Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תרשו לי לומר דבר או שניים:

 

אתחיל בכך שעכשיו הודיעו שהנגרר של המשאית הורד מהכביש שלשום ע"י בוחנים.

 

שנית, היה לי דיון עם המשפחה שלשום, לאחר שראיתי כתבה בחדשות על תאונות הדרכים, הסברתי להם ש90% מהרכבים שנוסעים בכבישי ישראל אינם מתוחזקים בצורה שוטפת.

לפני שיתחילו לתקוף אותי, תעברו ברחוב (בזמן הליכה רגלית) והסתכלו על הרכבים החונים.

לכמה מהם באמת יש צמיגים תקינים (מעל 50% TREAD)?

לכמה מהם באמת יש בלמים תקינים עם רפידות בריאות שיעמדו בלחץ ובעומס (לא מדובר כאן על הדרישות לעבור טסט, שגם הן מגוחכות, כל רפידה תתן נשיכה אחת שמספיקה לעבור טסט)

 

הסיבה לכך היא, שמדינתנו הטובה והנאורה ממסה חלקי חילוף באחוז כל כך גבוה, עד כדי כך שלאנשים פשוט אין את הכסף להשקיע בתחזוקה שוטפת, תוסיפו לכך את העובדה שבמידה וחלילה תרצה לייבא בעצמך חלקי חילוף (על מנת לחסוך בעלויות ההזויות) תתקל במסכת עינויים קשה, בצורה של מילוי טפסים, שילוחם, החתמת מוסכי יבואן (שמן הסתם לא ירצו לחתום לך - ניגוד אינטרסים מובהק)

וכו'.

 

בקיצור, אכלנו אותה.

 

נ.ב, אחרי זה מורידים אותנו (מי שבברנג'ה) על ברקסים גדולים ושיפורים למניהם. שיפורים = יותר טוב (בלימה, האצה, שליטה) = הורדה

 

ועדיין באופן גורף באחריותך לנהוג ברכב תקין (זה שלא קורה כלום ברוב הפעמים לא פותר מחובת נסיעה ברכב 100% תקין ודרך אגב הצמיגים לא חייבים להיות TOYO גם סינים תקינים עומדים בתקן), בעל החברה דרש שתנהג ברכב לא תקין תתפטר!! מה עדיף תאונות?

וסתם תהייה לא עדיף לרדת לתהום ולהסתכן במוות העיקר לא לקחת 6 הרוגים וכמה פצועים קשה (ו 8 רכבים)?

פורסם
אז הוא היה הורג את עצמו.

לא עדיף על פני האחרים?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

YNET:

 

לנהג, תושב רהט בן 30, שנפגע קל בתאונה, יש 16 עברות תנועה, ללא הרשעות.

 

הוא מחזיק ברשיון נהיגה כבר 12 שנה, ולפני שנתיים הוציא רישיון למשאית.

 

קרובי משפחתו: "הוא בחור טוב, נהג זהיר שלא משתולל"

 

"הוא נהג ותיק וזהיר. כל תאונות הדרכים קורות לנהגים זהירים"

 

בעל פנצ'רייה: "הוא תמיד תיקן אצלי. הוא נהג זהיר, ותיק, לא חדש. הוא שומר על הגלגלים וכל הזמן בודק את המשאית"

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
גם אם זה לא פיגוע מכוון, טיגון בלמים בירידה ברכב ציבורי, אם זו לא תקלה, ראוי לענישה.

 

לא בהכרח.

 

קח נהג חדש שרק קיבל רישיון, האם מישהו לימד אותו פעם שאפשר להשאר על הילוך נמוך והרכב מגיע למהירות מסויימת ומפסיק להאיץ?

סביר להניח שלא לימדו.

 

גם אותי לא לימדו במהלך שיעורי הנהיגה, וגם בדרום אין לנו כמעט בכלל עליות\ירידות תלולות שמטגנות את הברקסים.

ידעתי שאפשר לנעול על הילוך מסויים עוד מלפני הרבה מאוד זמן, לא ניסיתי בחיים אבל מה שכן יום אחד מתוך שיעמום הלכתי לכביש ריק ובלמתי עם ההילוכים (גיר אוטומט).

 

היום לצערנו את הדברים שמצילים חיים, מלמדים פחות ולא שמים דגש עליהם.

וזה יותר חשוב מהרבה מאוד דברים אחרים.

 

 

למי ששאל אם בבלמים חדשים זה יכול לקרות, אז כן, יותר קשה אבל אפשרי.

לי יצא לגרום לבלמים חדשים לא לבלום (גם לא נעילת גלגל), אבל צריך ליהיות מוכשר בשביל זה.

פורסם
פספסת את הפואנטה שניסיתי להסביר:

 

במקום שהמדינה תעודד תחזוקה שוטפת ונכונה, היא עושה את ההפך.

 

לא פספסתי (אולי קצת סטיתי מהנושא) אני מסכים איתך, אבל זה לא מסוג דברים שרק מיסים יפתרו, זה מסוג הדברים שגם צריך להסביר לאנשים (ולא, להטיף לנסיעה במהירות יותר נמוכה זה לא נחשב להסביר, מה גם שזה לא המדינה), וגם לתת עידוד לתחזוקה נכונה, וגם להעניש בהתאם.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

היי

 

כמי שמחזיק ברישיון לפול טריילר כבר יותר מ 15 שנה ונהגתי עליהם גם לא מעט שנים:

 

לפי התמונה מYNET מדובר בפול טריילר וולוו 440 כ"ס שהמשקל הכללי המותר שלו עם הנגרר הוא כ 64 טון (עמוס) מסוג "אמבטיה" שבד"כ משמש להובלות בעבודות עפר אספלט, בולדרים וכו'.

