Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוב אני אומר , לפי מה שאני בדקתי ולפי מה שהיבואן טוען הם לא נתקלו בבעיה דומה בעוד רכבים

והם בעצמם לא בטוחים שבעצם החלפת החלקים התקלה תוקנה לכן ניתן להבין כי קיימת בעיה ספציפית

ברכב הזה . אני רוצה שתבין הציריה לא נשברה, יש שם נזק שהוא לא ברור לגבי איך הוא נוצר ולכן הם

לא יודעים להבטיח את תיקון התקלה וזה מה שמדאיג אותי.(לא מוכן להיות שפן נסיונות,ואתה?)

בגלל שזה לא קרה בעוד רכבים אז אני מאמין ומקווה שברכב אחר לא תהיה אותה התקלה.

 

אז מה בעצם קרה ? פתאום נבלם הגלגל ?

ולא נגרם שום נזק לשום דבר ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מניח ששמאי מקצועי בדק והחליט איזה חלקים צריך להחליף

יש לכם השגות על ההחלטה של שמאי/מומחה היבואן , תביאו שמאי/מומחה מטעמכם.

לפי הכתוב ב YNET הטענה שלכם שצריך להחליף את כל הרכב היא קצת הזויה.

פורסם

לגבי הנזק ,מה שקרה לפי ההסבר שאנחנו קיבלנו הוא שהציריה "טחנה" את הגיר והיה צורך בהחלפה

של הציריה והגיר לחדשים .לגבי איך זה קרה, אז בזמן נסיעה רגילה בכביש מהיר כאשר אמא שלי בנתיב השמאלי

הרכב ללא כל סימן מקדים בלם את עצמו בפתאומיות תוך כדי איבוד של יכולת שליטה על הרכב וללא תגובת דוושת האצה

כאשר רכבים מאחוריה בלמו בלימות חירום ואפילו ירדו מהכביש בשביל לא לפגוע בה ,דבר שבנס נגמר בשלום לאמא שלי ולאחרים.

השמאי הגיע מטעמנו לאחר שבמשך כמה ימים לא הצלחנו לקבל תשובה מהיבואן לגבי מהות התקלה, דבר שהדליק אצלנו נורה

אדומה וחשש שמסתירים מאתנו משהו . השמאי אומר שנגרם כאן נזק מוזר שלא ניתן להסביר אותו בוודאות וייתכן מאד שהוא

יחזור שוב גם לאחר החלפת הציריה והגיר.

כאשר בעל מקצוע מומחה אומר לך דבר כזה בנוסף לאיך שהיבואן מסביר או לא מסביר את התקלה לא בדיוק נוטע בך ביטחון

להמשיך לנסוע ברכב הזה. לגבי ההחלפה של הרכב, לי דווקא כן נראה שראוי להחליף רכב בין שלושה חודשים עם בעיה בטיחותית

חמורה (שלא בטוח שפתרו אותה )בחדש, ולא רק לקוות שלא יקרה שוב.

פורסם
לגבי הנזק ,מה שקרה לפי ההסבר שאנחנו קיבלנו הוא שהציריה "טחנה" את הגיר והיה צורך בהחלפה

של הציריה והגיר לחדשים .לגבי איך זה קרה, אז בזמן נסיעה רגילה בכביש מהיר כאשר אמא שלי בנתיב השמאלי

הרכב ללא כל סימן מקדים בלם את עצמו בפתאומיות תוך כדי איבוד של יכולת שליטה על הרכב וללא תגובת דוושת האצה

כאשר רכבים מאחוריה בלמו בלימות חירום ואפילו ירדו מהכביש בשביל לא לפגוע בה ,דבר שבנס נגמר בשלום לאמא שלי ולאחרים.

השמאי הגיע מטעמנו לאחר שבמשך כמה ימים לא הצלחנו לקבל תשובה מהיבואן לגבי מהות התקלה, דבר שהדליק אצלנו נורה

אדומה וחשש שמסתירים מאתנו משהו . השמאי אומר שנגרם כאן נזק מוזר שלא ניתן להסביר אותו בוודאות וייתכן מאד שהוא

יחזור שוב גם לאחר החלפת הציריה והגיר.

כאשר בעל מקצוע מומחה אומר לך דבר כזה בנוסף לאיך שהיבואן מסביר או לא מסביר את התקלה לא בדיוק נוטע בך ביטחון

להמשיך לנסוע ברכב הזה. לגבי ההחלפה של הרכב, לי דווקא כן נראה שראוי להחליף רכב בין שלושה חודשים עם בעיה בטיחותית

חמורה (שלא בטוח שפתרו אותה )בחדש, ולא רק לקוות שלא יקרה שוב.

