Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(שאלה אל מי שמבין ומתעסק ב) אתר ebay


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה שלך בכלל ?

 

המוצר לא תקין ? שישלח אותו בחזרה.

 

ברגע שיגיע תבדוק, במידה ולא תקין - תקבל כסף או סטיק אחר במקומו.

 

זה החוקים וזה מה יש.

 

(זה גם בד"כ מוריד אותם מהעץ, כי רק לשלוח עולה יותר)

 

אם הוא יבחר לתת פידבק שלילי - תמיד יש לך את האופציה לבקש ממנו לערוך מחדש (מקסימום תבקש שיערוך מחדש לחיובי במידה ואתה מחזיר לו חצי מהסכום)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תראהCerebral Cortex

מה שכתבת זה בהחלט יפה. אבל זה כמו להתחבא מאחורי האמת שלך.

אני יודע שהזכרון תקין, המוצר הגיע לבן אדם ורק כעבור שבועיים של שימוש איתו הוא נזכר לומר לי שהוא לא תקין

זה לא מדליק לך נורה אדומה? תגיד יש לי שאלה אליך. באם ומכרת למשל טלפון סלולארי שלך, למשל איפון 4, לבן אדם שבא אליך הביתה ובדק אותו והראת לו שהוא תקין, אחרי שבועיים הוא מתקשר אליך אומר לך שהטלפון פתאום מת לו. מה תעשה תחזיר לו את הכסף? תעמוד מאחורי המילים שלך שאתה כותב נראה אותך.

אם אני אכתוב לבן אדם כמו שאתה כתבת הוא יחשוב שאני בן אדם רכרוכי וזה נכון מה שאתה אומר ואז מה השגתי בזה?

בכל מקרה אצטרך להחזיר לו את הכסף אבל אז גם הראתי לו בכמה קלות אפשר לשקר ולרמאות אנשים גם אם המוצר תקין.

שתי הגרסאות מובילות לאותו דבר. לכאן או לכאן הוא יצטרך לשלוח חזרה בשביל לקבל את הכסף שלו ואם הוא ירצה להשאיר פידבק שלילי זה ממש לא משנה איזו גירסה הוא היה מקבל כי אצלי הוא אדם שקרן בכל מקרה.

 

 

אחי קנה מוצר חשמלי משומש ממוכר מארה"ב. המוצר הגיע, הוא השתמש איתו כמה ימים בצורה רגילה ופתאום המכשיר לא עובד. הוא שלח הודעה למוכר והנ"ל התנצל, זיכה אותו על כל הסכום ואפילו רשם שהוא מקווה שהמקרה הזה לא ישפיע על ההחלטות של אחי להמשיך לקנות מאותו מוכר בעתיד.

רשמתי לך כבר, אין לך אפשרות להוכיח שהפריט המשומש היה תקין במאה אחוז. לפיכך, באותה מידה שאתה קורא לו שקרן כי לטענתך הוא קיבל את המוצר תקין השתמש והרס אותו הוא יכול בדיוק לטעון ששלחת לו פריט מקולקל. לפיכך נוצר מצב שזו מילה שלך מול שלו. זה שיש לך 100 אחוזי פידבק זה יפה מאוד, זה מוכיח שאתה אמין, לא מתחמן ולקוחות אוהבים איתך.

בקיצר, תאמר לו שהוא מקבל את הכסף ברגע שהפריט מגיע ולאחר שהוא רושם לך פידקבק חיובי או פידבק ניטיירלי.

וזהו זה, שחרר. להבא תרשום שהמוצר הוא משומש אבל במצב תקין. אין אחריות כזו או אחרת. זה לא אני המצאתי את זה. אני לא הראשון ולא האחרון שעושה זאת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
הבנתי אותך. כמובן שאם אזכה אותו זה אך ורק אם הוא ישלח לי את הסטיק חזרה.

אבל אם ועדיין הוא ישלח לי חזרה ואזכה אותו הוא ייתן לי פידבאק שלילי אז מה עשיתי בזה?

בדף המכירה רשמתי שהמוצר משומש ותקין 100 אחוז ורשמתי שאין חזרות.