 

הרכבים הסטנדרטיים מצויידים:

 

1. בבלמים (אוויר) ברכב ובנגרר בנפרד.

2. נעילת MAXI BRAKE שזה המקביל להנד-ברייק ברכב פרטי רק שזה נועל את כל הבלמים.

3. בחלק מהרכבים יש MAXI נפרד למשאית וMAXI אחד לנגרר ובחלק זה משולב לאותה הידית.

4. בוולוו מהשנתונים האלו המשאית מצויידת גם ב JAKOBS BRAKE שזה בלם מנוע (לא חזק מתחת ל 20 קמ"ש, תלוי בדגם)

5. משאיות שיעודיות לעבודות עפר (כמו זו) בד"כ מצוידות גם בבלם מנוע נוסף "ריטארדר" (מחזיר שמן המותקן על הגיר) אך גם הריטארדר מתחיל לפעול רק באיזור ה 40-30 קמ"ש.

6. המשאיות של ימינו מצוידות במגוון תיבות הילוכים עם 9-12 הילוכים (חצאים) שגם בעזרתם ניתן לבלום את המנוע, אך לאט לאט

 

במצב של ירידה כזאת מהאוניברסיטה עמוס 70 טון, למיטב ניסיוני אני יכול להסביר לכם את האמת העגומה: גם אם הברקסים חדשים לגמרי ומשום מה הנהג היה צריך לתת בלימה מלאה בשיפוע שכזה, הבלמים יכולים להחזיק רק בלימה אחת ארוכה (מ40 קמ"ש לאפס או שתיים קצרות מ 20 קמ"ש לאפס, ללא הורדת הילוכים). לאחר מכן הם חייבים להתקרר. הם לא אמורים להחזיק יותר מזה. כל נהג מנוסה שנאלץ לבלום בלימת חרום, גם אם לא קרה כלום הוא יודע שהוא צריך לתת לברקסים להתקרר. בלמי המנוע לא עובדים במהירות שהיא מאוד נמוכה. אין לי מושג מה גרם לו לאיבוד הבלמים אך תוך דקה ורבע אפשר לדעת על כמה הוא נסע ולהבין את התמונה הכללית לכאן או לכאן: כל משאית מצויידת בדיסקת "טכוגרף" שמתעדת בכל רגע את מהירות הנסיעה וסל"ד המנוע. אם הוא נסע במהירות של כ 20 קמ"ש עם סל"ד גבוה, סימן שהוא היה על הילוך נמוך בבלימת מנוע. אם הוא היה על 50 קמ"ש בסל"ד נמוך יחסית - ז"א שהוא נתן לרכב "לרוץ" קצת ותכנן לבלום לקראת הרמזור. אני משער שהכל יפורסם מחר.

 

בנוגע להיותו ערבי - יותר מ50% מנהגי הרכב הכבד בארץ הם ערבים אז זה רק עניין של סטטיסטיקה. 17 עברות קודמות זה ממש כלום למי שמתפרנס מנהיגה על פול טריילר.

 

בדרך כלל אף חברה רצינית לא תתן לנהג לא מנוסה בעבודה עם משקל כבד לעבוד על רכב כזה בציר הזה. שום נהג לא שואף לעשות תאונה -זו הפרנסה שלו גם אם הוא מג'באליה או מטול-כרם, לי זה נראה כמו סוג של תקלה או שילוב של תקלה עם טיפת חוסר ריכוז.

 

עד מחר הכל כבר יהיה יותר ברור.

 

עריכה:

 

אני קורא עכשיו מעלי שהנהג צעיר ועם רשיון למשאית רק שנתיים - זה לא נחשב חוסר ניסיון, אך זה ממש לא הרבה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

^ אכן שפכת אור על העניין, אבל השאלה שמעניינת אותי היא למה הוא נשאר על הכביש ?

אתה רואה שהמשאית שלך לא עוצרת ואתה ממשיך לדהור והתאונה ההולכת להתרחש היא עובדה- למה פשוט לא להסיט את ההגה ולרדת מהכביש.

האם האזור הנ"ל לא מאפשר פעולה כזאת או שהנהג מרוב לחץ פשוט לא חשב על כך ?

זמין 8)

פורסם

^

שתי אפשרויות (תיאורטיות):

1. לסטות ימינה, לתוך בתי מגורים - גרוע באותה מידה.

2. לסטות שמאלה, לעלות על שטח הפרדה, במהירות גבוהה, עם משאית כבדה - כנראה שגרוע אף יותר.

 

זהו כביש מאתגר (יותר מהרגיל ובמיוחד עבור משאית ששוקלת כ40 טון) מבחינת תכנון נהיגה וכנראה שזו התקלה המרכזית, כך זה נראה. יחד עם זאת, יש להמתין עד לסיום החקירה ופרסום הממצאים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

האיזור הזה לא מאפשר לרדת מהכביש. אם אני מבין נכון על איזה מקום מדובר זו באמת ירידה קיצונית ואורכה. נהגתי שם פעם אחת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמו שאמר misterb, הכל תלוי בנקודה שבה הוא הבין שאין לו בלמים. אם זה כבר לקראת הרמזור, היו לו רק בתים ונתיב נגדי ואז לא היה לו הרבה מה לעשות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...