Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד מקרה של שפיכת מנוע TSI בוואגית [טיימינג בסיאט לאון]


KhaledF
שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צודק ב100%, שכחתי לענות מכיוון שהסערת אותי.

לשאלתך, 2 הרכבים היו בשימושי האישי, האחד הושאר אצלי כדי שאמכור, טובה לחבר שירד מהארץ (לארה"ב), השני קניתי מכספי האישי שחסכתי כשעבדתי במד"א אחרי השירות הצבאי.

הסבר מספק?

 

ד"א, כשנגשתי להזמין את ההגה החדש (ביום הראשון שהרכב היה אצלי), המוסך תרץ את הפרימה של ההגה בכך שאני נוהג בצורה מופרעת.

זה רק צריך להראות לך עד כמה הם אוהבים להפיל את האחריות על הלקוח.

 

אתה עדיין לא עונה.

 

תאריכים בבקשה.

 

מבטיח להתנצל אם הגעתי למסקנות מוטעות.

 

חייב להגיד לך - שהטענות של המוסך על נהיגה מופרעת באותו היום שקיבלת את הרכב החדש לחלוטין הן מההזויות ביותר ששמעתי בחיי. אני במקומך, הייתי תובע את עלבוני.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 688
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

shayy-

הודעתי לא כוונה אליך ,אלא אל כל מי שמבקש מפותח השרשור לחשוף את הכל כאן ועכשיו ולברבר את עצמו לדעת,

כאילו שכאן תתברר המחלוקת ומכאן תצא הפסיקה ואין צד שני "מאזין".אם אתה שותף לבקשה זו, אז כן הודעתי מופנית גם אליך.

אני מניח שגם אתה מודע לעובדה, שאף אם הצדק מונח כל כולו בצידו של פותח השרשור עדיין אין זה מבטיח לו דבר וחצי דבר

בין כתלי בית המשפט (אם וכאשר), אז למה ? למה לעודד את הבחור להתערטלות בפרהסיה ?. ולא אין בהודעתי הקודמת

שמץ של עידוד לסחטנות או לקבלת דבר במרמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני או שרמת הדיקדוק עולה אבל רמת השרשור עצמו יורדת לוויכוח בין כמה צדדים שלא אמורים להתווכח בינם לבין עצמם מלכתחילה. :oops:

 

אני לא חובב של צ'מפיון באופן כללי אך אני חובב רכבי היצרן, אני מצטרף לדעת חלקיכם על כך שכותב השרשור כנראה הזניח כמה פרטים פה ושם. כמה שפרטים אלה יראו לא משמעותיים וזניחים לדעתו, אולי פרטים אלה הם נקודת האחיזה של צ'מפיון ומוקד ההתעקשות האיוולית הזו שלהם על סכום שהוא קטן פי כמה וכמה מכמות הנזק שהם ספגו פה בימים האחרונים.

 

לפי המסקנות שהוצאתי ממה שנקרא פה, האחריות הרשמית תמה ונגמרה, כמו רוב מוסכי הארץ, המוסך הנ"ל ראה פה אפשרות לרווח נקי וניצל אותה, שיטת מצליח, א-לה נספר ללקוח סיפור מהטרגדיות באיליידה הייונית ונחכה שיפתח ארנק כי נגמרה אחריות היבואן.

אך כרגיל מפאת חוסר מקצועיות לא החכימו חכמי חלם לוודא כי הכשל לא נופל תחת אחריות היצרן הבין לאומי (שבסופו של יום מגולגל על היבואן המקומי). גרוע מכך, סיבת הכשל שנתנה ללקוח היא עילה לתביעת היבואן מפני עצמה. :shock:

 

הלייצנים בצ'מפיון זקוקים בדחיפות לריענון בכנס בין לאומי, לפחות שם הם ילמדו איך להתייחס ללקוחות בצורה נכונה, וחשוב מכך ילמדו כי יש לקחת ברצינות כל מילה ומסמך שניתן ללקוח ויש להם אחריות משפטית לכל שיח שמתבצע מנציג רשמי שלהם אם זה על גבי הפורום או כל מדייה ציבורית אחרת.

