Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השרשור הפך לשיח ונטילטורים - מפיצי אוויר למי שחייב עברית.

הכל ספקולציות ואמוציות. אולי עוד כמה תופעות.

 

בלי להעלות לכאן את דו"ח השמאי - הכל פרשנויות/ספקולטיביות. חלקן מתוך אינטרס.

 

השמאי אשר הנו איש מקצוע, הקדיש תשומת לב מרבית לכל מילה שכתב. הוא מבין שנייר עם חתימה שלו עלול להיות ראיה.

אם בעל הרכב רוצה לשחק משחק פתוח - שים את כל הקלפים על השולחן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי ההגיון שלך תקלה בגיר/ציריות מזכה בהחלפת רכב לרכב חדש.

מה לגבי תקלה במערכת הבלימה ?

מה לגבי מערכת ההיגוי ?

תקלה במחשב הרכב (אף פעם לא יודעים למה מתרחשת) ?

תקלה חשמלית כלשהיא שלא מאפשרת התנעה או גורמת לכיבוי הרכב ?

מנורה שרופה באמצע הלילה ?

חלון סדוק ?

מנוע חשמלי של מראה ימנית ואולי רק השמאלית ?

 

 

 

למעשה לשיטתך תקלה בכל מערכת אפשר להעלות את הטיעונים הדמגוגיים "זו מערכת בטיחותית ותקלה בה יכולה לגרום לתאונה , ותחשבו על הילדים ... בלה בלה בלה ..."

 

למיטב הבנתי דווקא במקרה הזה מדובר על מערכת שהיא מכנית בעיקרה וגם אם לא יודעים למה מיסב כזה או בורג אחר נגזר/נטחן החלפה בד"כ פותרת את הבעיה , לפי הפרסומים היבואן לא התחמק ולא חסך והחליף את כל הדרוש החלפה.

 

אמרו כבר כמה אחריי, שאתה לוקח את זה לכיוון לא נכון בכלל.

היצרן והיבואן לא מכירים מקרה כזה בעולם כולו ואתה רוצה שאנשים יהמרו על החיים שלהם. ממש חכם.

מצטרף לדעה שמעליי, כי צריך לראות גם את דו"ח השמאי.

פורסם
אמרו כבר כמה אחריי, שאתה לוקח את זה לכיוון לא נכון בכלל.

היצרן והיבואן לא מכירים מקרה כזה בעולם כולו ואתה רוצה שאנשים יהמרו על החיים שלהם. ממש חכם.

מצטרף לדעה שמעליי, כי צריך לראות גם את דו"ח השמאי.

 

אם אמרו למה אתה מרגיש צורך לחזור על זה ?

 

בכל מקרה אם היבואן/יצרן כן היה מכיר מקרה כזה זה היה מרגיע אותך ?

בטח תשאל מיד איך הם מוכרים רכבים כאלה בזמן שהם יודעים שיש בעיה .... איך אפשר לתת לאמא לסוע עם רכב שהיצרן יודע שיש בעיה עולמית ..... ועוד קשקושים כאלה....

פורסם

אם אמרו למה אתה מרגיש צורך לחזור על זה ?

 

בכל מקרה אם היבואן/יצרן כן היה מכיר מקרה כזה זה היה מרגיע אותך ? כן

בטח תשאל מיד איך הם מוכרים רכבים כאלה בזמן שהם יודעים שיש בעיה .... איך אפשר לתת לאמא לסוע עם רכב שהיצרן יודע שיש בעיה עולמית ..... ועוד קשקושים כאלה.... אני לא אמרתי שיש בעיה עולמית, אלא דיברתי על התקלה הספציפית.

אתה זה שמקשקש ורושם שטויות בכמויות.

 

עם כל התגובות האלה, יש מצב שאתה עובד של דלק מוטוטס?

פורסם

השמאי בכללי, אינו איש מקצוע בתחום חקר הכשל ולא יכול לקבוע כלום לגבי גורם התקלה וכל תפקידו הוא הערכת הנזקים ולכן הדוח שלו ממש לא מעניין.

 

מה שכן מעניין בדוח הם התמונות בלבד, שיתנו לנו קצת להבין מה בדיוק קרה ברכב.

 

במקרים שנקלתי בנזק של צירייה ותיבת הילוכים זה קרה עקב התנתקות הצירייה באופן חלקי מהתיבה ונגרם בגלל כשל באבטחה של הצירייה או הרכבה לקוייה שלה לתוך תיבת ההילוכים, במפעל או במהלך תיקון כלשהו.

פורסם
השמאי... הדוח שלו ממש לא מעניין.

 

מה שכן מעניין בדוח הם התמונות בלבד, שיתנו לנו קצת להבין מה בדיוק קרה ברכב.

 

אז אתה מסכים שהראיה היחידה שיכולה לתרום לדיון הוא חלקים לפחות של דו"ח השמאי - תמונות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...