Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקווה שהכותרת מספיק עניינית, לא ידעתי איך לכתוב את זה.

בכל אופן, הסיפור הוא כזה:

אני לומד במכללת אפקה, ויש מקום חניה ספציפי, אשר שפת המדרכה צבועה בכחול ולבן, כלמור חניה בתשלום.

בתחילת הרחוב, בצד המדובר, ישנו שלט שכל מה שרשום בו הוא - "החנייה בתשלום בין השעות 17:00-19:00".

על מנת לא לבדוק ולגלות רק כאשר יהיה לי דו"ח על השמשה, אני שואל כאן.

האם זה אומר שלמעט בשעות הללו החנייה שם היא חינם וחופשית? או שמא יש משמעות נסתרת שאני לא מבין?

 

כמו כן שאלה נוספת,

הבנתי משמועות (מפה לאוזן), שאני לא יודע כמה אפשר לסמוך עליהן, שבעיריית ת"א ניתן לבטל שני דו"חות חניה בשנה, עקב מצוקת החניה בעיר.

האם זה נכון? ואם כן כיצד מתנהל עניין זה של הביטול?

 

תודה רבה מראש לעוזרים, זיו.

פורסם

נוסח השלט המתואר לא מסתדר לי עם סוגי השלטים בת"א, ובטח לא עם מדרכה צבועה כחול-לבן. יש לך אולי צילום של השלט?

אם זה כל מה שכתוב עליו, ואין שלט נוסף שמסייג משהו (כמו "בשאר הזמן החנייה רק לנושאי תו כזה וכזה"), אז חוץ מבין 5 ל-7 בערב החנייה חופשית.

 

לגבי ביטול הדוחות, אולי סוג של אגדה אורבנית, אבל בכל מקרה מיועד רק לתושבי ת"א.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
נוסח השלט המתואר לא מסתדר לי עם סוגי השלטים בת"א, ובטח לא עם מדרכה צבועה כחול-לבן. יש לך אולי צילום של השלט?

אם זה כל מה שכתוב עליו, ואין שלט נוסף שמסייג משהו (כמו "בשאר הזמן החנייה רק לנושאי תו כזה וכזה"), אז חוץ מבין 5 ל-7 בערב החנייה חופשית.

 

לגבי ביטול הדוחות, אולי סוג של אגדה אורבנית, אבל בכל מקרה מיועד רק לתושבי ת"א.

 

דווקא דיי נפוץ. שים לב, יש שלטים שיש קץ' ויש שלטים שאין קץ'. אם לא מצויין תו חניה אזורי אזי חינם בין חמש בערב לתשע בבוקר. אחרת, בשעות אלה יש קנס.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

אבל זו בדיוק הנקודה, שלפי מה שהוא אומר, השלט מורה על תשלום בין השעות 17:00-19:00, ולכאורה שאר השעות בחינם. זה שילוט מוזר עבור מדרכה שצבועה בכחול לבן וללא הגבלות נוספות... זה גם לא מתאים למה שאתה מתאר, שאני מכירה ממרכז ת"א.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

היות ומדובר על איזור המכללה, יתכן שדווקא בשעות האללו יש בעית מצוקה בגלל אנשים שמגיעים ללימודי ערב, ולכן השעות התמוהות בשלט.

 

בכל מקרה, גם אם התכוונו למשהו אחר, מה שרשום זה מה שמחייב. צלם את השלט שיהיה לך לגיבוי וחנה לפיו.

 

לגבי ביטול דו"חות, עד כמה שידוע לי זה נוהל שרלוונטי לתושבים שחונים ליד ביתם במרכז העיר, והוא לא מחייב כך שלא בטוח שיחילו אותו על מקרה של מבקר במוסד אקדמי בשכונה צפונית.

פורסם
אבל זו בדיוק הנקודה, שלפי מה שהוא אומר, השלט מורה על תשלום בין השעות 17:00-19:00, ולכאורה שאר השעות בחינם. זה שילוט מוזר עבור מדרכה שצבועה בכחול לבן וללא הגבלות נוספות... זה גם לא מתאים למה שאתה מתאר, שאני מכירה ממרכז ת"א.

 

זה אולי נדיר אבל ראיתי שלטים כאלה בקרבת רחוב מאז"ה, וליד שוק הכרמל. על מדרכה כחול לבן. חניתי כך פעמיים והכל היה תקין.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

אכן שעתיים ביום לא נשמע הגיוני.

 

חוץ מזה הבנתי שתו החניה העירוני תופס לכל חלקי העיר ואזורי החניה בוטלו.

 

ככה שמישהו מדרום העיר יכול להחנות בכחול לבן בצפון העיר ללא חשש לדו"ח.

×
×
  • תוכן חדש...