 

http://worldclown.com

 

borneo_convention_smallsize.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה, להזכירך המשפט לא מתנהל כאן וכעת ואם וכאשר יהיה ,לא יתנהל כאן מעל דפי הפורום. בשלב זה לדעתי יוכל רק להזיק לעצמו וטוב יעשה

אם ינהג בעצת אלו שהפנו אותו להתייעצות עם עו"ד .מה גם ,שאינני רואה סבירות גבוהה להבלחה נוספת של הילה ,עם הודעה

בעייתית נוספת למעסיקיה,כך שפטפטת מצידו או הצגת ראיות כלשהן רק תשרת את הצד השני.

אם אפשר להראות שהסתרת המידע יכולה להועיל לפותח השרשור (ואפילו אם התועלת קטנטנה) , אני חוזר בי מחוסר האמון כלפיו.

הרי ההוכחה שכביכול כן עשה את הטיפול במוסך של רשת היבואן, נמצאת בידי צ'מפיון (אם היא קימת) ! יותר מזה- צ'מפיון גם יודעים (מהפורום) שהוא מתכוון להסתיר את הנייר הזה. איזה תועלת יכולה להיות בהסתרת המסמך בתנאים האלה?

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

! יותר מזה- צ'מפיון גם יודעים (מהפורום) שהוא מתכוון להסתיר את הנייר הזה. איזה תועלת יכולה להיות בהסתרת המסמך בתנאים האלה?

 

יהודה

 

ניחוש - צ'מפיון מניחים שהוא לא מציג את הנייר כי הוא איננו ברשותו, כיוון שטיפול לא היה.

לכן קו ההגנה שלהם יהיה - כשל מנוע בשל חוסר בטיפול, טיעון שהוא יכול לסתור.

 

כלומר - יתכן שמדובר כאן במשחק פוקר בין שני שחקנים שעדיין מנסים לבדוק את הקלפים האמיתיים שכל אחד מחזיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

1. חזרו אלי מהשירות לקוחות של צ'מפיון בתשובה שלילית שהם לא מתכוונים לטפל ברכב על חשבונם (או אפילו להשתתף בעלות).

 

2. קיבלתי עדכון מהמוסך שלי שהמנוע אכן ניזוק בגלל קריעת מותחן שרשרת התזמון ושיש צורך להחליף את המנוע. קיבלתי מהם הצעת מחיר של בין 10 ל 12K ש"ח עבור החלפת מנוע מפירוק.

 

3. דיברתי עם מוסך צ'מפיון בנצרת במטרה להכניס את הרכב אליהם על מנת לקבל הסברים יותר מפורטים איך ולמה צריך להחליף מנוע ברכב עם 36K ק"מ, ממה שהבנתי בין השורות הם לא מעוניינים שהרכב יגיע אליהם ומגלגלים את האחריות על מוסך חוף שמן בחיפה מכיוון שלטענתם הרכב היה מטופל שם (בפועל טיפולים קטנים בוצעו בחיפה, גדולים בנצרת). בינתיים אני מחכה שיחזירו לי תשובה אם הם מוכנים לקבל את הרכב.

 

4. מצ"ב חשבונית ממוסך צ'מפיון בחוף שמן, גבו 723 ש"ח עבור ניקוי המנוע ומילוי דלק כשאר בסוף התברר בכלל שהאבחון שגוי.

 

5. נשלח מייל לסיאט העולמית, אעדכן במידה ותהיה התייחסות.

 

מעבר לכך, אשמח לקבל טיפים ועצות מחברי הפורום איך להמשיך הלאה מנקודה זו.

לתקן את הרכב בחוץ? לגרור אותו למוסך בנצרת שמשם הרכב נקנה? להחזיר אותו למוסך בחיפה?

 

בדיוק כמו שאני אמרתי!

