Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב ידיעתי מד"א לא הקים מוזיאון לשימור המורשת.

אז בשביל מד"א ובשבילינו קצת תמונות מהעבר.

מוזמנים לזהות את סוג ומיקום האמבולנסים.

התמונות באדיבותו של מתניה הלוי ושותפו.

מכוניות  מדא1.jpg

מכוניות  מדא2.jpg

מכוניות  מדא3.jpg

מכוניות  מדא4.jpg

מכוניות  מדא5.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

מקסים

רק המחשבה לשכב באמבולנס ולקרוא על הדלת הפנימית את רשימת האנשים שהאמבולנס לזכרם לא עושה לי טוב

אספנות = סבלנות

פורסם

מי מזהה את ה2 הענתיקות בתמונה?+שנת יצור משוערת? (שנראים בתמנות כמו גרוטאות סיימו את חייהם)

 

ומי מזהה את הדבר החמוד, מוזר והיפה הזה בתמונה +שנת יצור משוערת?

אשמח לשמוע כל פרט\מידע על הרכבים המעניינים האלה!

תודה מראש!

מכוניות  מדא9 (1).jpg

מכוניות  מדא10.jpg

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
מי מזהה את ה2 הענתיקות בתמונה?+שנת יצור משוערת? (שנראים בתמנות כמו גרוטאות סיימו את חייהם)

 

ומי מזהה את הדבר החמוד, מוזר והיפה הזה בתמונה +שנת יצור משוערת?

אשמח לשמוע כל פרט\מידע על הרכבים המעניינים האלה!

תודה מראש!

כמו שאמרתי, זה bedford. שנת 1958+-

 

https://www.123rf.com/photo_15246085_1958-white-bedford-van-at-malvern-autumn-show.html

http://www.carsofcoolhaven.nl/archives/577/bedford-1958-van

http://www.bolingbrokes.co.uk/vehicles.html

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם
מי מזהה את ה2 הענתיקות בתמונה?+שנת יצור משוערת? (שנראים בתמנות כמו גרוטאות סיימו את חייהם)

 

ומי מזהה את הדבר החמוד, מוזר והיפה הזה בתמונה +שנת יצור משוערת?

אשמח לשמוע כל פרט\מידע על הרכבים המעניינים האלה!

תודה מראש!

 

בתמונה הימנית

הרכב הימני בתמונה הוא דודג' T215 שזאת גירסת האמבולנס של הנ"נ המפורסם (WC27)

ההשמאלי זאת בעיה: או תורניקרופט או אלביון או משהו אחר...

בתמונה השמאלית, הרכב הוא בדפורד מסוף שנות החמשים/תחילת הששים

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

באנגליה עד היום אפשר לראות בבתי חולים פרטיים קטנים אמבולנס בדפורד,טרנזיט דור ראשון ואפילו קומר. הם לא מקבלים כל הזמן את הדגם הכי חדיש כתרומות כמו מד"א.

פורסם
באנגליה עד היום אפשר לראות בבתי חולים פרטיים קטנים אמבולנס בדפורד,טרנזיט דור ראשון ואפילו קומר. הם לא מקבלים כל הזמן את הדגם הכי חדיש כתרומות כמו מד"א.

לדעתי זו חרפה שכדי לקנות אמבולנס צריך תרומות ושנור.

למה שלא יצמידו לכל רופא שלט על החלוק "נתרם לזכר הורינו האהובים..."?

פורסם
לדעתי זו חרפה שכדי לקנות אמבולנס צריך תרומות ושנור.

למה שלא יצמידו לכל רופא שלט על החלוק "נתרם לזכר הורינו האהובים..."?

 

מגן דוד אדום הוא ארגון הכפוף לצלב האדום הבינלאומי , וככזה הוא מקבל מימון נכבד ( אמנם כמו שציינת הם מקבלים גם תרומות) מארגון הצלב האדום הבינלאומי .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
מגן דוד אדום הוא ארגון הכפוף לצלב האדום הבינלאומי , וככזה הוא מקבל מימון נכבד ( אמנם כמו שציינת הם מקבלים גם תרומות) מארגון הצלב האדום הבינלאומי .

 

מגן דוד אדום הוא תאגיד רשום כחוק במדינת ישראל. הוא בהחלט לא כפוף לצלב האדום הבינלאומי . הוא חבר באיגוד הבינלאומי וגם זה אחרי שנים של מאמץ. למיטב ידיעתי לא מגיע כל מימון מהצלב האדום. אשמח אם תוכל לתקן באמצעות סימוכין.

 

יותר לעניין - התמונה השנייה בהודעה הראשונה היא מהחזית של בית החולים איכילוב לאחר הקמתו. ברקע גם רואים שאין את בניין העירייה (שם, בתחילת שאול המלך). מאפשר לתארך את התמונה.

פורסם
מגן דוד אדום הוא ארגון הכפוף לצלב האדום הבינלאומי , וככזה הוא מקבל מימון נכבד ( אמנם כמו שציינת הם מקבלים גם תרומות) מארגון הצלב האדום הבינלאומי .

 

מגן דוד אדום כפוף למשרד הבריאות, ולא לצלב האדום.

 

יותר לעניין - התמונה השנייה בהודעה הראשונה היא מהחזית של בית החולים איכילוב לאחר הקמתו. ברקע גם רואים שאין את בניין העירייה (שם, בתחילת שאול המלך). מאפשר לתארך את התמונה.

 

אם זה באמת איכילוב (אני לא משוכנע בזה ) אז הרחוב שרואים ברקע עם האוטובוס הוא כנראה דוד המלך. בניין העיריה לא נמצא בתחילתו של דוד המלך (בטח שלא בשאול המלך במו שכתבת) אלא בסופו של בלוך ולא אמורים לראות אותו מהזוית והמרחק האלה.

×
×
  • תוכן חדש...