Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגיני רוח ? למה ? מה טוב בזה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב משומש, סיטרואן C1.

בעלת הרכב קנתה את הרכב עם מגיני רוח מקוריים..

היא טוענת שכך "לא נכנס מים מהחלון ?!"

 

בכל מקרה..

יש לזה תועלת ?

חוסך בדלק ?

מרעיש פחות ?

...הרי אין טעם לנסוע בחלון פתוח לאור כל זיהום האוויר בחוץ...

כן, זה גם ממש מכוער...

 

תשובות ?

תודה ושבוע בריא וחסכוני...

פורסם

יצרני הרכב לא מצאו לנכון להוסיף זאת כאביזר תקני ואפילו לא כתוספת בתשלום...

 

מכאן תן לחברים להתגושש בעד ונגד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

השאלה איך זה הורכב.

האם השתמשו בברגים וכעת ישארו חורים.

האם יש גומיות שבמשך הזמן התעוותו וכעת לאחר פירוק לא יאטמו טוב.

לא מכיר ספציפית ולכן לא יכול לעזור.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המטרה של מגיני רוח היא למנוע רוח פרצים לתוך הפרצוף שלך כשאתה נוסע במהירות גבוהה עם חלון פתוח וגם להפחית את רעשי הרוח.

בכל המקרים שראיתי זה היה מודבק וניתן להסיר, אם בסוכנות קדחו לה ברגים בדלת כדי להרכיב את זה הם חבורה של מטומטמים. ממתי קודחים בפח של רכב חדש?!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אתה מעשן, זה הפתרון המושלם לחורף :lol:

 

יש גם את אופציה שזה ייעודי לרכב, כלומר מיוצר בדיוק למידות ומושחל לתוך המסילות של החלון ומוצמד באמצעות קליפס מתכת שאני לא יכול לדמיין דרך לשלוף החוצה, אבל אם זה המקרה, ניתן לשלוף את כל המגן עצמו החוצה בקלות יתרה.

כבר חתמתי...

פורסם

אם אני מעשן...

ואני לא...כי יש דרכים טובות יותר להתאבד...

 

לעולם לא הייתי נותן שיעשנו בתוך רכב/חדר/חלל האוויר/כדור הארץ - כי זה נדבק והורס כל דבר טוב...

 

 

ולגבי לנסוע עם חלון פתוח ?

נוסף לזיהום האוויר בכבישים...

מה הטעם בלקנות רכב חסכוני..ולשבור את צורתו בחלון פתוח המגדיל את צריכת הדלק ?

 

אני אשאל במוסך המרכזי של פג'ו-סיטרואן/טויוטה...

תודה :)

פורסם

תדמיין נסיעה בגשם כמו היום בצהריים:-D חלון נשאר קצת פתוח, ולא נכנס אפילו טיפה.

הרוב טוב.

פורסם
אם אני מעשן...

ואני לא...כי יש דרכים טובות יותר להתאבד...

 

לעולם לא הייתי נותן שיעשנו בתוך רכב/חדר/חלל האוויר/כדור הארץ - כי זה נדבק והורס כל דבר טוב...

 

 

ולגבי לנסוע עם חלון פתוח ?

נוסף לזיהום האוויר בכבישים...

מה הטעם בלקנות רכב חסכוני..ולשבור את צורתו בחלון פתוח המגדיל את צריכת הדלק ?

 

אני אשאל במוסך המרכזי של פג'ו-סיטרואן/טויוטה...

תודה :)

 

כאשר אתה מדליק מזגן אתה נושם בדיוק את אותו אוויר.

לנסוע עם מזגן יותר חסכוני רק במהירויות גבוהות, במהירויות נמוכות יותר חסכוני לפתוח חלונות, אם לא חם מידי.

פורסם

רוב המגני רוח סיניים(וכנראה גם שלי), את העבודה הם יעשו פחות או יותר, אם כי כשהייתי פותח חצי חלון בשיא הגשם רק בנסיעה לא היה נכנס כלום אבל בעמידה היה נכנס, אולי בגלל הפס ניקל ששמתי ואולי כי הם סיניים.

בכל מקרה, יש מצב גדול שיהיו לך רעשי רוח גדולים מאוד בנסיעה 100+ עם חלון פתוח.

 

מכוער?ממש לא. מה שכן, זה באמת נהיה "מגני פשע".

לשים מגני רוח מקוריים המתלבשים על החלון נראה פתרון הכי טוב, קח בחשבון שזה מעייף את המנגנון.

 

לגבי המגני רוח בהדבקה, תשבור אותם אם תרצה להוציא אותם, הבעיה היא הדבק שיישאר.

פורסם

לדעתי המגני רוח היחידים שנראים טוב על רכבים אלה מגני רוח שנכנסים למסילה,ב"כ הם קטנים יחסית בגודל ולא נראים כמו כנפיים של מטוס (לעומת מגני הרוח שמדביקים על הקורות)

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם
לדעתי המגני רוח היחידים שנראים טוב על רכבים אלה מגני רוח שנכנסים למסילה,ב"כ הם קטנים יחסית בגודל ולא נראים כמו כנפיים של מטוס (לעומת מגני הרוח שמדביקים על הקורות)

 

אבל אלו דופקים לך את המנוע של החלון החשמלי

 

ואלו של ההדבקה, תקנה מקורי של היצרן, יתלבש יפייפה על המסגרת בצורה מדוייקת.

 

הנה אצלי

 

Hyundai_getz_2004.jpg

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

אני זוכר בזה איתרון אחד.

 

משאיר את החלון פתוח (איזה 10-20 מ"מ) ובימים חמים האוויר החם עולה למעלה ויוצא מהרכב, כמובן בחניה אני מדבר.

 

זה עדיין לא מנע מימני להוריד את זה כי זה פשוט מכוער.

×
×
  • תוכן חדש...