.

אם אין, אז לא כדאי.

אני אישית הייתי מעדיף אפילו אוטו משנת 90-92 אבל מותג איכותי ומחפש אחד שמור, מאשר לאנטיס 00, אבל זה ההעדפה שלי

 

אז אתה תיסע על אוטו שנת 90 עם 300 אלף קילומטר, שהחליפו לו כבר מנוע אחד וכל נסיעה תשקול שנית אם כדאי ואם תצליח להגיע, ואחרים ייסעו ברכב שנת 2000, יפנית אומנם ולא הכי מפוארת, אבל לא יחששו לנסוע נסיעות ארוכות. לפחות ברכבים האלה יהיה כריות אוויר, ABS וכו'.
פורסם
אז אתה תיסע על אוטו שנת 90 עם 300 אלף קילומטר, שהחליפו לו כבר מנוע אחד וכל נסיעה תשקול שנית אם כדאי ואם תצליח להגיע, ואחרים ייסעו ברכב שנת 2000, יפנית אומנם ולא הכי מפוארת, אבל לא יחששו לנסוע נסיעות ארוכות. לפחות ברכבים האלה יהיה כריות אוויר, ABS וכו'.

מה שאתה אומר הוא בכלל לא נכון, ווקטרה, A4 או פאסאט מתחילת שנות התשעים עדיין עדיפות על יפנית או קוריאנית משנות האלפיים, לפחות אתה תדע שאתה נוסע ברכב שהוא הרבה יותר בטיחותי במקרה של חס וחלילה תאונה...

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם
מה שאתה אומר הוא בכלל לא נכון, ווקטרה, A4 או פאסאט מתחילת שנות התשעים עדיין עדיפות על יפנית או קוריאנית משנות האלפיים, לפחות אתה תדע שאתה נוסע ברכב שהוא הרבה יותר בטיחותי במקרה של חס וחלילה תאונה...

נשמע שאתה מדבר בעיקר מתוך סטיגמות מאשר מחקר אמיתי. לפי דעתי יש סיכוי לא רע בכלל שאתה טועה.

×
×
  • תוכן חדש...