Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מגן דוד אדום כפוף למשרד הבריאות, ולא לצלב האדום.

 

 

 

אם זה באמת איכילוב (אני לא משוכנע בזה ) אז הרחוב שרואים ברקע עם האוטובוס הוא כנראה דוד המלך. בניין העיריה לא נמצא בתחילתו של דוד המלך (בטח שלא בשאול המלך במו שכתבת) אלא בסופו של בלוך ולא אמורים לראות אותו מהזוית והמרחק האלה.

 

זה באמת איכילוב ואני משוכנע בכך. אבל בטח שזה דוד המלך. התבלבלו לי המלכים... אפשר גם לראות את בניין ויצ"ו.

 

לגבי מיקום בית העיריה - הוא אכן בצומת עם בלוך, אבל בשל גובהו ובשל הזוית, נראה לי שהיה צריך לראות אותו בתמונה. או שהוא קיים ומעט מחוץ למסגרת. סה"כ המרחק מבלוך לדוד המלך לא גדול.

 

מגן דוד אדום אינו גוף ממשלתי, למיטב ידיעתי, לכן גם אין לו כפיפות למשרד הבריאות, למעט הנחיות מקצועיות.

פורסם

כדי לא לקפח את אמבולאנסי עיה"ק - תמונה של אמבולאנס של בי"ח שערי צדק - כנראה לא של מד"א אלא של בית החולים עצמו.

 

(כפי שכתבתי לעיל יש לאיית "אמבולאנס" כפי שמופיע על הדופן בתמונה....)

800px-Shaarei_Tzedek22.jpg

פורסם
מגן דוד אדום כפוף למשרד הבריאות, ולא לצלב האדום.

 

 

 

אם זה באמת איכילוב (אני לא משוכנע בזה ) אז הרחוב שרואים ברקע עם האוטובוס הוא כנראה דוד המלך. בניין העיריה לא נמצא בתחילתו של דוד המלך (בטח שלא בשאול המלך במו שכתבת) אלא בסופו של בלוך ולא אמורים לראות אותו מהזוית והמרחק האלה.

 

 

צר לי מאד .

אך מגן דוד אדום החל מלפני שנה וחצי כפוף לארגון הצלב האדום הבינלאומי. ואף מקבל מימון ממנו.

אתה מוזמן לפנות לארגון ולקבל את אותה התשובה.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
צר לי מאד .

אך מגן דוד אדום החל מלפני שנה וחצי כפוף לארגון הצלב האדום הבינלאומי. ואף מקבל מימון ממנו.

אתה מוזמן לפנות לארגון ולקבל את אותה התשובה.

 

איני יודע למה אתה מתכוון ב"כפוף". האם מנהלי הצלב האדום ממנים או מאשרים מינויים במד"א? האם תוכניות ארגון ותקציב של מד"א מועברות לאישור הצלב האדום?

 

האם תוכל להביא כתבה בעיתון או משהו דומה שמזהה קשר של כפיפות בין מד"א ללצלב האדום? (אין צורך לשלוח אותנו להתקשר למד"א, המרכזיה שם לא תעמוד בעומס). באתר מד"א לא מוזכר דבר בקשר לכך.

 

אני יודע שמועברים כספים מהצלב האדום למד"א, אך העברה זו אינה מייצגת "כפיפות".

פורסם

כל הענין היה בשאיפה לקבל מעמד של אמבולנסים , בעיקר בזמן מלחמה, לרכב נושא מגן דוד, במקביל לצלב האדום ולסהר האדום המוכרים ולכן מוגנים. על אמבולנס מדא היה מותר משפטית לירות במלחמה עד שהמגן דוד, מוקף במעוין, הוכר.

למעשה אפילו הדבר הסמלי הזה עדיין לא נעשה. בג'נבה לא יושבים חובבי ציון.

לעומת זה באמבולנס של הסהר האדום מותר להעביר תרמיל תופת מתחת ליולדת ואסור לחפש בו במחסום.

פורסם
כדי לא לקפח את אמבולאנסי עיה"ק - תמונה של אמבולאנס של בי"ח שערי צדק - כנראה לא של מד"א אלא של בית החולים עצמו.

 

(כפי שכתבתי לעיל יש לאיית "אמבולאנס" כפי שמופיע על הדופן בתמונה....)

 

אם היה מגיע אלי האמבולאנס הזה עם הצוות הזה הייתי מודיע שאני לא מתפנה.:mm_tongue

פורסם
אם היה מגיע אלי האמבולאנס הזה עם הצוות הזה הייתי מודיע שאני לא מתפנה.:mm_tongue

 

עד כמה שאני זוכר את הטנדר-F1 הוא יותר רך מהויליס שבא אחריו ולדעתי גם יותר רך מאמבולנס האמר/אביר שיש עכשיו.

פורסם
צר לי מאד .

אך מגן דוד אדום החל מלפני שנה וחצי כפוף לארגון הצלב האדום הבינלאומי. ואף מקבל מימון ממנו.

אתה מוזמן לפנות לארגון ולקבל את אותה התשובה.

 

 

אם זה כך, מדוע המקרה של דורון נשר נבדק ע"י ועדה של משרד הבריאות ולא ע"י הצלב האדום?

פורסם

למה פאשלה של בית חולים של קופ"ח נבדקת על ידי משרד הבריאות?

למה ולמה ולמה.

כל זה כדי להזכיר לכם שהשירשור הוא על אמבולאנסים אז נא לחזור לתלם.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
למה פאשלה של בית חולים של קופ"ח נבדקת על ידי משרד הבריאות?

למה ולמה ולמה.

כל זה כדי להזכיר לכם שהשירשור הוא על אמבולאנסים אז נא לחזור לתלם.

 

מאותה סיבה שפשלה של רופא פרטי נבדקת ע"י משרד הבריאות.

  • 8 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...