Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי בגלל שהוא נבהל מהנחש? :roll:

אם כבר מדברים על פחד מנחשים, אם תשב ברכב ערום מהמותניים ומטה. אולי זה ירתיע את השודד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש אפרות להתקין היום פילם דק שבכלל לא רואים שהוא קיים ברכב, הנה הדגמה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=VyKlP2trTrc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

יש אפשרות להתקין כזה בארץ

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ברווז - יש לך יותר מדי חומר לשרשור חדש של "של מי השורה הזאת". בהצלחה! :roll::lol::twisted:

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
הסיכוי שתלכד ברכב לאחר תאונה בגלל הציפוי הזה גדול משמעותית מהסיכוי שישדדו אותך.

 

ומה קורה ברכבים ואוטובוסים ממוגני ירי או ממוגני אבנים?

 

גם תמיד קיים סיכון שכרית אוויר תהרוג אותך או החגורה... אז מה נעשה?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
אני יושב ברכב הערב בסביבות 20:00 ליד גן בנימין, בהדר חיפה ומחכה לאסוף מישהי מהתיאטרון.

 

התשובה בגוף השאלה. להמנע כמה שיותר מלשבת ברכב באזור חצי נטוש ומועד לפורענות בשעות החשיכה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ממש לא איזור נטוש - מדובר במקום מרכזי וסמוך לתאטרון חיפה. ובכל זאת - איזור לא סימפטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הסיכוי שתלכד ברכב לאחר תאונה בגלל הציפוי הזה גדול משמעותית מהסיכוי שישדדו אותך.

 

כשיש מכה חזקה מרכב אני בספק שהציפוי הזה יעמוד במכה כזו.

Opel Adam S 2017

פורסם
ומה קורה ברכבים ואוטובוסים ממוגני ירי או ממוגני אבנים?

 

גם תמיד קיים סיכון שכרית אוויר תהרוג אותך או החגורה... אז מה נעשה?

 

נו מה אתה צוחק? אתה גם יכול לשרוד סיבוב רולטה רוסית ולמות ממכת ברק. אבל רוב הסיכוים שאם אתה מת זה לא ממכת הברק.

הסיכוי שכרית אוויר או החגורה תהרוג אותך משמעותית קטנה מהסיכוי שתשרוד תאונה בלעדיהן. ולכן חגורה וכרית אויר הינן חובה, כי סטטיסטית הן מצילות חיים יותר מאשר הן לוקחות חיים.

באותו אופן רכבים ואוטובוסים ביו"ש סטטיסטית יותר סביר שיהיו מעורבים באורועי פח"ע מאשר בתאונה שתמנע אפשרות חילוץ מהיר של הנוסעים.

 

כשיש מכה חזקה מרכב אני בספק שהציפוי הזה יעמוד במכה כזו.

 

אתה פיספסת את הנקודה לגמרי, הרכב לא פוגע בחלון. מספיק שלא ניתן לפתוח את הדלתות, דלק נשפך על הכביש וניצת ואתה כלוא בתוך הרכב כי אתה לא יכול לשבור את החלונות ולברוח.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
גז מדמיע מתוך הרכב (חלל סגור עם אוורור לקוי כאשר התוקפים נמצאים בחוץ)? אני חושש שאת כל הגז במקרה כזה ינשום הנשדד.

 

 

רק ששם מידי פעם אנשים פסיכים קונים נשק ומחסלים אחרי זה כמה עשרות אנשים תמימים ואפילו ילדים.

 

 

הטיעון הזה פשוט לא נכון. לא רק שהסטטיסטיקה נגדך (אזרחים חמושים הצליחו ומצליחים למנוע פשעים, ולשמור על רמות פשע נמוכות באזור מגוריהם, בהשוואה למקומות בהם אזרחים אינם יכולים לשאת נשק) אלא שאתה גם טועה בעובדות. במקרה האחרון, למשל, הנשק נגנב מבעליו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
התשובה בגוף השאלה. להמנע כמה שיותר מלשבת ברכב באזור חצי נטוש ומועד לפורענות בשעות החשיכה...

 

בקצב הזה כל הארץ תהיי אזור "מועד לפורענות", יש המון מקומות בת"א\נתניה\אשקלון שהיו בטוחים יחסית בעבר והיום צריך ביצים של ברזל או כסף מיותר בכיסים כדי לעבור שם.

אני בטוח שזה קורה גם בעוד ערים, אבל את השלישיה הזאת אני מכיר מניסיון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

במקרה שאתה יושב בתוך הרכב ופתאום משום מקום מתנפץ לך חלון ברכב(זכוכית עפה, המון רעש, אתה נבהל רק מעצם ההפתעה) ופתאום מישהו מאיים עלייך בסכין אתה בעמדת נחיתות שגם מומחה לאומנויות לחימה לא ימליץ לך לפעול במצב כזה.

האפשרויות הן: א. להיות מודע לסביבה במאה אחוז(כל הזמן לסרוק את סביבת הרכב, גם למרחקים. להיות מודע לכל גורם חשוד)

ב. לשבת עם הרכב מונע, במידת הצורך לתת גז. זו אפשרות פחות יעילה במצבים כגון:אתה חונה בחנייה בין רכבים, על מנת לצאת עלייך לתמרן ובזמן הזה כמעט בטוח שלא תצליח(גם אם תדפוק את הרכבים שסובבים אותך עדיין התמרון לא יהיה מהיר מספיק והשודד יתקוף אותך).

לכן אפשרות שלישית(רק במידה ואתה מאומן מס' שנים באומנויות לחימה) - צא מהרכב ועמוד לידו. במצב כזה, במידה ואתה בקיא באומנות לחימה כלשהי/קרב מגע אתה יכול להגיב היות ואתה לא בעמדת נחיתות.

אבל שוב, הכי בטוח זה פשוט להיות מודע לסובבים ולהסתובב עם כמות קטנה של כסף עלייך. במקרה הצורך זרוק לשודד 100 שקל ושילכו לתרופות.

הפתרון המשעשע הוא לרכוש בימר חדישה שחורה, עם חלונות מושחרים וג'אנטים גדולים(אם יהיו שחורים אז בכלל. במקרה הזה רוב הסיכויים שלא ישדדו אותך אבל יש סיכוי שיטעו בזיהוי ויחשבו שאתה מישהו אחר ואז גם תאכל אותה :lol:

פורסם

כזו מכונית ואתה מסודר. אם אינני טועה לאזרח אמנון יצחק יש גם כן סידרה 7.

http://www.youtube.com/watch?v=qKAME9fAA-4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וזה בכלל מגניב.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kUFJwr1d880 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אם במקרה אתה עם פיאט רובוטית, הטיפ הזה לא רלוונטי לך, מאחר והגיר אוטומאטית יוצא לניוטראל ברגע שדלת הנהג נפתחת. :\

רק שכחת לציין שבפיאט הדלתות ננעלות אוטומטית עם תחילת הנסיעה.

ומה קורה ברכבים ואוטובוסים ממוגני ירי או ממוגני אבנים?

בדיוק מהסיבה הזאת יש להם פתח מילוט בגג.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...