 

 

גם נורה שרופה זו בעיה בטיחותית , וגם שטיח מתחת לדוושת הבלם זו תקלה בטיחותית.

 

הבאתם מומחה שנתן לכם חוות דעת במסגרתה הוא לא יודע מה צריך לעשות כדי להחזיר את הרכב למצבו התקין ?!?!

 

אני לא מכיר יבואן/יצרן/מוסך או כל נותן שרות שיכול להבטיח לך שתקלה לא תתרחש גם אם זה תקלה בטיחותית קלה או חמורה.

פורסם

אם המקרה חוזר על עצמו וחס וחלילה גורם לתאונה, הביטוח לא יכול להתנער בטענה שהאמא נסעה כשהיא ידעה שעלולה להיות תקלה ברכב והמוסך לא אימת שהבעיה נפתרה ? :?

פורסם
אם המקרה חוזר על עצמו וחס וחלילה גורם לתאונה, הביטוח לא יכול להתנער בטענה שהאמא נסעה כשהיא ידעה שעלולה להיות תקלה ברכב והמוסך לא אימת שהבעיה נפתרה ? :?

 

לא לפי מה שאני מבין אף אחד לא יודע מה גרם לתקלה, רק רואים את הנזק שהתקלה גרמה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אם המקרה חוזר על עצמו וחס וחלילה גורם לתאונה, הביטוח לא יכול להתנער בטענה שהאמא נסעה כשהיא ידעה שעלולה להיות תקלה ברכב והמוסך לא אימת שהבעיה נפתרה ? :?

 

 

גם ברכב שלך אתה יודע שיכולה להיות תקלה , וגם מנכ"ל חברת הביטוח יודע שברכב שלו יכולה להיות תקלה.

פורסם

IGLAR אני חושב שההשוואה שלך בין נורה שרופה או שטיח שלא במקומו לבין תקלה מוחשית שכבר קרתה ועלולה לקרות שוב בסיכוי די גבוה היא מגוחכת .

השמאי טוען שמקרים כאלה שהציריה זזה ממקומה (לא נשברה) ומשחיזה את עצמה ואת הגיר בדרך כלל נגרמת שמשהוא לא ישר במרכב הרכב ובשביל לבדוק את זה צריך קצת יותר מליפט.

פורסם
IGLAR אני חושב שההשוואה שלך בין נורה שרופה או שטיח שלא במקומו לבין תקלה מוחשית שכבר קרתה ועלולה לקרות שוב בסיכוי די גבוה היא מגוחכת .

השמאי טוען שמקרים כאלה שהציריה זזה ממקומה (לא נשברה) ומשחיזה את עצמה ואת הגיר בדרך כלל נגרמת שמשהוא לא ישר במרכב הרכב ובשביל לבדוק את זה צריך קצת יותר מליפט.

 

בשביל לבדוק אם המרכב לא ישר ברמה שחלקים נעים טוחנים את עצמם מספיק מטר של חייט עיוור.

ואם צריך ציוד מיוחד לאתר תקלה חמקמקה שכזו אני בטוח שהיבואן ישמח להעמיד לרשותכם כדי להניח את דעתכם .

 

למיטב הבנתי היבואן לא יודע להצביע על בעיה כלשהיא ברכב

ואף המומחה שלכם לא יודע להצביע על בעיה כלשהיא

אבל אתם דורשים שיחליפו לכם את הרכב .

 

בהצלחה.

פורסם

אני לא מבין את ההתנפלות על בעלת הרכב- היא רכשה ממיטב כספה רכב חדש, אחרי 3 חודשים כמעט ונפגעה פיזית (לא מתייחס גם לפגיעה נפשית שמקרה כזה יכול לייצר) ויכלה גם לפגוע באחרים (תחשבו שאתם הייתם בכביש המהיר מאחורי המיני הזו).

נמצא שבשלב הראשוני יש צורך להחליף גיר וצירייה, מבלי לדעת האם התקלה תיפתר, או לא. היצרן בעצמו לא מכיר מקרה דומה.

אם אני לא טועה, חיים רק פעם אחת ואף אחד מאיתנו לא רוצה להמר על החיים שלו.בנוסף, בעלת הרכב לא מוכנה לסכן אנשים אחרים ולמכור להם חתול בשק ועל זה מגיע לה כל הכבוד (אני רק נזכר בשרשור שכולם כעסו על אחד החברים ניסה למכור סקוטה ייטי עם תקלה חשמלית, לא בטיחותית).

