Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מכיר את המקום אבל אין שם חומה? משהו שיעצור אותו?

נו ולגבי מה שאמרת זה רק מוכיח את הטענה שלי, תראה את הגאוניות שבזה כולם מאמינים שבאמת הלכו לו הברקסים ושזה לא באמת פיגוע נכון?

אני לא התפלא אם זה יתחיל להיות בשגרה ה"אופס אין לי ברקסים" אבל נקווה שאתה צודק.

כמו שכבר הסבירו לך - המטרה בפיגוע טרור היא לא להרוג 5 אנשים. הריגת 5 אנשים לא מועילה לאינטרס הלאומי של אף אחד.

פיגוע טרור נועד כדי לזרוע פחד (=Terror) ובשביל זה צריך שכל העולם ידע שמדובר בפיגוע.

 

בתור נהג שמחזיק בדרגות C+D

גם במצב שהבלמים לא עובדים, יש אגזוז ברקס\ריטארדר\מערכת אוויר פנאומטית

 

אני לא יודע למה הנהג, לא השתמש במערכות של המשאית.

אולי השתמש אבל שום דבר לא עבד- תקלה אחת למילון

אולי נרדם

משקל חורג

כנהג מקצועי תוכל לפרט על המערכות האלו?

האם במשאית פול טריילר כזו יש יותר ממערכת אחת או רק אחת מהנ"ל?

מה היכולת של מערכת כזו לבלום משאית בירידה כזו בהנחה שהבלמים הרגילים רתחו? (נניח כתוצאה מרשלנות נהג)

 

לנהג 17 הרשעות קודמות (לא פירטו איזה עבירות).

בנוסף חקירה ראשונית הרכב היה עמוס בחריגה של 10% מעל.

והנהג נחקר על ידי חוקרי שב"כ בבית החולים.

 

 

 

 

ל'

 

17 הרשעות לנהג שכל היום על הכביש זה לא נהג "אדום".

בטח כשלוקחים בחשבון שמן הסתם חצי מהן או יותר הן על עבירות ניירת או עבירות פעוטות אחרות.

 

ועומס יתר של 10% לא אמור לדגדג למשאית תקינה.

 

אני חוזר על ההימור שלי של תחזוקה פושעת.

זה נכון בהרבה ציי רכב ובמגזר הערבי עוד יותר.

רק הכסף מדבר. אם זה העלות של החלקים או הזמן השבתה של רכב עבודה שגם עולה כסף.

 

לקנות ברקסים מפירוק :shock:

באמת מישהו עושה דבר כזה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כץ התראיין מלפני זמן מה לערוץ הראשון וטרח להדגיש שמתבצעות אינספור אכיפות לבדיקת תקינותם של רכבים כבדים. אישית, לא חושב שיצא לי לראות פעם אחת משאית עומדת בצד ובסביבתה ניידת של מתנ"א, אלא אם כן היתה מעורבת בתאונה, נתקעה או חנתה בצד למטרת סיוע בעבודות בכביש. רכבים פרטיים לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר לחלוטין.

פורסם

איך משאית ששוקלת כמו טנק נוסעת ללא בלמים תקינים?

למה המשטרה לא פוסלת את אותן משאיות(לא תקינות) מנסיעה על כבישים ציבורים?

למה רק כאשר אנשים מתים יתחילו לעשות משהו בנושא?

אנשים מתו רק בגלל שנהגי/בעלי המשאית חסכו כמה אלפי שקלים על תחזוקה מונעת..:cry:

עצוב שזו ישראל 2013.

פורסם
אולי לא יקנו, אבל ייסעו ברכבי ליסינג שהתחזוקה שלהם לא מזהירה במיוחד. לא חסרות קומבינות שחברות הליסינג עושות עם מוסכים.

אתה מדבר על רכבים עד 3 שנים על הכביש או רכבים שמעל 10 שנים על הכביש?

