Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ככל שחופרים מתגלים עוד ועוד פרטים מעניינים:

 

http://www.plaot.com/home/artdetails.aspx?mCatID=65&artID=196

והנה 70513 ששימש בסרט כקטר 70414. כאן הוא נראה בטכס חנוכת הקו מחיפה לת"א בינואר 1949. האיש הנמוך המהודר הוא שר התחבורה דוד רמז. התמונה צולמה בתחנת זכרון יעקב

 

662px-IL_steam_engine.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בקווים כפריים קטנים בהודו עדיין עובדים כאלה (הזדמנות אחרונה לחוות רכבת קיטור לפני שיישארו רק אלה לאלפיון העליון כמו הכחולה מקייפטאון למפלי ויקטוריה באלפי $).

 

לא רק בהודו. גם בקובה, קרוב לעיר טרינידד קיים קו פעיל (כנראה לתיירים) עם קטר קיטור חי, נושם ומעשן. בתמונה האחרונה נראית האש הבוערת בתוך הדוד.

מישהו מזהה את סוג הקטר?

IMG_0232 (Large).jpg

IMG_0233 (Large).jpg

IMG_0236 (Large).jpg

IMG_0238 (Large).jpg

IMG_0239 (Large).jpg

IMG_0240 (Large).jpg

עודד

פורסם
איני רואה שום סיבה לתת לאדם שביזבז מליון שקל מכספי ציבור במה .

אוי כמה שאתה צודק..

ראיתי את הכתבה בערוץ 2 וזה פשוט הרתיח אותי.

בחייאת מליון ש"ח על קטר דומה למקורי (שלפי מה שנאמר בכתבה זו אגדה אורבנית ותו לא )ועוד חלוד ומפורק שלא יזוז מילימטר רק בגלל שראש העיר החליט ( !!! ) שבאר שבע צריכה את "שבעים ארבע מאות ארבע עשר"

פורסם

יחסית לצעצועים של טרנר הוא עולה למשלם המיסים הרבה פחות,ברכישה וודאי שבתחזוקה. וזה- אם לא ייתגלה שהקטר בא מתרומה.(מיליון ש"ח זה מעט - כנראה שהקטר עצמו עלה מעט או כלום, בהתחשב בעלויות ההובלה וההנפה בכבישים בטורקיה וכאן ובים.). ישנם הרבה יותר אנשים שהנוסטלגיה הרכבתית בארץ קרובה לליבם מאשר מתי מעט הטובים לטיס. ואומר את זה אחד שמאד אוהב אוירונים.מעשה יפה.

פורסם

במשך לא מעט שנים שרתתי בסדיר, קבע ומילואים בבסיס חצרים שליד באר שבע. אחד הדברים שבלטו לעין כשעברתי והסתבובבתי בב"ש היה השממון ששרר ברחובות העיר המדברית הזאת.

הוספת מעט חיות וצבע שימתנו את הצהוב בהחלט מבורכים. איכות חיים לתושבי העיר לא נמדדת בכסף.

אולי שיבטלו את הגינון ברחובות, זה גם חוסך כסף.

 

וכל זה מעבר לעניין האספני.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם
יחסית לצעצועים של טרנר הוא עולה למשלם המיסים הרבה פחות,ברכישה וודאי שבתחזוקה. וזה- אם לא ייתגלה שהקטר בא מתרומה.(מיליון ש"ח זה מעט - כנראה שהקטר עצמו עלה מעט או כלום, בהתחשב בעלויות ההובלה וההנפה בכבישים בטורקיה וכאן ובים.). ישנם הרבה יותר אנשים שהנוסטלגיה הרכבתית בארץ קרובה לליבם מאשר מתי מעט הטובים לטיס. ואומר את זה אחד שמאד אוהב אוירונים.מעשה יפה.

 

הצעצועים של טרנר, פרט לספיט השחור, ההרווארד והסטירמן פשוט נרקבים לאיטם וגם לא מדויקים היסטורית.

 

חבל, כי למשל מוזיאון השריון בלטרון הוא אחד הטובים והמעניינים בעולם, כמות אדירה של רק״מ מיוחד.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אוי כמה שאתה צודק..

ראיתי את הכתבה בערוץ 2 וזה פשוט הרתיח אותי.

