Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים החלפתי לוח שעונים אצלי בפיגו 206 xs בגלל שהוא היה שבור רק המד של הסל"ד עבד.

ולאחר ההחלפה עלה לי פתאום הקילומטראז ברכב מ172 ל215 ואפשר להוכיח את זה כי אני מטפל ברכב במוסך רון והכל רשום שם.

עכשיו איך אני יכול להחזיר את הקילומטראז בחזרה?

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

למה זה מפתיע אותך?

 

 

פנה למכון ספידומטרים, יש להם את היכולת לשנות קילומטרז', תכין כמה מאות שקלים.

 

 

פורסם

לדעתי עדיף שפשוט תחייה עם זה, אין הבדל בין 172000 ק"מ ל 215000 ק"מ

חבל להוציא כמה מאות שקלים בשביל דבר כזה. (ההפרש בק"מ לא משמעותי לרכב בסדר גודל כזה מבחינת ירידת ערך)

בשני המקרים הק"מ כבר לא נמוך.

פורסם

מה אתה רצייני יש הבדל של 43אלף קילומטר למה שאני יעביר את זה סתם ככה בליי שום סיבה.

ולא התכוונתי למוסך רון במרכז אלה בחיפה.

אשמח לקבל עוד עצות ואולי מישהו מכיר מקום שמתעסק בזה באזור הצפון

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

גם אם תחזיר את הלוח שעונים הקודם שלך הק"מ הנוכחי ישאר כפי שהוא, משום שהק"מ נשמר במחשב הרכב ובלוח השעונים, אחד "צורב" לשני את הק"מ הגבוה מבניהם, ז"א תמיד הק"מ יעלה ולעולם לא ירד.

 

צריך לשנות את הק'"מ גם ברכב וגם במחשב ביחד.

פורסם
מה אתה רצייני יש הבדל של 43אלף קילומטר למה שאני יעביר את זה סתם ככה בליי שום סיבה.

מתוך סקרנות, כמה זמן יחידת המחוונים הייתה תקולה ?

 

רענן

פורסם

יכול להיות שבעבר ע"י אחד מהבעלים של הרכב הוריד את הק"מ בלוח השעונים, ועכשיו לאחר ההחלפה המחשב שלח ללוח החדש את מה שרשום אצלו?

פורסם
יכול להיות שבעבר ע"י אחד מהבעלים של הרכב הוריד את הק"מ בלוח השעונים, ועכשיו לאחר ההחלפה המחשב שלח ללוח החדש את מה שרשום אצלו?

 

לא.

פשוט מה שמופיע כעת אצלו, זה הקילומטרז' של הרכב, ממנו פורק לוח השעונים שהוא הרכיב במקום המקולקל.

 

 

פורסם

מניח שכוונת היצרן הייתה כזאת:

בעת החלפת מחשב לחדש (0 ק"מ) - הוא מתעדכן מלוח שעונים.

בעת החלפת לוח שעונים לחדש (0 ק"מ) - הוא מתעדכן מהמחשב.

 

לא חשבו על רעיון של הרכבת חלקים משומשים.

 

 

פורסם

לא סיפור, גש למכון ספידומטרים ותקן. בשנים האחרונות ממילא רושמים את הקילומטראז' ברישיון ככה שאין הרבה מקום למשחקים.

פורסם
מניח שכוונת היצרן הייתה כזאת:

בעת החלפת מחשב לחדש (0 ק"מ) - הוא מתעדכן מלוח שעונים.

בעת החלפת לוח שעונים לחדש (0 ק"מ) - הוא מתעדכן מהמחשב.

 

לא חשבו על רעיון של הרכבת חלקים משומשים.

 

רשמתי את הסיבה בתגובה 6

פורסם

לא רשמת את הסיבה, רשמת איך התהליך עובד.

 

הבחור מעלי שאל, מדוע היצרן בחר בדרך זו, וכתבתי את דעתי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...