Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כזו מכונית ואתה מסודר. אם אינני טועה לאזרח אמנון יצחק יש גם כן סידרה 7.

איך תטעה?

נראה שאתה עוקב אחרי כל תנועה בחשבון העו"ש שלו בחודשים האחרונים..

 

במוו 528I הולכת להיות מכונית השרים? פחחח, הרבה שרלטנים בתחום התורה והדת נוסעים במכוניות מפוארות מזה. מר אמנון יצחק נוסע בבמוו מסידרה 7 שעלותה מתקרבת למיליון שקל כאשר למאמיניו בקושי יש כסף לגמור את החודש. אבל זה לא מונע מהרב "הקדוש" להחתים את כל המסכנים הללו על הוראת קבע מאחורי הדף שבו הם מבקשים תפילה לכל בעיותיהם.

שלא נדבר על "הקדושים" האחרים.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך תטעה?

נראה שאתה עוקב אחרי כל תנועה בחשבון העו"ש שלו בחודשים האחרונים..

 

באמת מעניין מאיפה הבחור מביא את כל הכסף. הרי לעבוד הוא לא ממש עובד. אבל זה כבר לשירשור לגמרי אחר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אחח, תיאטרון. שום דבר טוב לא יצא ממנו אף פעם.

תחשבו על לינקולן ובטמן...

 

אין פתרון קסם. כזה דבר יכול לקרות לכל אחד.

הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה להיות מודע לסביבה, ולהפנים שמה שלא תעשה, יעלה לך- בכסף, בפציעה או במאסר, עם המדינה המפגרת שלנו.

ללמוד אמנות לחימה זה דבר מומלץ בלי שום קשר לכלום- זה דבר שפשוט מרגיע ועושה טוב על הנשמה, וגם עושה פלאים לביטחון העצמי.

ואם תחליט להיות חכמולוג, ולשים ברכב אלה או משהו להגנה עצמית, תזכור שברוב המקרים, מי שייפצע זה אתה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אחח, תיאטרון. שום דבר טוב לא יצא ממנו אף פעם.

תחשבו על לינקולן ובטמן...

 

אין פתרון קסם. כזה דבר יכול לקרות לכל אחד.

הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה להיות מודע לסביבה, ולהפנים שמה שלא תעשה, יעלה לך- בכסף, בפציעה או במאסר, עם המדינה המפגרת שלנו.

ללמוד אמנות לחימה זה דבר מומלץ בלי שום קשר לכלום- זה דבר שפשוט מרגיע ועושה טוב על הנשמה, וגם עושה פלאים לביטחון העצמי.

ואם תחליט להיות חכמולוג, ולשים ברכב אלה או משהו להגנה עצמית, תזכור שברוב המקרים, מי שייפצע זה אתה.

 

 

מעניין, שרק לפני יומיים כתבת :-) :

המילים "זול" ו"ליד האוניברסיטה" לא הולכות כל כך ביחד.

לדעתי, חפש משהו באיזור הכרמל, איזור נורמאלי, קרוב יחסית לאוניברסיטה ותוכל גם לישון בלילה.

הזולים ממוקמים באיזור הדר, איפה שאפילו אני פוחד להתקרב לשם, ואני 1.87 מטר, למדתי אמנויות לחימה ואני אוסף סכינים...

 

לא מכיר משהו ספציפי, מצטער.

בהצלחה!

פורסם

דניאל, אני לא רואה שום סתירה... התיאטרון ממוקם באיזור הדר, אותו איזור שבו אני לא אוהב להסתובב.

למען הסר ספק, ההערה שלי על הסכינים הייתה אך ורק בצחוק. נקודה.

חפש הודעות שלי אחורה בציר הזמן פה בפורום, ותראה מה עמדתי לגבי סכינים- כלי עבודה שלא ישמש לעולם לפעולה אלימה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
דניאל, אני לא רואה שום סתירה... התיאטרון ממוקם באיזור הדר, אותו איזור שבו אני לא אוהב להסתובב.

למען הסר ספק, ההערה שלי על הסכינים הייתה אך ורק בצחוק. נקודה.

חפש הודעות שלי אחורה בציר הזמן פה בפורום, ותראה מה עמדתי לגבי סכינים- כלי עבודה שלא ישמש לעולם לפעולה אלימה.

 

אני לא כתבתי שיש סתירה, אז אתה כתבת בדיוק על מה שקרה אתמול.

פורסם

אני גר בחיפה מספיק שנים בשביל לדעת איפה לא להסתובב...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...