Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד שמאל של ההגה למטה, יש לחץ ביטול/איפשור ESP (בקרת אחיזה).

כשמכבים את בקרת האחיזה, הנורה נדלקת. אם הכפתור לא משנה את המצב בחזרה, אז יש בעיה.

פורסם

הלכתי לבדוק עכשיו.....

אז אכן שאני לוחץ הנורה נכבית/נדלקת

אז המצב התקין שהחיווי אמור להיות כבוי , כן?

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

זה לא עניין של תקין או לא. שני המצבים תקינים בדיוק כמו להדליק ולכבות את הפנסים.

עם זאת, מבחינה בטיחותית, עדיף להשאיר את בקרת האחיזה (יציבות) פעילה (כלומר כשהנורית כבויה).

פורסם
הלכתי לבדוק עכשיו.....

אז אכן שאני לוחץ הנורה נכבית/נדלקת

אז המצב התקין שהחיווי אמור להיות כבוי , כן?

 

בניגוד לדעת קודמי, המצב השגרתי והרגיל הוא לא לבטל את פעילות מערכת ה-ESP אם אין סיבה מיוחדת לכך, זהו כלל אצבע לכל נורה כתומה (ניתוק כרית אוויר נוסע, ניתוק הילוך יתר, בעיית בדוק מנוע שאינה מחייבת עצירה מיידית + גרירה, תחילת שחיקת רפידות ברקס. כמובן שהאחרונות מחייבות בדיקה בהקדם אך לא באופן מיידי)

 

בניגוד לנורה ירוקה למשל, שהיא חיווי על פנסים וכיוצא באלה, או נורה אדומה - שמחייבת עצירה בהקדם במקום בטוח (חוסר נוזל ברקס, התחממות וכו').

פורסם

אמור להיות לחצן עם 2 מצבים.אם במצב כבוי המנורה עדיין דולקת אז רוב הסיכויים שיש בעיה ביוניט אור בלם-התקלה מוכרת ברכבים מסדרות ה I20 /I30.אם הרכב עדיין באחריות,יחליפו את החלק ללא תשלום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי

 

אז שאלתי לפני מספר ימים על הנורה הזו שדולקת לי..ובסופו של דבר היא לא נכבית :sad:

אני לפני טסט ורציתי לדעת אם זה יכשיל אותי ואם כן, כמה דבר כזה עשוי לעלות? האם זה מחלה ידועה של

הרכבים האלה ומדובר בהחלפת חלק קטן? האם כדאי ללכת למורשה בשביל זה?

 

תודה

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

הרכב באחריות? גש למורשה ותן להם לשבור את הראש. זה מכוסה באחריות.

לגביי טסט - כן, מכשילים על מנורות התראה כאלו שדולקות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא ! הרכב לא באחריות !!!!

 

יש למישהו מושג כמה יכול לעלות? האם אלפי שקלים?

 

עכשיו גיליתי שגם הצופר שלי לא עובד בימים האחרונים...WTF......האם תקלה של צופר גם יכולה להיות ספור מהפטרה?

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

ללא צופר אתה עלול להקלע למצב בו לא תוכל להזהיר רכב אחר ברגע קריטי. מכאן הדרך לתאונת דרכים קצרה מאוד.

אל תחכה לטסט, תקן את הצופר מיד.

 

לגבי נורת ה-ESP, לדעתי גם מצדיק תיקון כי מדובר במערכת בטיחותית. אין לי מושג כמה זה יעלה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

לI30 יש מחלה של מתג אורות ברקס שנמצא על הדוושה עצמה. התקלה והפתרון מתוארים בפורום. אם אצלך זו אותה הבעיה, יתכן שיתקנו את זה במוסך ללא עלות גם לאחר תום תקופת האחריות.

 

בכל מקרה תבדוק מה מצב אורות הברקס (עם אדם נוסף או מראה גדולה מאחוריך) ותדע אם זו הבעיה.

פורסם

כבדרך אגב: ב I30 (ולא רק) גם מצבר חלש או גמור יכול לגרום לנורת ESP להישאר דלוקה קבועה לאחר התנעה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כבדרך אגב: ב I30 (ולא רק) גם מצבר חלש או גמור יכול לגרום לנורת ESP להישאר דלוקה קבועה לאחר התנעה.

 

איציק

 

תודה.

 

באמת שקניתי הרכב לפני חצי שנה (מודל 2009) ניתן לי עם מצבר לא חדש. יכול להיות שזה קשור למצבר....

כי אני זוכר שמאז ומעולם הנורה נדלקה (אבל הוא גם עבר טסט עם אותה הבעייה...) דווקא מבחינת הנעה הוא מניע יחסית מהר ללא סימן היחלשות המצבר.

 

יש לי שאלה נוספת...במידה ואני הולך למורשה בראשון שיתחברו למחשב הרכב...במידה ולא מטפל בסופו של דבר שם, בכל מקרה אידרש לשלם על הבדיקה (חיבור למחשב הרכב)?

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

ב 99% מהמוסכים כן גובים תשלום על קריאת תקלות אם אתה לא מתקן (אם מדובר במוסך ברשת היבואן, אזי הציוד עולה להם כסף בכל חודש והם צריכים לכסות הוצאות).

אם יש לך מוסך קבוע שאתה מטפל בו, אולי יעשו לך ג'סטה ויקראו לך פעם ללא תשלום... אבל לא הייתי בונה על זה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...