אני לא יודע אם מחקו לי את ההודעה הקודמת אבל מה שכן קיבלתי עליה אזהרה...

פרט לחברי הפורום שמעלים תלונות מדי פעם על הסוכנות הבעייתית דיברתי בעבר עם אנשים שהיה להם מגע עם הסוכנות שמראים על התנהלות בעייתית וכמעט חוסר מקצועיות(*אני אסתכן גם הפעם) על גבול החובבניות.

מקרים כמו מוסכניק שנותן רוורס ודופק רכב חונה אחר, מקרים כמו שבירת חלקים מהרכב, חוסר יחס ללקוח ואף התעלמות מופגנת ובאופן כללי לא דברים מחמיאים במיוחד...

כמו כמות כמות התלונות והכתבות שהם מקבלים באתרי הרכב בארץ - ככה הם נראים!

גם אנחנו בעברנו החזקנו פולקסווגן פאסאט ולהורים שלי אין זכרונות טובים מהם..

 

העצה הכי טובה שלי אליך היא ללכת לרחוב המוסכים ולחפש פתרונות, אלא אם יש לך כסף והרבה רצון טוב להתחיל בהליך משפטי נגדם.

שיהיה בהצלחה בכל מה שתעשה והעיקר לעדכן

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר להראות שהסתרת המידע יכולה להועיל לפותח השרשור (ואפילו אם התועלת קטנטנה) , אני חוזר בי מחוסר האמון כלפיו.

 

ניחוש - צ'מפיון מניחים שהוא לא מציג את הנייר כי הוא איננו ברשותו, כיוון שטיפול לא היה.

לכן קו ההגנה שלהם יהיה - כשל מנוע בשל חוסר בטיפול, טיעון שהוא יכול לסתור.

 

כלומר - יתכן שמדובר כאן במשחק פוקר בין שני שחקנים שעדיין מנסים לבדוק את הקלפים האמיתיים שכל אחד מחזיק.

 

הסתרת מידע מצידו רלוונטית רק אם בידו חשבונית ממוסך שאינו צ'מפיון אשר ביצע כל מה שצריך. אחרת צ'מפיון יודעים הכל. נדמה לי שהוא טען שהכל בוצע אצל צ'מפיון. לכן, סיבה הגיונית מצידו לא להמשיך לדון כאן היא חוסר רצון לשיבוש הקו שלו ע"י תגובות חברים. וזה מובן.

 

מה שלא מובן, מדוע חבר מסויים העלה כאן סיפור השמצה נבזי ואינו מעוניין להפריח את העננה הלא נעימה שפיזר...למרות שהתבקש.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, מה יצא לצ'מפיון מהשרשורפלצת הזה??

האם הם השיגו את מבוקשם?

 

לא קראתי את כל השרשור [מי בכלל יכול לעשות זאת?], אך את המסר של נציגת צ'מפיון בפורום יצא לי לראות.

אם הם לא יכולים לקחת אחריות על מנוע שהלך לעולמו לאחר 36K ק"מ [בדיחה ותעודת עניות לדעתי], או לפחות לנסות להילחם בשביל הלקוח אל מול היצרן, אז מה הם שווים בתור יבואן?

 

אז לידיעת צ'מפיון, אחותי הקטנה אמורה לרכוש איביזה 1.2TSI 2013 מכם על אף המלצותיי שלא לרכוש את הרכב, וזאת רק בגלל הנחת "עלק סלב" שאתם הצעתם לה.

עקב השרשור הזה [ועוד רבים ורעים לפניו] ההחלטה נפלה, היא ככל הנראה תלך למתחרה אשר נותן שרות "קצת" יותר טוב.

 

מקווה שיום אחד תלמדו שלא כדאי להשתין מול הרוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, מה יצא לצ'מפיון מהשרשורפלצת הזה??

האם הם השיגו את מבוקשם?

 

לא קראתי את כל השרשור [מי בכלל יכול לעשות זאת?], אך את המסר של נציגת צ'מפיון בפורום יצא לי לראות.

