Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוי כמה שאתה צודק..

ראיתי את הכתבה בערוץ 2 וזה פשוט הרתיח אותי.

בחייאת מליון ש"ח על קטר דומה למקורי (שלפי מה שנאמר בכתבה זו אגדה אורבנית ותו לא )ועוד חלוד ומפורק שלא יזוז מילימטר רק בגלל שראש העיר החליט ( !!! ) שבאר שבע צריכה את "שבעים ארבע מאות ארבע עשר"

 

קטר 70414 הוא לא אגדה אורבנית אלא קטר אמיתי לגמרי.

כפי שכתבתי לא פעם (ויסלח לי התחקירן הגרוע של הכתבה) הקטר נבנה בבריטניה ב 1940 ונשלח לאירן ומשם לא"י.

הוא קיים ברשומות רכבת ישראל.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם היו לנו כאן מסילות כפולות היה מקום לרכבת תיירות עתיקה.אם היו מחפשים קטר נוסע היו צריכים לקנות בהודו.

כמו שהדברים עכשיו, הקו היחיד שהרעיון מתאים לו ,(- קטר קיטור ב-30 קמ"ש ,קרונות מסעדה משוחזרים,קרון פנורמה פתוח בזנב,מלצרים לבושים a l'epoque כמו מלצרי הסולטנים, ... ) הוא נתב"ג - בית שמש - ירושלים (בסופ"ש,אם אפשר לתאם עם אניות הקרוז - אולי גם מאשדוד וחיפה לטיול יום לירושלים עם א.צהריים). מי שנסע יודע שגם בבומברדיר החדישה המהירות היא בערך 30 בעליות המפותלות . אולי אחרי שייפתח הקו החדש.כמובן שזה ייצטרך להיות מסובסד כדי לא לקחת כרטיס במחיר כל הקרוז.

בנתיים גם קטר עומד הוא שלב.

פורסם

קטר נוסע אי אפשר לקנות בהודו כי רוחב המסילה שם שונה.

יש קטרים נוסעים בסוריה אבל על מסילה צרה.

הם שירתו גם כאן וזה היה חלומו של פול המנוח להביא אחד כזה.

יש קטרים שלמים בירדן אבל גם הסורים וגם הירדנים הם של מסילה צרה שדווקא מתאימים הסטורית לתחנה ההיא בבאר שבע אבל אם רוצים להציב את 70414 טוב שקנו את 341 שהוא זהה ותואם ל 414.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

יש משהו צורם בפרויקט הזה וחוששני שרוב המגיבים לא שמו אליו לב.

הקטר הוצב בתחנת הרכבת הטורקית הישנה בבאר שבע שלא היתה בשימוש משנת 1927. כמובן ש 70414 מעולם לא הגיע אליה, ולא רק מהסיבה שנוצר ב 1940, אלא גם כי המרחק בין הפסים בה, כשעוד היו פסים, היה 105 ס"מ שאינו מתאים לו.

70414 הגיע לתחנת באר שבע צפון, שנבנתה על ידי מדינת ישראל, במסילה החדשה, שנבנתה גם היא על ידי מדינת ישראל.

שום טורקים או תחנה טורקית.

יתכן וכדאי יהיה לתלות לידו, במסגרת , את מטבע הזהב העתיק הנושא את הכתובת "40 לפני הספירה"?

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
בקובה, קרוב לעיר טרינידד קיים קו פעיל (כנראה לתיירים) עם קטר קיטור חי, נושם ומעשן.

מישהו מזהה את סוג הקטר?

 

נאלצתי לזהות בעצמי...

 

זהו קטר אמריקאי מתוצרת Baldwin, יוצר בשנת 1920 (ועדיין נוסע!)

עודד

פורסם
זה יעלה לפחות עוד 10 מ' שקלים, תשכח מזה....:hihi:

 

 

מוכרים מניות בעלות (תישאל את בני) כל מנייה ב-2000 ש"ח נניח לאלף איש.

 

התנדבות לשיפוץ אני מכיר כמה וכמה בעלי מקצוע שישמחו לתת כתף לפרויקט כזה.

 

רכבת ישראל אולי תתן סכום נוסף, המדינה אולי תסייע לפרויקט תיירות עתידי.

 

כספים שיגבו כאשר הרכבת תופעל בתמורה לכרטיס הנסיעה.

 

ועוד ועוד....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני בעד הפרוייקט המדהים והמיוחד הזה ולא חשוב כמה כסף עלה,

מליון ש"ח זה כלום עבור פריט הסטורי כזה כולל ההובלה, רק חבל שהביאו ממש גרוטאה ולא משהוא יותר שלם (מצב 6 :lol: )

רק שלא יגנב לברזל ע"י השכנים בדרום.

 

כל הכבוד לראש העיר.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

 

ומה עם 300 מיליון שזרקה עירית נתניה על איצטדיון מכספי הציבור (זה טוב לספורט)?

שלוש מאות מיליון שקל

 

 

בשלוש מאות מיליון שקל היה אפשר לבנות כאן ח'תכת מסלול מירוצים...

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם
איני רואה שום סיבה לתת לאדם שביזבז מליון שקל מכספי ציבור במה .

 

בנייה של מתחם היסטורי מעניין מסוג זה שווה את הכסף. כשזה יהיה משופץ ויפה והמתחם יהיה פעיל, אני אשמח מאוד לבוא ולבקר בו.

כל מה שאני צריך לעשות זה לעלות על רכבת (דיזל) מחיפה לבאר שבע.

 

בדרך אני אשאיר כסף אצל נהג מונית באר שבעי, אשלם כסף (קטן) לצפות בתצוגה שתהייה שם, אח"כ אוכל במסעדה באר שבעית או בפלאפל\שאוורמה מקומית ואח"כ שוב משלם לנהג מונית באר שבעי.

 

אז אי אפשר להגיד שאין תמורה בעד האגרה.


×
×
  • תוכן חדש...