בחייאת מליון ש"ח על קטר דומה למקורי (שלפי מה שנאמר בכתבה זו אגדה אורבנית ותו לא )ועוד חלוד ומפורק שלא יזוז מילימטר רק בגלל שראש העיר החליט ( !!! ) שבאר שבע צריכה את "שבעים ארבע מאות ארבע עשר"

ומה עם קצת מורשת? האם להיסטוריה לא מגיע קצת כבוד?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ואני דווקא חושב שמליון שקל של פרויקט כזה , גם שווה את הכסף, וגם, לא כל כך יקר

אריה

מיליון שקל זה כלום שזה שייך לעיריה

ומה עם 300 מיליון שזרקה עירית נתניה על איצטדיון מכספי הציבור (זה טוב לספורט)?

שלוש מאות מיליון שקל

קצת מורשת לא תזיק

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
אוי כמה שאתה צודק..

ראיתי את הכתבה בערוץ 2 וזה פשוט הרתיח אותי.

בחייאת מליון ש"ח על קטר דומה למקורי (שלפי מה שנאמר בכתבה זו אגדה אורבנית ותו לא )ועוד חלוד ומפורק שלא יזוז מילימטר רק בגלל שראש העיר החליט ( !!! ) שבאר שבע צריכה את "שבעים ארבע מאות ארבע עשר"

 

 

מצד אחד כולנו בוכים איך אין בארץ תרבות ומורשת, וכמה אנחנו כמשמרי רכבים צריכים להיאבק על כל פרט קטן כדי לשמר תרבות והיסטוריה תחבורתית - ומצד שני כשקם איש ציבור ומחליט לשים גם עניינים כמו מורשת, תרבות, וערכים היסטוריים על המפה ישר קמים הצדקנים ומצקצקי השפתיים ובוכים על "כסף ציבורי" - ראבאק, מבזבזים כאן כ"כ הרבה כסף ציבורי על מליון דברים שמבחינתי שווים לקליפת השום, ועל אוכלוסיות שלמות חסרות תועלת !

 

אני מעדיף שהכסף הציבורי שלי ילך על כאלו דברים, ויחזור אלי בתור קטר, מאשר שילך על מליון ואחד דברים אחרים שגוזלים אותו ממני לנצח.

 

לפחות לבאר שבע אני יכול להגיע עם הילדים בניגוד למקומות אחרים שבהם כסף נשפך ללא חשבון ושלעולם לא אוכל לבקר בהם בביטחה.

אורן

 

ולעניין הקטר - הוא מדהים!

פורסם

אורן, אני מסכים עם כל מילה שלך, הכסף שהוקדש לנושא הוא ממש "כסף קטן" והתועלת (לפחות ל"נשמה") עצומה.

ואוסיף - למרות שפוליטיקה אסורה בפורום - שאם הבנתי אותך נכון אני מסכים עוד יותר:lol:

עודד

פורסם
מצד אחד כולנו בוכים איך אין בארץ תרבות ומורשת, וכמה אנחנו כמשמרי רכבים צריכים להיאבק על כל פרט קטן כדי לשמר תרבות והיסטוריה תחבורתית - ומצד שני כשקם איש ציבור ומחליט לשים גם עניינים כמו מורשת, תרבות, וערכים היסטוריים על המפה ישר קמים הצדקנים ומצקצקי השפתיים ובוכים על "כסף ציבורי" - ראבאק, מבזבזים כאן כ"כ הרבה כסף ציבורי על מליון דברים שמבחינתי שווים לקליפת השום, ועל אוכלוסיות שלמות חסרות תועלת !

 

אני מעדיף שהכסף הציבורי שלי ילך על כאלו דברים, ויחזור אלי בתור קטר, מאשר שילך על מליון ואחד דברים אחרים שגוזלים אותו ממני לנצח.

לפחות לבאר שבע אני יכול להגיע עם הילדים בניגוד למקומות אחרים שבהם כסף נשפך ללא חשבון ושלעולם לא אוכל לבקר בהם בביטחה.

אורן

 

ולעניין הקטר - הוא מדהים!

 

אמן!

 

צריך עכשיו להקים קבוצת לחץ לשיפוץ לרמה של נסיעה!

קטר קיטור פעיל, כמו הקרונית בסאן פרנסיסקו, כמו קרונית העץ בברצלונה.

שיסע כמה תחנות בלבד , פעם בכמה זמן יהווה אטרקציה עולמית, וכמה כאלה יש לנו?

 

מכירים מועדון או כאלה שישמחו לעזור בשיפוץ? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אפשר למכור את הקטר לברזל ואז ישאר כסף לשיפוץ . .

:nono::nono:

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]


×
×
  • תוכן חדש...