Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

146 1.6, רק אני ברכב, תא מטען ריק. יצוין, כי ל-146 בגרסא הזאת בלמים חלשים מאד, דיסקים לא מאווררים מלפנים ותופים מאחור. עם זאת, אם הייתי נוהג נכון לא הייתי מגיע לזה אבל שוב - הייתי צעיר ומטומטם הרבה יותר. הבלמים הגיעו לדעיכה משמעותית (דוושה יורדת עד הסוף אך עוצמת הבלימה חלשה), אבל עזבתי אותם ונתתי להם להתקרר והספקתי לבלום את המכונית בלי השלכות. אני מאמין שעברו 9-10 שנים מאז, כך שזה לא בדיוק טרי בזכרון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמונות נוראיות, בטוחה שבמציאות הזירה נראית גרוע עוד יותר.

לפי מה שדווח המשאית היתה מלאה בחצץ/ עמוסה.

מאמינה שיבדקו אולי גם הועמסה מעבר למותר.

החלמה לפצועים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

המשטרה טוענת שלא מדובר בפיגוע, מישהו שמכיר את האזור יכול להגיד אם לנהג הפוגע הייתה אופציה לרדת לשוליים או שהאופציה היחידה שלו הייתה להידרדר לתוך הצומת?

פורסם

אין שוליים, יש מדרכה ובתים, בהמשך הצומת תחנת מכבי אש. תראה בגוגל מפות - זו הצומת בין דרך משה (705) לדרך השלום ואחריה דרך בן יהודה (752).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הייתי השני לפני המחסום בירידה לנשר מצומת יגור.כמה דקות לפני והייתי יכול להיות שם...בררר....

 

לדעתי הצנועה,ירידות כה תלולות מהטכניון במורד נשר צריכות להיאסר לשימוש למשאיות.

 

שנית,עדיין מוקדם לקבוע את הסיבה אבל אתם באמת חושבים שאם והייתה תקלה במערכת העצירה במשאית ואו הנהג עבריין,ואו המשאית עמוסה מעל המשקל המותר ועוד ועוד-מישהוא ישא בעונש ?

 

מקסימום משהו מינורי.

 

ניחומים למשפחות ההרוגים.

 

ליאור

פורסם

זו לא הירידה מהטכניון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ליאור באמת מצמרר.

אין אפשרות לחסום את הדרך הזאת לתנועת משאיות, לפי דיווחים בכלי התקשורת המשאית הייתה בדרך מהמחצבה (בצמוד לבית הקברות) שנמצאת באמצע הכביש הזה.

 

מה שכן אפשר לאכוף הוא תקינות הבלמים ומגבלות המשקל שלא מן הנמנע תרמו לתאונה. (אני לא יודע מה גרם לתאונה אבל ייתכן מאוד שזה תרם)

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אתה שוטר או בוחן תנועה? מה יוצא לך מסתם לזרוק שטויות באוויר?

 

ומי אתה בדיוק ומה אתה רוצה מהחיים שלי?

פורסם

רוב הסיכויים שלא פיגוע.

בטח "סתם" השתנה בקשת על תחזוקה של המשאית ועל משקל מותר.

במשאיות כאלו כבדות קיימות מספר מערכות עזר לבלימה בנוסף לבלמים הרגילים שיש בכל רכב.

הדבר הראשון שיעשו בחקירה זה לבדוק איזה מערכות היו תקינות ואיזה לא.

אני לא אתפלא אם בעלי המשאיות באופן קבוע נותנים לנהגים לנהוג על משאיות שלא תקינות ב100% מבחינת הבלמים כי "יהיה בסדר" וחבל להשבית משאית לחצ יום במוסך "רק בשביל ברקסים".

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לא כל דבר, אבל במקרה זה תמיד ערבים ממש מוזר לא ככה?

תסיט את המשאית אולי תתהפך אולי, אבל לא בוא ניסע לתוך שירה של רכבים, זה שעכשיו במקום לפוצץ את עצמם הם לוקחים משאית של עשרות טונות ובכאילו "הלכו הברקסים" ממש מנחם גם ככה הם יכולים לצאת מזה בלי עונש ממש גאוני.

פורסם

אם הוא היה מסיט את המשאית הוא היה מגיע לנתיב הנגדי וגורם תאונה שם, או נכנס לתוך בית והורג משפחה שם. אבל מה, העיקר הרי לזעוק, זה תמיד נראה כאילו שאתה תורם משהו, לא?

 

לפי העדויות (גם של יהודים, אם זה ממש מעניין אותך) לפני התאונה הוא צעק שהלכו לו הברקסים וביקש שיפנו את הדרך לפניו וממש צעק והתחנן. מי שמבצע פיגוע בד"כ שותק או צורח אללהו אכבר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בחדשות של ערוץ 2 רוני דניאל סיפר שיש עדות של קצין שהיה במקום.

מספר שניות לפני שהמשאית התנגשה וגרמה לתאונה הוא הבחין באש ועשן מתוך הגלגלים.

לצורך זה יש את הבוחנים שהם מיומנים ומנוסים יחקרו ויתנו אור על מה שהתרחש.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם הוא היה מסיט את המשאית הוא היה מגיע לנתיב הנגדי וגורם תאונה שם, או נכנס לתוך בית והורג משפחה שם. אבל מה, העיקר הרי לזעוק, זה תמיד נראה כאילו שאתה תורם משהו, לא?

 

לפי העדויות (גם של יהודים, אם זה ממש מעניין אותך) לפני התאונה הוא צעק שהלכו לו הברקסים וביקש שיפנו את הדרך לפניו וממש צעק והתחנן. מי שמבצע פיגוע בד"כ שותק או צורח אללהו אכבר.

אני לא מכיר את המקום אבל אין שם חומה? משהו שיעצור אותו?

נו ולגבי מה שאמרת זה רק מוכיח את הטענה שלי, תראה את הגאוניות שבזה כולם מאמינים שבאמת הלכו לו הברקסים ושזה לא באמת פיגוע נכון?

אני לא התפלא אם זה יתחיל להיות בשגרה ה"אופס אין לי ברקסים" אבל נקווה שאתה צודק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...