Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואלה אין לי מושג אמרתי נילך על משהו שגם היה סבבה וגם איתן משהו לאחרי הצבא אבל אחרי מה שאמרתם ניראלי נירד גם מיזה .. מה שבטוח קרבי אני לא הולך להיות .

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שני דברים מוזרים לי פה...

 

איך אתה כותב באוף טופיק עם 0 הודעות :shock:

 

ולמה נראה לך שתוכל לוותר על היותך קרבי כי אתה בכיין?

פרופיל 97 אתה תשובץ לקרבי ותגיע לבקום ותתחיל לבכות ויתקעו אותך כנראה באיזה תפקיד מסריח.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגדודים החשמלאי עושה מה שהמכונאי עושה: מתמלא בגריז והולך לישון כל יום ב2 בלילה כי יש מלא עבודה בזכות הנהגים שאונסים לרכבים את הצורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שני דברים מוזרים לי פה...

 

איך אתה כותב באוף טופיק עם 0 הודעות :shock:

 

ולמה נראה לך שתוכל לוותר על היותך קרבי כי אתה בכיין?

פרופיל 97 אתה תשובץ לקרבי ותגיע לבקום ותתחיל לבכות ויתקעו אותך כנראה באיזה תפקיד מסריח.

 

 

קודם כל לא יודע למה אתה מתכוון ב0 הודעות הזה.

 

עכשיו מה קשור בכיין חחח זה שיש לי פרופיל גבוה זה אומר שאני היה לוחם? זה שהצבא רוצה יכולים לרצות עד מחר זה לא משנה אני לוחם לא היה גם לא משנה מה יקרה בסופו של דבר אני יקבל מה שאני רוצה ולא יתקעו אותי בשום תפקיד מסריח כל עוד אני לא רוצה אותו.

 

וחשמלאי רכב אולי זה לא התפקיד הכי טוב אבל חשבתי שיצא לי משהו מיזה לאזרחות אחרי הצבא חשבתי שזה נותן מקצוע שאני יוכל לעבוד בו ולא סתם לבזבז 3 שנים בלי לצאת אם משהו.

פורסם

יקיר, כמה שאתה חי בסרט... הצבא עושה מה בז** שלו, ולא מעניין אותו מכלום. תהיה בעייתי? יזרקו אותך עם פרופיל אי התאמה. לא חבל?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
יקיר, כמה שאתה חי בסרט... הצבא עושה מה בז** שלו, ולא מעניין אותו מכלום. תהיה בעייתי? יזרקו אותך עם פרופיל אי התאמה. לא חבל?

 

 

שיעשו מה בזיין שלהם אני יעשה מה בזיין שלי זה שהחליטו שאני היה קרבי לפי פרופיל זה בעיה שלהם בסופו של דבר אם יחליטו לזרוק אותי עם פרופיל אי התאמה בעיה שלהם לא שלי אני רוצה לשרת ולתת 3 שנים לא מעוניינים שלום.

 

ואם למישהו יש משהו להציע אני ישמח אם לא תודה רבה למי שענה לי .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חבל שאתה חושב ככה. עוד לא התגייסת וכבר אתה מחפש לעשות בעיות? מה זה יתן לך? זה לא כזה קל לצאת מהצבא. אם אתה חושב להשתחרר על סעיף נפשי זה יסגור לך דלתות בעתיד וכנראה שתצטער על זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפות"ש יש פרופיל של טירול.

מכל מקום, אני חוזר על מה שלמדתי אישם בטירונות:

 

החייל משתין על צה"ל - צה"ל נרטב.

צה"ל משתין על החייל - החייל טובה.

 

ותחשוב על זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
...אם יחליטו לזרוק אותי עם פרופיל אי התאמה בעיה שלהם לא שלי...

 

חבר יקר, הבעיה תהיה כולה שלך. תאמין לי. אם יהיה לך פטור משירות בטחון על סעיף אי התאמה (21), לא תוכל להחזיק ברישיון נהיגה, לא תוכל להחזיק בנשק, לא תוכל לעבוד בכל מיני עבודות הדורשות ש"צ מלא, ועוד.

 

אתה בטוח שאתה רוצה להמשיך בקו הזה?

 

לפות"ש יש פרופיל של טירול.

מכל מקום, אני חוזר על מה שלמדתי אישם בטירונות:

 

החייל משתין על צה"ל - צה"ל נרטב.

צה"ל משתין על החייל - החייל טובע.

 

ותחשוב על זה.

 

תיקנתי. :wink:

 

ואגב - מה זה טירול?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
לפות"ש יש פרופיל של *טירול.

מכל מקום, אני חוזר על מה שלמדתי אישם בטירונות:

 

החייל משתין על צה"ל - צה"ל נרטב.

צה"ל משתין על החייל - החייל טובה.

 

ותחשוב על זה.

 

*טרול

 

וכמובן שהחייל טובע.

 

אני מתחיל לחשוב להכניס לחתימה שלי התנצלות על כושר ההקלדה הירוד שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אל תעשה את הטעות הזאת להתגייס לחימוש! אני עם כל האהבה שלי למקצוע מכונאות ואחרי שסיימתי לימודי הנדסאי מכונות התגייסתי להיות מכונאי בסדנא ולא מפסיק לקלל את הרגע הזה. חימוש זה המיץ של הזבל שיש לצבא להציע (אלא אם כן אתה ביחידת פיתוח).

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

הסיכוי שלו להיכנס ליחידת פיתוח הוא מהנמוכים שבעולם. הבחור לא הרחיב כלום בתיכון לדבריו, על כן אני בספק אם יש ת"ב מלאה. בנוסף, ליחידות הפיתוח בחי"ח מותנית בדיפלומת הנדסאי לפחות.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:


×
×
  • תוכן חדש...