Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אתה תיסע על אוטו שנת 90 עם 300 אלף קילומטר, שהחליפו לו כבר מנוע אחד וכל נסיעה תשקול שנית אם כדאי ואם תצליח להגיע, ואחרים ייסעו ברכב שנת 2000, יפנית אומנם ולא הכי מפוארת, אבל לא יחששו לנסוע נסיעות ארוכות. לפחות ברכבים האלה יהיה כריות אוויר, ABS וכו'.

זה בכלל לא נכון מה שאתה אומר, אני מדבר פה על מכונית שלא צריכה החלפת מנוע כל עוד נתנו לה יחס סביר ומעלה.

אני אתן דוגמא לרכב כזה, אני מכיר מישהו שהיתה לו עד שנת 2000 לקסוס LS 400 שנת 90.

האוטו נסע בצורה מושלמת, ללא כל תקלות, מנוע וגיר שלא צריכים החלפה עד שהאוטו הולך למזבלה.

ודרך אגב כיום האוטו נמצא אצל אדם אחר שהוא מכיר, הוא קצת פחות שמר על האוטו, אבל הוא עדיין נוסע ללא תקלות וללא שום פחד, ועדיף על אחת כמה וכמה על משפחטומטית יפנית חדשה.

פורסם
זה בכלל לא נכון מה שאתה אומר, אני מדבר פה על מכונית שלא צריכה החלפת מנוע כל עוד נתנו לה יחס סביר ומעלה.

אני אתן דוגמא לרכב כזה, אני מכיר מישהו שהיתה לו עד שנת 2000 לקסוס LS 400 שנת 90.

האוטו נסע בצורה מושלמת, ללא כל תקלות, מנוע וגיר שלא צריכים החלפה עד שהאוטו הולך למזבלה.

ודרך אגב כיום האוטו נמצא אצל אדם אחר שהוא מכיר, הוא קצת פחות שמר על האוטו, אבל הוא עדיין נוסע ללא תקלות וללא שום פחד, ועדיף על אחת כמה וכמה על משפחטומטית יפנית חדשה.

לקסוס זה סיפור אחר לגמרי (בייחוד הLS400 שמאז שהושקה נחשבת לרכב האמין ביותר...) ויש קושי רב למצוא מתמודדות ראויות ברמתה שיכולות להיות אמינות ולהציע את אותם המותריות, אבזור וביצועים כמוה. לכן הדוגמא שלך קיצונית ולא ממש נותנת תמונה נכונה מבחינת רוב הרכבים הישנים מתחילת שנות ה90. לסיום, פותח השירשור אמר בפירוש שאביו לא מעוניין ברכב שאינו יפני כך שאין בכלל מקום לדון כאן באלטרנטיבות אירופאיות (גם אם הן עדיפות על הדגמים היפנים החדשים יותר).
×
×
  • תוכן חדש...