אם הייתי רושם AS IS אז אף אחד לא היה קונה ממני. AS IS רושמים רק כאשר אתה לא יודע מה מצב המוצר.

 

זה מה שאני חושב לכתוב לו:

 

Hey, what's the problem with the memory? When i sent him to you he was working at 100 percent, without any problems at all. There's no reason it will not work so maybe check your slot memory board again or something. To please you even though i mentioned that there is no repetition, send it back to me and I'll refund you for it.

 

מתקבל על הדעת?

 

תכתוב משהו כזה:

 

Dear *******,

 

The items were checked right before I packed and sent them to you.

I believe the problem is in the motherboard or the memory slots on the board.

However, you can send me back the faulty slot, and I will refund you.

 

Best regards

 

******

 

אני מניח שהוא יירד מהסיפור, ואם הוא ייתן פידבק שלילי תכתוב בתגובה שהוא קונה לא הגון

ושהצעת לו לשלוח חזרה את המוצר ולקבל זיכוי עליו.

פורסם
תראהCerebral Cortex

מה שכתבת זה בהחלט יפה. אבל זה כמו להתחבא מאחורי האמת שלך.

אני יודע שהזכרון תקין, המוצר הגיע לבן אדם ורק כעבור שבועיים של שימוש איתו הוא נזכר לומר לי שהוא לא תקין

 

למען ההגינות, ישנם מקרים מוזרים כאלה שקורים, מניסיוני.

לא פעם (אבל לא יותר מחמש...) קרה לי שאני רוכש משהו, ומתעסק איתו רק אחרי שבוע\שבועיים.

השיא החדש: מתאם אינטרנט אלחוטי שרכשתי וטרם עשיתי איתו כלום. עברו מספר חודשים...

עכשיו, מה יקרה אם המתאם תקול מהחנות? מישהו יאמין לי בכלל? לא.

אבל השיטואציות הללו קורות.

הבחור נשמע קצת חשוד, נכון, אבל יש גם דרכים להתמודד עם זה, כמו שתיארו לך למעלה- תציע לו דרכים לבדיקה ותיקון, ורק בסוף תציע לו שישלח אליך על חשבונות את הפריט ויקבל זיכוי כשהוא יגיע אליך ליד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לפי מה שראיתי הוא טכנאי מחשבים או מתעסק בחומרה, הוא בעצמו מוכר כמה רכיבי מחשב (לוחות, זכרונות ומעבדים)

ככה שאני בטוח יודע שהוא מבין מה הוא עושה אבל שוב אני לא יכול לדעת, יכול להיות שהוא הרס אותו או שהוא סתם נוכל

כמו שאתם אומרים אני לא יכול להוכיח שום דבר אבל בשביל שהוא יראה את הכסף שלו אני ייתן לו לעבוד קשה, שישלח לי את המוצר כמובן השליחה על חשבונו ככה זה נהוג ב EBAY, על משלוח הוא לא מקבל החזר, והחזר על הזכרון הוא יקבל כשהמוצר יגיע אלי ואני אבדוק אותו.

ולשניר106 אי אפשר לערוך תגובה, אם הוא נתן פידבק שלילי אי אפשר לחזור על זה.

בכל אופן כבר שלחתי לו הודעה.

פורסם

אפשר להגיש בקשה לאיביי לשינוי פידבק, וגם להסרה של פידבק.

רק לא נראה לי שהבחור הזה יהיה מעוניין בכל התהליך, זה לפי תיאור

מהלך העניינים על ידך, וכמובן לפי תחושה. אבל אף פעם אי אפשר לדעת,

תראה איך הוא מגיב.

פורסם

אני עבדתי שנה וחצי במעבדת אלק', ראיתי רכיבים חשמליים שנהרסים ע"י שימוש לא נכון/אחסנה לא נכונה.

ראיתי/קרה לי שהרסתי רכיבים רק תוך כדי נגיעה בהם, חשמל סטטי וזה.

