Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת גטסו בירושלים - כביש בגין.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדינה מטומטמת. העיקר ששוב הצבענו ביבי. כפיים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה חושב שלפיד/שלי/בנט/ציפיטפוט/ואטאבר היו עושים משהו אחר?

אחשלו, כל 120 השרלילים והשרלילות שיושבים 200 מטר מכביש בגין יודעים יפה מאד שצריך כסף ואם אפשר, שיצא מהאזרח.

פורסם

זאת כבר מצלמה שלישית בירושלים.

1. כביש רמות בצומת שפונה ימינה לרכס / רמת שלמה.

2. דרך חברון בפניה ימינה לתנופה.

3. זאת שאתה דיווחת עליה (בכביש בגין).

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

כל עוד זה בצמתים זה מבורך.

אלו בדיוק הצמתים שגונבים בהם אדומים.

 

והמיקום הוא בערך באמצע בין המצלמה השניה לשלישית.

כרגע היא בצבע כתום בוהק ובגובה שנראה מרחוק.

 

לפי החיתוכים בכביש יהיו עוד כמה.

פורסם

לא, אין שם צמתים, והמצלמה הזו מפגרת כמו כל מצלמה אחרת. דמיין לך שלוקחים את איילון ותוקעים אותו ממש בתוך תל אביב (לצורך הדוגמא, על אלנבי). כלומר זה כביש מהיר לכל דבר, רק שאינו בין-עירוני. ושם שמים מצלמות. לא חלילה, בצומת דרך חברון - רמת רחל, איפה שאנשים גונבים אדומים על ימין ועל שמאל (וזו עובדה ידועה!) או במקומות מסוכנים אחרים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אתה חושב שלפיד/שלי/בנט/ציפיטפוט/ואטאבר היו עושים משהו אחר?

אחשלו, כל 120 השרלילים והשרלילות שיושבים 200 מטר מכביש בגין יודעים יפה מאד שצריך כסף ואם אפשר, שיצא מהאזרח.

 

בלי להיכנס לפוליטיקה, כולנו יודעים שמדובר ב"מס מצלמות" ולא, חלילה, במשהו שתורם לבטיחות בדרכים. רק לפני חודש שמענו שאדון כ"ץ יצא באיזו הצהרה פוליטית-טרום-בחירות-זולה שהוא מעלה את המהירות בכבישים. מה קרה? פתאום הבנת שמהירות לא הורגת? חבורת צבועים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא, אין שם צמתים, והמצלמה הזו מפגרת כמו כל מצלמה אחרת. דמיין לך שלוקחים את איילון ותוקעים אותו ממש בתוך תל אביב (לצורך הדוגמא, על אלנבי). כלומר זה כביש מהיר לכל דבר, רק שאינו בין-עירוני. ושם שמים מצלמות. לא חלילה, בצומת דרך חברון - רמת רחל, איפה שאנשים גונבים אדומים על ימין ועל שמאל (וזו עובדה ידועה!) או במקומות מסוכנים אחרים.

 

אם כך מדובר במסחטה נוספת, אין חדש תחת השמש. חבר אמר לי שזה לא מעניין אותו, כי הוא אפילו לא קרוב לירושלים, אבל זה דבר אנוכי, וקצת מזכיר את האנקדוטה על יהודים בשואה: "תחילה היטלר החל לחסל את הצוענים, ואותי זה לא עיניין, אני לא צועני. לאחר מכן, הוא החל בחיסולם של השחורים אבל אותי זה לא עיניין, משום שאני לא שחור. אחר כך הוא הגיע לחסל אותי, וזעקתי לעזרה בכל הכוח, אבל כבר לא נותר מי שיעזור לי."

בתכלס, הלוואי והייתה איזושהיא דרך שאפשר היה לעשות משהו, אבל אני לא רואה איך אפשר למנוע את המצלמות האלה. אולי פשוט לנסוע לאט, ואז אם לא יהיו דו"חות, לא יהיו רווחים, למרות שאז בטח סף הצילום ירד בדרך נס ל50 קמ"ש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

רק שתבין, התקינו מצלמת רמזור באותה צומת שאני מדבר, אבל מהצד הלא נכון(!!!) - כלומר מהצד שבו אנשים לא עוברים באדום (כי אין סיבה). אבל להתקין מצלמה בצד הנכון (איפה שאוטובוסים / משאיות / אופנועים / you name it) עוברים באדום מלא את הצומת (לא גונבים כתום, לא מתחלף באמצע - ממש עוברים באדום!) זה לא, כי הרי ממצלמות מהירות אפשר לסחוט יותר כסף. אם היה לי שקל על כל פעם שמישהו עבר שם באדום הייתי כבר מכסה את תקציב המשטרה בעצמי כדי להיפטר מהעונש הזה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
זאת כבר מצלמה שלישית בירושלים.

1. כביש רמות בצומת שפונה ימינה לרכס / רמת שלמה.

2. דרך חברון בפניה ימינה לתנופה.

3. זאת שאתה דיווחת עליה (בכביש בגין).

 

4. מצלמת רמזור מהחדשות, בדרך חברון , בצומת של הולנדיה(שמאלה לטיילת של ארמון הנציב) .


×
×
  • תוכן חדש...