 

מכיוון שאין לך נתונים רציניים אלא מן תחושות בטן או רושם ממדגם מצומצם, האמירות שלך פוגעניות.

אני לא בא להתווכח. המדגם שלי אולי מצומצם, אבל הוא מדגם "מתגלגל" ואני כל יום בקשר עם מספר מגזריסטים אקראיים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

כרגע דווחו בחדשות ערוץ 2 שכנראה שהמשאית הזו קיבלה הורדה מהכביש לפני כמה ימים עקב ליקויי בטיחות ובעל החברה המשיך להשתמש בה

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם

אני מאמין שלעניין התחושה שלך יש הרבה שותפים. וללא נתונים באמת לא ניתן להתווכח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני יורד בכביש הזה יום יום, ירידה ארוכה ותלולה (השיפוע המירבי המותר בתקן של כביש שהמהירות המותר בו היא 70 קמ"ש).

לא מבין במערכות בלימה של משאיות יותר מדי, אבל לגבי טיגון בלמים ברכב פרטי בירידה הזאת -

ברכב חדיש עם בלמי דיסק מאווררים לא רואה איך אפשר להגיע למצב כזה. לפחות ברכבים שהיו לי לא הגעתי למצב הזה,

גם כשממש הגזמתי (פוקוס/קורולה/מזדה). אולי ברכב ישן יותר עם בלמים ממש גרועים ורגישים להתחממות, עם רכב עמוס, ואם נוהגים כמו אהבלים עם רגל על הברקס כל הירידה זה יכול לקרות, אבל זה די קלוש.

תכלס לא באמת חייבים לבלום יותר מדי, העיקולים לא חדים, ואפשר לרדת את כל הכביש בהילוך 3/4 ב-90-100 קמ"ש בלי בעיה, בלי

לגעת בברקס בכלל, למעט ברמזור.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תרשו לי לומר דבר או שניים:

 

אתחיל בכך שעכשיו הודיעו שהנגרר של המשאית הורד מהכביש שלשום ע"י בוחנים.

 

שנית, היה לי דיון עם המשפחה שלשום, לאחר שראיתי כתבה בחדשות על תאונות הדרכים, הסברתי להם ש90% מהרכבים שנוסעים בכבישי ישראל אינם מתוחזקים בצורה שוטפת.

לפני שיתחילו לתקוף אותי, תעברו ברחוב (בזמן הליכה רגלית) והסתכלו על הרכבים החונים.

לכמה מהם באמת יש צמיגים תקינים (מעל 50% TREAD)?

לכמה מהם באמת יש בלמים תקינים עם רפידות בריאות שיעמדו בלחץ ובעומס (לא מדובר כאן על הדרישות לעבור טסט, שגם הן מגוחכות, כל רפידה תתן נשיכה אחת שמספיקה לעבור טסט)

 

הסיבה לכך היא, שמדינתנו הטובה והנאורה ממסה חלקי חילוף באחוז כל כך גבוה, עד כדי כך שלאנשים פשוט אין את הכסף להשקיע בתחזוקה שוטפת, תוסיפו לכך את העובדה שבמידה וחלילה תרצה לייבא בעצמך חלקי חילוף (על מנת לחסוך בעלויות ההזויות) תתקל במסכת עינויים קשה, בצורה של מילוי טפסים, שילוחם, החתמת מוסכי יבואן (שמן הסתם לא ירצו לחתום לך - ניגוד אינטרסים מובהק)

וכו'.

 

בקיצור, אכלנו אותה.

 

נ.ב, אחרי זה מורידים אותנו (מי שבברנג'ה) על ברקסים גדולים ושיפורים למניהם. שיפורים = יותר טוב (בלימה, האצה, שליטה) = הורדה

פורסם

misterb - אני מכיר את הכביש עוד מסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת. וב-15 השנים האחרונות אני נוסע בו מספר פעמים בשבוע (אם כי מאז פתיחת כביש 22 אני עולה יותר דרך דורי). אכן ברכב פרטי אפשר להגיע ל-90-100 קמ"ש בקלות, אבל להגיד שזה בטוח לא - בשום פנים. אישית אני מגביל את הרכב להילוך שלישי בירידה זו.

