Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

205 55 16. דירוג וי. ישמש לנהיגה מתונה, פה ושם פחות. חשובות דפנות לא רכות מדי, החרטום כבד.[זוג קדמי]

אשמח גם לדעת סביבת מחיר והמלצה לפנצ'ר מאכער. עדיפות לראשון או רחובות, אך אפשר גם בכלל גוש דן. תודה.

פורסם

אני יודע שזה יעורר תגובות, אבל בהנחה שאתה יודע מה אתה רוצה, יודע לבדוק תאריכי יצור, ולא עשו אותך באצבע, "צמיג ישיר" בפ"ת הוא מקום מומלץ עם מגוון, סחורה טרייה (ופחות), שירות יעיל ומחירים זולים.

:turn-l:
פורסם

צמיגי מוריס, נמצאים בתחנת הדלק של בית עובד.

כשאני זקוק לצמיגים אני מבקש הצעה מצמיג ישיר/אנטון, ואז פונה אליהם. השוק הוא תחרותי מאוד וההפרש הוא בערך 50 שח לצמיג. לי זה שווה עבור השירות.

על ה 166 שלי התקנתי טויו t1r, למרות שאני רחוק מלנצל את יכולתיו, רכב ספורטיבי לא יכול להרשות לעצמו להראות בציבור עם צמיגים ירוקים :lol:

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אני לקוח מרוצה של צמיגי אנטון ביפו [רחוב יפת 88]

 

הם גם זולים וגם מקצועיים.

במיקרה החלפתי שלשום גלגל לטויוטה ראב 4 שלי אחרי שמישהו חתך את כל הדופן של הצמיג עם סכין.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

קיבלתי הצעות מחיר דומות ל:

toyo px 4 94 v

כל היתר 91v:

dunlop dz 101

klebber dynaxer hp 3

continentalדגם לא ידוע.

uniroyalדגם לא ידוע- מעט זול מהאחרים.

toyo t1 r מעט יקר מהאחרים ולהבנתי גם ספורטיבי יותר.

פאלקן 912. זול מהאחרים.

 

כמו כן חשבתי על יוקוהמה סי דרייב, קונטיננטל קונטקט 3 וגודייר אקסלנס.

 

אשמח לשמוע העדפות. שימוש יומיומי רגוע או ספורטיבי לייט, רכב כבד עם חרטום כבד.

אגב, 94 עדיף לי על 91? תודה.

פורסם

יכול לתת לך המלצה חמה על טיירדיל. מבדיקה שלי הם נתנו מחירים שהיו מאוד אטרקטיביים,

ולפחות מבדיקה שלי, והצלבת מידע, הם מצטיירים כמקום רציני מאוד, שלא רק מעניין אותו למכור,

אלא שגם תהיה מרוצה, ותקבל פתרון טוב לבעיה שיש לך.

פורסם

את הT1R יש לי כרגע על הפוקוס, לא ממליץ לך - נקודת התורפה שלהם היא דופן רכה.

אפשר להתגבר על זה עם לחץ אויר גבוה יותר, אבל אז הנוחות נפגמת. הם גם נשחקים מהר מדי לטעמי..

הפאלקן 912 לא מומלץ לדעתי.

 

יוקוהמה CDRIVE, כנראה הדגם החדש (2) - יש לי ניסיון מעולה עם הדגם הקודם.

קונטיננטל קונטי פרימיום קונטקט - הדגם הנוכחי הוא 5, היוצא 2. יש לי ניסיון עם ה2, ה-5 אמור להיות מצויין גם.

הזולים יותר הם אקו קונטקט 3 - דגם פחות מומלץ.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
צמיגי מוריס, נמצאים בתחנת הדלק של בית עובד.

כשאני זקוק לצמיגים אני מבקש הצעה מצמיג ישיר/אנטון, ואז פונה אליהם. השוק הוא תחרותי מאוד וההפרש הוא בערך 50 שח לצמיג. לי זה שווה עבור השירות.

על ה 166 שלי התקנתי טויו t1r, למרות שאני רחוק מלנצל את יכולתיו, רכב ספורטיבי לא יכול להרשות לעצמו להראות בציבור עם צמיגים ירוקים :lol:

 

שי

 

+1

 

מאוד נהנתי מהשרות והיחס.

יש להם גם בהוד השרון, אבל אני היתי בבית עובד.

פורסם

אם כל שאר הפרמטרים זהים - עדיף את ה-94. זה קוד עומס. בתכלס זה לא באמת משנה לשום דבר שרלוונטי לך.

אם הרכב חדש אז אמור להיות קוד עומס מינימלי ברישיון. אצלי זה 94, אבל שמתי 91 ולא בדקו את זה בטסט.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
את הT1R יש לי כרגע על הפוקוס, לא ממליץ לך - נקודת התורפה שלהם היא דופן רכה.

אפשר להתגבר על זה עם לחץ אויר גבוה יותר, אבל אז הנוחות נפגמת. הם גם נשחקים מהר מדי לטעמי..

הפאלקן 912 לא מומלץ לדעתי.

 

יוקוהמה CDRIVE, כנראה הדגם החדש (2) - יש לי ניסיון מעולה עם הדגם הקודם.

קונטיננטל קונטי פרימיום קונטקט - הדגם הנוכחי הוא 5, היוצא 2. יש לי ניסיון עם ה2, ה-5 אמור להיות מצויין גם.

הזולים יותר הם אקו קונטקט 3 - דגם פחות מומלץ.

פרט נמק והסבר לגבי הפאלקן,אל תזרוק דברים לאוויר בלי לתת הסבר.

לעומת זאת אני כבר עם סט שישי של הפאלקן Z912,צמיג מעולה,אחיזה טובה מחיר נוח ושקט.

על הT1R אין מה לדבר כי הבחור לא מתגרזן,וזה צמיג זבל לנהיגה לא ספורטיבית.

אני כבר כמה שנים מחליף צמיגים רק אצל אנטון,לא קרה לי שמצאתי מקום אחר יותר זול ותמיד הצמיגים אצלו הם טריים,הסט האחרון שהתקנתי אצלו היה בן חודשיים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא היו לי באופן אישי פאלקן 912, אבל כשבדקתי בזמנו הם היו אחת האופציות, אחרי שחפרתי ודיברתי

עם אנשים שהיה להם ניסיון איתם, הבנתי שהם לא להיט. לא צמיג רע, אבל צמיג בסיסי מאד, 'משפחתי'.

אחיזה טובה אבל לא מצויינת, דופן סבירה, שחיקה די מהירה.

יכול להיות שמבחינת VFM הוא סבבה, אבל למי שרוצה קצת יותר מהבסיס, שווה ללכת על משהו אחר.

ההפרשים במחירים משתנים ממידה למידה, צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

קניתי בדיוק את המידה הנל גרסה 91v

קניתי קונטי פרמיום 2

אצל אנטון זוג צמיגים ב950 כולל מעמ וגם עשו איזון על השנים האחרים עשרה תשלומים בחי ריבית

צמיג מאמצע 2012

נקנו בשישי האחרון

אחיזה דבק ושקטים.

מרוצה מהבחירה מאוד.

בהתחלה חשבתי לקחת קונטי ספורט אבל בגלל החשש מפרעש ובלאי מהיר החלטתי על הפרמיום

×
×
  • תוכן חדש...