Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד לי, אתה לא קורא? אתה הרי לא מכיר את המקום ומדבר סתם, מתוך רגש גזעני לחלוטין, לא מתוך שום דבר אחר. קצין שהיה שם אומר שהיה אש ועשן מהגלגלים, עדים אומרים שהוא צרח בבהלה שאין לו ברקסים. לא אמין עליך? הכל במטרה מתוחכמת להרוג? ואם יתברר שהקורבנות ערבים? מה אז תגיד? זה פשוט עלוב.

 

החומות היחידות שיש שם הן גדרות נמוכות של בתים. אם אתה משום מה חושב שזה מה שיעצור פול-טריילר בירידה כמו שיש שם, אז אתה פשוט לא מבין על מה אתה מדבר. אבל הי, אתה מודה שאתה לא מבין על מה אתה מדב ולא מכיר את המקום, אז זה די סוגר את הפינה הזאת.

 

ייתכן מאד (ואפילו סביר) שמגיעה לו סנקציה פלילית, או למעסיק שלו, או לשניהם - אבל מכאן ועד פיגוע לאומני הדרך ארוכה ביותר.

 

אני מקווה בשבילך שלא חווית גזענות בחייך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש שם תהום ענקית וזהו. נפילה של כמה מאות מטרים.

 

וכל הקטע של פיגוע זה שאנשים יידעו שזה פיגוע. בגלל זה קוראים לזה טרור, כי זה אמור להפחיד אנשים ולא לגרום להם להבין שזו תאונה.

 

אתה בן 5 שיש לך דעות כל כך נחרצות בלי עובדות? (מכוון לסער, לא לרומן)

פורסם
לא כל דבר, אבל במקרה זה תמיד ערבים ממש מוזר לא ככה?

תסיט את המשאית אולי תתהפך אולי, אבל לא בוא ניסע לתוך שירה של רכבים, זה שעכשיו במקום לפוצץ את עצמם הם לוקחים משאית של עשרות טונות ובכאילו "הלכו הברקסים" ממש מנחם גם ככה הם יכולים לצאת מזה בלי עונש ממש גאוני.

 

צא מהסרט שאתה חי בו ילד קטן.

אני יורד בכביש הזה כל יום מכיוון שכונת דניה בחיפה, תמיד נוסע על הילוך שלישי ונעזר קצת בברקסים. אין כאן ספק שהנהג אשם, רבאק אתה עם 30 טון, פשוט חסר אחריות !

פורסם
תגיד לי, אתה לא קורא? אתה הרי לא מכיר את המקום ומדבר סתם, מתוך רגש גזעני לחלוטין, לא מתוך שום דבר אחר. קצין שהיה שם אומר שהיה אש ועשן מהגלגלים, עדים אומרים שהוא צרח בבהלה שאין לו ברקסים. לא אמין עליך? הכל במטרה מתוחכמת להרוג? ואם יתברר שהקורבנות ערבים? מה אז תגיד? זה פשוט עלוב.

 

אני מקווה בשבילך שלא חווית גזענות בחייך.

 

כאילו שזה בעיה לצרוח ולעשות הצגה.

אני לא אומר ב100% שזה פיגוע אבל זה נראה כמו דרך מאוד טובה לעשות פיגוע ולצאת מזה נקי.

קורבנות ערבים? פעם אחרונה שראיתי מה הולך בסוריה ומצרים אז הגעתי למסקנה שלא נראה לי שזה כל כך מפריע להם.

אין פה קשר לגזענות, בדר"כ הערבים עושים פיגועים ולא העובדות הפיליפיניות במדינה נכון?

אני מכיר דרוזים, ערבים ואין לי שום בעיות איתם אבל כן יש לי בעיות עם "אופס אין לי ברקסים" והרג של אנשים.

פורסם
יש שם תהום ענקית וזהו. נפילה של כמה מאות מטרים.

 

וכל הקטע של פיגוע זה שאנשים יידעו שזה פיגוע. בגלל זה קוראים לזה טרור, כי זה אמור להפחיד אנשים ולא לגרום להם להבין שזו תאונה.

 

אתה בן 5 שיש לך דעות כל כך נחרצות בלי עובדות? (מכוון לסער, לא לרומן)

 

צא מהסרט שאתה חי בו ילד קטן.