אם הם לא יכולים לקחת אחריות על מנוע שהלך לעולמו לאחר 36K ק"מ [בדיחה ותעודת עניות לדעתי], או לפחות לנסות להילחם בשביל הלקוח אל מול היצרן, אז מה הם שווים בתור יבואן?

 

אז לידיעת צ'מפיון, אחותי הקטנה אמורה לרכוש איביזה 1.2TSI 2013 מכם על אף המלצותיי שלא לרכוש את הרכב, וזאת רק בגלל הנחת "עלק סלב" שאתם הצעתם לה.

עקב השרשור הזה [ועוד רבים ורעים לפניו] ההחלטה נפלה, היא ככל הנראה תלך למתחרה אשר נותן שרות "קצת" יותר טוב.

 

מקווה שיום אחד תלמדו שלא כדאי להשתין מול הרוח.

רק אל תאיים...

 

אנחנו לא יודעים מה עבר על המנוע, כי פותח האשכול לא משחרר את המידע הזה. אולי הוא תדלק במיץ גזר במקום בדלק? עדיף לדעת ולא סתם להשמיץ

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

1. צ'מפיון שללו טענה זו בעצמם...למעשה, הם שינו גרסאות כמה פעמים.

2. הוא לא איים - אבל אני יכול להגיד לך שהמשפט הזה שלך אינו מייצג גישה עסקית נכונה. בסופו של יום, צ'מפיון זקוקים ללקוח, הלקוח אינו זקוק לצ'מפיון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אל תאיים...

 

אנחנו לא יודעים מה עבר על המנוע, כי פותח האשכול לא משחרר את המידע הזה. אולי הוא תדלק במיץ גזר במקום בדלק? עדיף לדעת ולא סתם להשמיץ

 

למיטב הבנתי ואני מסייג את דברי היות ואני לא מכונאי או מהנדס רכב.

גם אם תתדלק במיץ גזר, מיץ תפוזים או מיץ גויאבות רצועת התזמון לא אמורה להיקרע.

תקן אותי אם אני טועה.

 

האם יש איזה אלמנט תחזוקתי לשרשרת התזמון והמותחן שלה בטיפולים?

אם כן והוא אכן החמיץ טיפול תחזוקתי, אכן בעיה שלו.

אבל אם לא... גם אם לא טיפל בכלל ברכב מהיום שיצא משערי צ'מפיון הרי שמדובר בכשל שלא מותנה בטיפולים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני איני מכונאי, אך אם הרצועה מניעה חלק נוסף שנתפס ובעקבות זה הרצועה כשלה...

נדמה לי שאין לנו מספיק פרטים להבין מה כשל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה שהיה כך היה..ברשותם של אחותי וגיסי פונטו ספייס 2001 אשר משמשת בתור רכב שני ומשרתת אותם כבר כ10 שנים ומטופלת אך ורק במורשה.

לפני כשנתיים הוחלף קלאצ' ברכב ולאחר כחצי שנה כאשר לקחתי את הרכב לסיבוב הרגשתי שהוא קשה יחסית למה שעבר מאז ההחלפה, ניגשתי עם הרכב למוסך,ללא כל ויכוח פורק הקלאצ' ומנהל המוסך הראה לי את מצבו,טען שזה מתפעול לא נכון(מה שמברור שעשיתי אחכ עם אחותי וגיסי התברר כנכון), אך מכיוון שהרכב מטופל אצלו ומדובר בלקוחות ותיקים הוא מתקין קלאצ' חדש ומחייב רק על עבודה..

הרכב תוקן,דרך אגב גם על העבודה הוא נתן את ההנחה הקבועה של15% ומאז הכל תקין ועובד מצויין.

מוסר ההשכל הוא שהעיקר הוא ההתנהלות מול הלקוח ובעקבות עשרות שרשורים כאן על צ'מפיון כנראה שהבעיה אצלהם ולא אצל הלקוחות המסכנים שסה"כ רכשו רכב חדש בתקווה ל"ראש שקט".

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...