וכפי שכתבתי בהודעתי הקודמת - אני לא יודע כיצד טופלה המשאית המעורבת בתאונה, אבל תארתי את התנהגות הנהגים. לצערי אין לי dashcam כיון שהתנהגותן היתה יכולה לספק חומר לכמה שרשורים וללא מעט עבודה לדפי הפייסבוק של משטרת התנועה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כרגע דווחו בחדשות ערוץ 2 שכנראה שהמשאית הזו קיבלה הורדה מהכביש לפני כמה ימים עקב ליקויי בטיחות ובעל החברה המשיך להשתמש בה

לא מפתיע כלל וכלל.

 

את "ליקויי הבטיחות" יסדרו "מתחת לבלטות", כלומר בכל מקרה לא יסדרו.

 

מה קיבלנו? משאית עם טסט לשנה, מצב חדש, לא עבדה קשה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

YNET -

 

משקל המשאית חרג ב-25% מהמותר

המשטרה מעריכה שהמשאית נסעה במהירות גבוהה מהמותר ושלא בהתאם לתנאי הדרך

----

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

לא היה עדיף לסטות לאחד הבתים?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

לדעתי עניין הטיפול ברכב (או אי הטיפול ברכב) לא קשור רק למיסים הגבוהים (ואין ספק שהם גבוהים), כל תרבות הנהיגה לא קיימת, ואני כבר לא מדבר על לדעת לנהוג, אנשים לא יודעים לתפעל את הרכב שלהם כמו שצריך.

 

לי היה ויכוח עם אמא שלי שרציתי ללמד אותה להחליף גלגל במידה ויש פאנצ'ר, היא אמרה שבכלל לא חשוב לדעת את זה, אם יש היא תזמין גרר ותחליף בפנצריה (כי לטענתה שם הם בעלי מקצוע מומחים), הוויכוח הזה בא לאחר שהיה פאנצ'ר באוטו היא לא הרשתה לי להחליף בטענה שאני לא מיומן מספיק (לא יאמן כמה אני שומע את הנימוק הזה "אסור לך לעשות פרסה שם כי אתה לא מיומן מספיק", "אסור לך להחליף פנס כי אתה לא מיומן מספיק"), אני באמת לא מבין למה לא לומדים דברים כאלה בשיעורי הנהיגה, להחליף גלגל צריך להיות חלק בלתי נפרד מהטסט לדעתי, לפחות לדעת בתאוריה מה לעשות, איפה נמצא הגלגל הרזרבי. אני בתור נהג חדש יכול להעיד שמעבר לטסט המורה לא דיבר איתי על כלום, אפילו שהיה גשם הוא לא הראה לי איך מפעילים את הוישרים במהירויות שונות (שהם מופעלים כל X זמן), הוא אמר לי "עזוב תתרכז בנהיגה אני יעשה את זה בשבילך" מזל שאני יודע לעשות את זה לבד, אז הסתדרתי בחורף בלי בעיה.

לעומת זאת שלמדתי לנהוג על טרקטור למדתי עם מורה "מהדור הישן" הוא הושיב אותנו בכיתה והסביר לנו איך לנהוג כמו שצריך, לימד אותנו דברים חשובים שעוזרים לי עד היום בנהיגה.

 

עוד עניין הוא המחשבה של הישראלים שתמיד דופקים אותם, "ולמה שאני יקנה רפידות מקוריות בכפול מחיר מזבל סיני, זה עובר טסט אז בסדר", "למה אני צריך להשקיע ברכב, זה בסך הכול פח על 4 גלגלים".

 

יניב אתה משוגע ?! מדובר על בניני מגורים על כל המשתמע מכך, חשמל, גז, ופוטנציאל פגיעה ביותר אנשים (?).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...