אני יורד בכביש הזה כל יום מכיוון שכונת דניה בחיפה, תמיד נוסע על הילוך שלישי ונעזר קצת בברקסים. אין כאן ספק שהנהג אשם, רבאק אתה עם 30 טון, פשוט חסר אחריות !

 

אני חי בסרט?

אני אומר את דעתי אם לא מוצא חן בעינכם אז אתם יודעים מה אתם יכולים לעשות...

פורסם

אתה פשוט לא רוצה להבין, החלטת כבר. חסר רק שתעמיד כיתת יורים. פיגוע עושים לשם הרתעה, ורעש תקשורתי. תאונה יוצרת אמפתיה לפגועים, מטרת הפיגוע היא ליצור אמפתיה ויח"צ לפוגע או למשלחיו. אבל הי, לא ניתן לעובדות ולשכל הישר לבלבל אותנו, אנחנו ויג'ילנטים, ויודעים יותר טוב, נכון?

 

התגובה שלך (האחרונה) מעידה יותר טוב מכל דבר על הרצינות שלך, וכנראה גם על הגיל שלך. תתבגר. את התאונה הזאת לא צילמת עם ה-DVR, ותגיד תודה על זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אתה פשוט לא רוצה להבין, החלטת כבר. חסר רק שתעמיד כיתת יורים. פיגוע עושים לשם הרתעה, ורעש תקשורתי. תאונה יוצרת אמפתיה לפגועים, מטרת הפיגוע היא ליצור אמפתיה ויח"צ לפוגע או למשלחיו. אבל הי, לא ניתן לעובדות ולשכל הישר לבלבל אותנו, אנחנו ויג'ילנטים, ויודעים יותר טוב, נכון?

 

אני רק העלתי את האופציה הזאת כי זאת דעתי.

במקרים כאלה זה אף פעם לא יהיה נהג יהודי, אולי באמת הלכו לו הברקסים במקרה וזה לא היה מתוכנן אבל באותה מידה אולי זה כן היה מתוכנן.

בשביל זה יש משטרה לא?

פורסם

אני מכיר דרוזים, ערבים ואין לי שום בעיות איתם אבל כן יש לי בעיות עם "אופס אין לי ברקסים" והרג של אנשים.

מטרה של אירגון טרור היא לפגוע בחפים מפשע, או כמו במקרה בישראל "באויב הציוני".

כל אירגון טרור דואג "לקחת אחריות" על פיגועי ראוה במיוחד כאלו שיש בהם נפגעים רבים,

המחשבה מעוותת של אותם אנשים והם רואים בזה סוג של ניצחון והאדרת כוחם מול הפלסטינים.

כרגע על פי הדיווחים שלל חשד כזה ומה גם שאף ארגון טרור לא לקח עליו אחריות ולא שייך זאת אליו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בתור נהג שמחזיק בדרגות C+D

גם במצב שהבלמים לא עובדים, יש אגזוז ברקס\ריטארדר\מערכת אוויר פנאומטית

 

אני לא יודע למה הנהג, לא השתמש במערכות של המשאית.

אולי השתמש אבל שום דבר לא עבד- תקלה אחת למילון

אולי נרדם

משקל חורג

פורסם

בשביל פיגוע לא צריך ירידה וסיפור של ברקסים...

 

בכל מקרה, לא חכם לקפוץ למסקנות מהסוג הזה בשלב הזה.

 

התוצאות טראגיות כך או כך. זה לא באמת משנה לנפגעים וקרוביהם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למה לא יהודי? הנהג בתאונת האוטובוסים היה עולה מחבר העמים, הוא היה סמוי של פוטין? הנהג שנסע מסטול ביונדאי גץ והרג 4 או 5 אנשים כולל אחיו התאום היה יהודי כשר למהדרין. הנהג שעשה את התאונה בפרויד לפני כמה שנים טובות היה גם כן יהודי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
צא מהסרט שאתה חי בו ילד קטן.

אני יורד בכביש הזה כל יום מכיוון שכונת דניה בחיפה, תמיד נוסע על הילוך שלישי ונעזר קצת בברקסים. אין כאן ספק שהנהג אשם, רבאק אתה עם 30 טון, פשוט חסר אחריות !

 

איזה 30 טון??

 

70 טון+

פורסם

לנהג 17 הרשעות קודמות (לא פירטו איזה עבירות).

בנוסף חקירה ראשונית הרכב היה עמוס בחריגה של 10% מעל.

והנהג נחקר על ידי חוקרי שב"כ בבית החולים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...