Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת כבל ל6*9


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז קניתי מערכת חדשה(הודעה נפרדת) ואחשיוו אני צריך להתקין ת6*9 (pioneer ts-a6963)

והבעיה שלי שהחוטים שמגיעים מה HU מקצרים אז אני צריך להחליף אותם אז תגידו לי איך ושים את זה מה צריך לפרק מאיפה להעביר איך מעבירים אותם מאחורי הדשבורד ואיפה מחוברים החוטים בקצה של הHU

והאם צריך חוטים בעובי מיוחד?

והאוטו הוא יונדאי אקסנט 96

ובבקשה תעזרו לי מהר כי אני צריך להתקין את זה בשישי שבת אז בבקשה תמהרו!!!

תודה.

פורסם

תוציא את החוט האפור עם הקו השחור באמצע (REAR) ואת האפור בלי הקו שחור.... לפחות ככה זה אצלי (JVC 9700 וPIONEER P8600). ושים חדש מהHU ועד הרמקול עצמו...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

הדשבורד אתה משחיל אותו מאחורה לכיוון ההגה ומשמה לכיוון מטה ואז יורד דרך הסף דלת ואז ממנו עד לאחורה של הרכב או אם אתה רוצה ממש נקי תרים את השטיח של הרכב ותעביר מתחת....

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מעבירים דרך הדלת או השטיח ואם כן איך אני איך אני מרים תשטיח ואיך אני יעשה שלא יראו את זה ואיך אני מוציא את החוטים הישנים

אה וצריך להעביר כל חוט מצד שונה כי אחשיוו החוטים שיש יוצאים כל אחד מצד אחר

וכמה זה אמור לעלות אצל מתקין

פורסם

רק רגע!!!!

 

 

תעבוד חכם!

 

קשור את החוט החדש לישן מאחורה! תעשה ממש קשר בין החוטים קשר חזק שיחזיק

תעטוף את הקשר באיזולרבנד

כול זה מאחורה כן!

 

עכשיו תוציא את הרדיו דיסק

תגלה איזה מחוטים הולך למאחורה שאתה רוצה להחליף(המקצרים) ופשוט תמשוך!תמשוך את החוט

 

תשתדל שהקשר יהיה כמה שיותר קטן כדי שיוכל לעבור במעברים צרים

והאיזולרבנד

הוא כדי "להחליק את הקשר" שלא יתקע איזה משהוא בולט הין החוטים שבקשר

אלא הוא יחליק ולא יתפס ע"י האיזולרבנד

 

מקווה שעזרתי!

פורסם

אם אתה לא יודע איזה רמקול שייך לאיזה יציאה קח סוללת 9V וחבר לכל זוג חוטים בעלי אותו צבע מאיפה שתשמע את הרעש ככה תוכל לדעת מיהו הרמקול ואיזה חוט שייך לו.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

×
×
  • תוכן חדש...