יש כאן גיברים גדולים. הייתי רוצה לראות הורה שהיה נותן את הרכב הזה לבן שלו, אחריי תיקון.

היבואן מוכן לרכוש את הרכב בחזרה, אבל רק לאחר 18 חודשים, או לחליפין שהנהגת תוסיף 30K ותקבל אחד חדש וזה על רכב שנסע 3 חודשים. מדובר בתאוות בצע וחזירות לשמה.

לא הייתי מתפשר על פחות מהחלפת הרכב בחדש, או לחליפין, קבלת הכסף ששולם בעבור הרכב.

פורסם
אני לא מבין את ההתנפלות על בעלת הרכב- היא רכשה ממיטב כספה רכב חדש, אחרי 3 חודשים כמעט ונפגעה פיזית (לא מתייחס גם לפגיעה נפשית שמקרה כזה יכול לייצר) ויכלה גם לפגוע באחרים (תחשבו שאתם הייתם בכביש המהיר מאחורי המיני הזו).

נמצא שבשלב הראשוני יש צורך להחליף גיר וצירייה, מבלי לדעת האם התקלה תיפתר, או לא. היצרן בעצמו לא מכיר מקרה דומה.

אם אני לא טועה, חיים רק פעם אחת ואף אחד מאיתנו לא רוצה להמר על החיים שלו.בנוסף, בעלת הרכב לא מוכנה לסכן אנשים אחרים ולמכור להם חתול בשק ועל זה מגיע לה כל הכבוד (אני רק נזכר בשרשור שכולם כעסו על אחד החברים ניסה למכור סקוטה ייטי עם תקלה חשמלית, לא בטיחותית).

יש כאן גיברים גדולים. הייתי רוצה לראות הורה שהיה נותן את הרכב הזה לבן שלו, אחריי תיקון.

היבואן מוכן לרכוש את הרכב בחזרה, אבל רק לאחר 18 חודשים, או לחליפין שהנהגת תוסיף 30K ותקבל אחד חדש וזה על רכב שנסע 3 חודשים. מדובר בתאוות בצע וחזירות לשמה.

לא הייתי מתפשר על פחות מהחלפת הרכב בחדש, או לחליפין, קבלת הכסף ששולם בעבור הרכב.

 

לפי ההגיון שלך תקלה בגיר/ציריות מזכה בהחלפת רכב לרכב חדש.

מה לגבי תקלה במערכת הבלימה ?

מה לגבי מערכת ההיגוי ?

תקלה במחשב הרכב (אף פעם לא יודעים למה מתרחשת) ?

תקלה חשמלית כלשהיא שלא מאפשרת התנעה או גורמת לכיבוי הרכב ?

מנורה שרופה באמצע הלילה ?

חלון סדוק ?

מנוע חשמלי של מראה ימנית ואולי רק השמאלית ?

 

 

 

למעשה לשיטתך תקלה בכל מערכת אפשר להעלות את הטיעונים הדמגוגיים "זו מערכת בטיחותית ותקלה בה יכולה לגרום לתאונה , ותחשבו על הילדים ... בלה בלה בלה ..."

 

למיטב הבנתי דווקא במקרה הזה מדובר על מערכת שהיא מכנית בעיקרה וגם אם לא יודעים למה מיסב כזה או בורג אחר נגזר/נטחן החלפה בד"כ פותרת את הבעיה , לפי הפרסומים היבואן לא התחמק ולא חסך והחליף את כל הדרוש החלפה.

פורסם
בשביל לבדוק אם המרכב לא ישר ברמה שחלקים נעים טוחנים את עצמם מספיק מטר של חייט עיוור.

ואם צריך ציוד מיוחד לאתר תקלה חמקמקה שכזו אני בטוח שהיבואן ישמח להעמיד לרשותכם כדי להניח את דעתכם .

 

למיטב הבנתי היבואן לא יודע להצביע על בעיה כלשהיא ברכב

ואף המומחה שלכם לא יודע להצביע על בעיה כלשהיא

אבל אתם דורשים שיחליפו לכם את הרכב .

 

בהצלחה.

 

 

Igalr כמה שטויות, באמת :?

היבואן לא הצליח למצוא בעיה אחרי תקלה מסכנת חיים ולא נראה לך שלהחליף רכב זה דבר הגיוני??