מה שרציתי לומר זה שהמוצר ששלחת לו תקין ב99%, תבלע את הצפרדע כי יכול להיות שהוא האחוז הבודד הזה ובאמת שלחת

לו זיכרון לא שמיש.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

מעדכן, כתבתי לו שאזכה את חשבונו בעלות הזכרון היחיד בתנאי שישלח לי אותו חזרה. הוא ענה לי שאזכה אותו גם על המשלוח. בקיצור כבר לא יוצא לי משתלם לקבל אותו חזרה.

לפי החוק באיביי הוא לא אמור לספוג את המשלוח?

פורסם

לדעתי אין חוק ברור של איביי בנושא.

אני לפחות, עד היום, לא נתקלתי במוכר שהסכים לשלם את דמי המשלוח.

בגלל זה היו כמה שהעדיפו לתת פיצוי כספי חלקי/מלא, ולפתור את העניין בצורה

כזו, בלי משלוחים ועלויות נוספות לשני הצדדים.

אני הייתי נשאר עם ההצעה הראשונה שלך, שישלח על חשבונו, ואם המוצר תקול,

תזכה אותו על עלות המוצר.

נראה לי שלא משנה מה תעשה, פידבק שלילי תקבל ממנו.

פורסם

כל המוכרים שפגשתי עד היום באיביי רושמים במפורש שהקונה משלם על המשלוח חזרה.

אני לא מכיר חוק שאומר שאתה צריך לספוג את זה.

תסתכל בסעיף Returns

 

בכל הדברים האחרונים שקניתי רשום משהו כזה

Returns:30 days money back, buyer pays return shipping

פורסם

פעם נתקלתי בסוג דומה של מחלוקת.

קניתי מוצר אלקטרוני של חברה X, לאחר שוידאתי עם המוכר שהמוצר אכן מקורי, כי זה היה חשוב לי.

כשקיבלתי את המוצר גיליתי שמדובר בזיוף.

פניתי אל המוכר ושוב הוא התעקש שמדובר במוצר מקורי, פירטתי בפניו ב-15 סעיפים במה הפריט שהוא מכר לי שונה מפריט מקורי זהה שנמצא ברשותי.

לבסוף פניתי לאיביי לפתור את הסוגיה, הפתרון היה שאני אשלח את המוצר בחזרה ואקבל בחזרה את כל הכסף ששילמתי + 10 דולר לקניה הבאה באיביי ככיסוי על עלות המשלוח חזרה אל המוכר.

אני מניח שגם הוא קיבל פיצוי כלשהו עבור ההוצאות שלו.

פעם כשעברתי ברפרוף על התנאים למוכרים זכור לי שראיתי חלק שמדבר על זה שאיביי ידאגו להוצאות של המוכר במקרים כאלה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

לפני כמה חודשים הזמנתי זכרונות DDR חדשים מאיזה מוכר סיני.

מסתבר... שהזכרונות האלו גרמו לליבה להגיע לטמפרטורות הזויות.

נשמע לא לקשור בכלל, אבל עובדה.

הפכתי עולמות ורק הסט החדש גרם לטמפרטורה לעלות.

שלחתי לו מכתב מנומס והוא טען שלא יכול להיות.

פירטתי את הפעולות והוא הסכים לקבל את הזכרונות ולשלוח לי חדשים למרות שכבר נתתי לו פידבק חיובי.

לפני שבוע הגיעו הזכרונות החדשים והפעם הם תקינים.

 

אז הכל יכול לקרות.

גם זכרונות חדשים לפעמים לא עובדים.

היות וגם לקונה יש רקורד טוב, אני מניח שהוא לא רמאי ויכול להיות שמשהו נדפק.

בדרך כלל נהוג שהקונה משלם על המשלוח.

אבל עזוב אותך. לא חייבים לצאת צודקים. צא חכם! תזכה אותו וזהו.

ככה זה איביי, לפעמים קצת מפסידים על המכירה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

דיברתי איתו וסגרנו על כך שאני אחזיר לו 15 דולר (במקום 20) ושישאיר את הזכרון אצלו.

נראה לי פתרון הכי טוב. אבל לפני שאני מחזיר לו את הכסף אני אבקש ממנו לתת פידבק חיובי, כי אם הוא ייתן לי שלילי אחרי שהחזרתי לו את הכסף אני אשתגע בכלל שהחזרתי לו.


×
×
  • תוכן חדש...