Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור מהאגדות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מתן - לא, משרת בקריה. ולא בסיבוב של בר אילן (אחלה סיבוב!!)

 

למי שעדיין לא קלט, קניתי סקסו VTS. מנוע 1.6 עם 120 כ"ס שמרגישים כמו 140, התנהגות של קארטינג גם ללא הנמכה, כ-900 קילו.

 

מדהים כמה שהיא שונה מה-306.

 

היום נהגתי עליה כ-100 ק"מ, אני יכול לסכם בקצרה התרשמות:

 

1. פחד מוות. האוטו הזה פשוט מפחיד. הרבה יותר קיצוני מה-306. אני חייב ללמוד אותו לאט כי בשביל לנהוג בו מהר צריך הרבה יותר מיומנות. החלקות מכל הסוגים מתרחשות מהר ובפתאומיות.

2. הוא חזק. המנוע הזה פשוט מדהים. פנינה. לא מבין איך PSA ייצרו מנועים כל כך בינוניים כמו המנוע של ה-XSI וה-S16 (ב-306 לפחות) - ויצאו עם כזה מנוע מעולה.

3. למה לעזאזל האוטו עשוי מפלסטיק?

4. למה הנדסת האנוש כל כך גרועה? מה זה המיקום של החלונות חשמל? מה זה הפתחי איוורור המרכזיים האלו, שיוצאים החוצה? (צריך לראות בשביל להבין)

5. הוא קטן, מאוד קטן. מרגיש קצת צפוף לי. אני אתרגל.

6. הנוחות לא משהו, ה-306 הרבה יותר נוחה.

7. המושבים לא משהו...

8. ההגה סבבה. מעט פחות תחושה מב-306 אבל עדיין טוב מאוד.

9. מגיעה ל-200 בקלילות, אבל די מפחיד לנסוע בה במהירות כזאת...

10. אני צריך לעשות קורס נהיגה - דחוף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זוכר את השיחה שהייתה לנו בטלפון מהעבודה שלי ?

דיברנו על ההבדלים בין ה-106 ו-306 מסתדר לך עם הדברים שאמרתי ?

 

המון מז"ט וקח אותה באיזי

:smilecol: :beerchug:

 

ת'אמת, לא זוכר :shock:

 

אבל ההבדלים בהחלט ברורים.

 

ה-306 הרבה פחות עצבנית. מרגישה הרבה יותר מאוזנת. הרבה יותר בטוחה. זה לא רק הגודל, זאת צורת הנהיגה והנסיעה - ב-306 הכל זורם, אפילו אם לא נהגת עליה המון זמן אתה יכול לעלות עליה וישר לנהוג מהר ובקלות. בסקסו - אני הרבה יותר ON THE EDGE בכל פעם שאני מנסה לנהוג מהר...

 

אני חושב שהסקסו הרבה יותר דורשנית מה-306. גם בהשקעה וגם בכישורי נהיגה.

 

יהיה מעניין...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני דורש איזכור של השם שלי בסיפור!

 

אתה יודע למה!!!

 

ותתחדש רוני!

 

באמת שיהיה במזל טוב!

 

אחלה אוטו שבעולם!!!

 

 

 

 

 

(וזה אפילו בא בדיוק בזמן! גיא בדיוק צריך ג'אנטים לVTR...) :wink:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

או.קיי - הסיפור שלך הוא החלום שלי: יש לי כבר 3 פתקי "כשתמכור תתקשר" על אחיותיה של הVTS ...

האמת שאני אסתפק גם בVTS :wink: - אבל רבאק המכונית הזו כ"כ נדירה שיותר קל לפתוח את הלוח ב"לה-פריזיאן" ולמצוא

לאנטיס 1.6 אוטומטית לבנה מליסינג ...

יש לך ה-מ-ו-ן מזל :!:

לפחות היא נפלה לידיים טובות, שיהיה במזל :!:

 

טל.

פורסם

תתחדש :!:

 

שמור עליה ועל עצמך :!:

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
רוני תתחדש, מזל טוב, אני אשמח לראות VTS מסתובבת לה בקריה :lol:

באמת מה קורה פה לאחורנה עם כל הסיטרואנים? כולם רוצים להיות נגדים???

 

גם אני אשמח... חבל שאין לי אישור כניסה לרכב...

 

וגם אני עדיין לא מאמין שהחלפתי אריה שואג בשני ^ אחד מעל לשני... זאת אשמת הצבא!!

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

:smilecol:

 

מה לא ברור???

היא קטנה,

היא כסופה, היא נדירה

היא שוקלת בערך 900 קילו

ולא, לא מדובר בפז'ו 106....

דייהטסו קורה :?::hihi:

טוב שהוספת את המשפט האחרון.. זה לא כזה אלמנטרי

(Pug106 עם 16S כסופה... :wink: )

 

רוני תתחדש וסע בזהירות :!:

יוסי מחכה כבר עם המפלס השלישי בוילה :wink:

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...