Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest DnaTuning_Israel
פורסם

היצרן בדרך כדי למנוע זיופים של ק"מ ברכבים שלו , לא שזה עוזר אבל ניסה.

פורסם

אוקיי, פשוט היה ניראה כי לא שמתם לב לתגובה שבה נמצאת התשובה וגם את ה"תהליך".

 

הלוח שעונים עצמו וגם המחשב שניהם בו זמנית "זוכרים" וסופרים את הק"מ אם מחליפים אחד משניהם (מחשב או לוח שעונים) אז הק"מ הגבוה מבניהם נצרב בשניהם יחד.

 

ז"א לא משנה מה תחליף מחשב או לוח שעונים בבודדים תמיד הק"מ הגבוה נשמר בשניהם יחד ולעולם הוא לא ירד תמיד רק יעלה.

פורסם

נו, ואני רק הוספתי שלדעתי זה נועד לאפשר החלפה נוחה (ללא צורך בשום תיקון ק"מ) של מחשב או לוח שעונים לחדשים (כלומר חדשים באמת, לא מפירוק מרכב אחר).

 

 

פורסם

במקרה בו תחליף מחשב+לוח שעונים משומש או חדש בשני המקרים תצטרך לקודד את המפתח כי יש בו צי'פ של אימבולייזר.

 

למשל בסיטרואן ברלינגו, לא מספיק להחליף רק מחשב+לוח שעונים אלא גם את קופסאת הפיוזים הפנימית בתא הנוסעים+החיצונית בתא המנוע+צי'פ של האימבולייזר( או בקצרה שלא תשמע צרות כאלה, וקורה שצריך להחליף סט התנעה כי אחד מהרכיבים מתקלקל וחדש עולה הון)

 

בקיצור, מה שאמרת נכון מאוד אם מתקינים לוח שעונים חדש או מחשב חדש אז הק"מ יהיה בסדר.

 

וניתן להחליף בבודדים רק צריך לפנות אחר כך לאנשי מקצוע כדי לעדכן את הק"מ ושאר הדברים.

×
×
  • תוכן חדש...