היית שם את אמא שלך ברכב כזה??

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם
Igalr כמה שטויות, באמת :?

היבואן לא הצליח למצוא בעיה אחרי תקלה מסכנת חיים ולא נראה לך שלהחליף רכב זה דבר הגיוני??

היית שם את אמא שלך ברכב כזה??

 

כמה שטויות בשלוש שורות

לפי מה שפורסם היבואן תיקן את כל הדרוש תיקון , יתרה מכך לפי מה שכתוב כאן הבחור הביא מומחה משלו לא ברור מה היו המלצות המומחה,אני מניח שאם היבואן היה מתנער ממסקנות אלו כבר הינו שומעים על כך.

 

אני מבין שאמא שלך אף פעם לא נסעה ברכב שתוקן בו הגה או בלמים לא כל שכן גיר ?

פורסם

א.כן אמא שלי נסעה על רכב שתוקנו בו בלמים,אתה יודע מה ההבדל?אני יודע למה הם עברו תיקון,אם לא כך היה הדבר היא לא הייתה נוסעת עליו.

 

 

ב."לפי מה שפורסם היבואן תיקן את כל הדרוש תיקון",באמת?איפה קראת את זה??זאת הסיבה שהיבואן לא היה מוכן להתחייב שלא תחזור התקלה? אם הדיאגנוסטיקה הייתה ברורה ותוקנה הבעיה לחלוטין כנראה היו מוכנים לתת אחריות לעבודה שלהם.

אני אנסה להסביר לך את זה בצורה אחרת-

"מדוע היבואן לא הסכים להתחייב שרכב בן פחות מחצי שנה לא יבלום עצמו בפתאומיות וישים את הלקוח במצב של סכנת חיים"?

 

ג.עניין חוות הדעת החיצונית הוסבר לך כאן ע"י הלקוח-

"השמאי טוען שמקרים כאלה שהציריה זזה ממקומה (לא נשברה) ומשחיזה את עצמה ואת הגיר בדרך כלל נגרמת שמשהוא לא ישר במרכב הרכב ובשביל לבדוק את זה צריך קצת יותר מליפט".

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם
א.כן אמא שלי נסעה על רכב שתוקנו בו בלמים,אתה יודע מה ההבדל?אני יודע למה הם עברו תיקון,אם לא כך היה הדבר היא לא הייתה נוסעת עליו.

 

 

ב."לפי מה שפורסם היבואן תיקן את כל הדרוש תיקון",באמת?איפה קראת את זה??זאת הסיבה שהיבואן לא היה מוכן להתחייב שלא תחזור התקלה? אם הדיאגנוסטיקה הייתה ברורה ותוקנה הבעיה לחלוטין כנראה היו מוכנים לתת אחריות לעבודה שלהם.

אני אנסה להסביר לך את זה בצורה אחרת-

"מדוע היבואן לא הסכים להתחייב שרכב בן פחות מחצי שנה לא יבלום עצמו בפתאומיות וישים את הלקוח במצב של סכנת חיים"?

 

ג.עניין חוות הדעת החיצונית הוסבר לך כאן ע"י הלקוח-

"השמאי טוען שמקרים כאלה שהציריה זזה ממקומה (לא נשברה) ומשחיזה את עצמה ואת הגיר בדרך כלל נגרמת שמשהוא לא ישר במרכב הרכב ובשביל לבדוק את זה צריך קצת יותר מליפט".

 

1) כנראה שאתה ממש גאון שיודע את הסיבות לפריצת אטם ואיך מיסב נשחק או צינור מתפוצץ ואתה גם יודע לחזות ולהבטיח שזה לא יקרה בעתיד לאחר החלפה לחדש, לא כולם כמוך .

2) היבואן לא מתחייב שלא תתרחש תקלה , גם היצרן לא מתחייב לדבר כזה אף פעם , אין יצרן/יבואן בעולם שיכול להתחייב לדבר כזה . הם כן מתקנים על חשבונם במסגרת אחראיות תיקונים , אם מישהו בעולם יכל להתחייב לכך שלא יהיו תקלות אז אין משמעות לאחראיות תיקונים.

3) לא ממש ברור באיזה נסיבות נכתב מה שנכתב , אבל כל שמאי וכל מכון בדיקה וכל פחח יכול לזהות מרכב לא ישר וזה לוקח להם בידיוק 10 שניות , ואם המרכב לא ישר ברמה שהוא טוחן מכלולים מכניים אז גם ליפט לא צריך.


×
×
  • תוכן חדש...