Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(שאלה אל מי שמבין ומתעסק ב) אתר ebay


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל המוכרים שפגשתי עד היום באיביי רושמים במפורש שהקונה משלם על המשלוח חזרה.

אני לא מכיר חוק שאומר שאתה צריך לספוג את זה.

תסתכל בסעיף Returns

 

בכל הדברים האחרונים שקניתי רשום משהו כזה

Returns:30 days money back, buyer pays return shipping

 

בזה אתה צודק וזה בדיוק המדיניות של איביי אבל זה רק אם בן אדם רכש מוצר והחליט להחזיר בגלל שלא מתאים לו או משהו, אבל מה קורה כשבן אדם אומר לך שהמוצר לא תקין, וכאן הוא יכול להתלונן על כך שהוא דורש את כסף המשלוח חזרה כי גם הוא שילם משלוח אליו, קיבל מוצר תקול ששילם עליו וגם לשלם בשביל להחזיר אותו? עכשיו לך תספר לאיביי שהוא קילקל אותו. לדעתי צריך מזל בשביל לא ליפול על בן אדם כזה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

והפעם שאלה מהצד של הקונה.

 

רכשתי מאיזה מוכר סיני (98.8% פידבק חיובי, חצי מליון פידבקים) דיגיטייזר (טאץ' סקרין+זכוכית קדמית) עבור טלפון סלולרי גלקסי אייס. עלה 10$ משלוח חינם. הגיע לפני כמה ימים.

הרכבתי את זה ולא עובד טוב.

דיווחתי למוכר (הוא כבר נתן לי פידבק חיובי, אני עוד לא נתתי פידבק) והוא ביקש ממני לבדוק מספר דברים, הדגם של הטלפון, המק"ט של מה שהוא שלח וכו'. וביקש לפרק ולנקות מגעים עם אלכוהול, בוצע.

בדקתי כל מה שהוא רצה וצירפתי גם תמונות.

עדיין לא עובד.

 

המוכר מבקש שאשלם 3$ נוספים והוא ישלח אחד נוסף.

כתבתי לו שאם המוצר פגום (וזה מה שנובע מההודעה שלו אם כי הוא לא רשם במפורש) אני מצפה לאחד נוסף בחינם או לחלופין החזר.

הוא כתב שוב שה resend fee הוא 3$ מבחינתו וזה מה שהוא מבקש.

 

עכשיו אני בדילמה מה לעשות.

1. לשלם את ה3$

1א. ולתת לו פידבק חיובי (אני לא אספיק כנראה לקבל את זה עד שיחלפו ה45 יום. ניתן לבקש הארכה?)

1ב. ולתת לו פידבק שלילי

1ג. ולתת לו פידבק נייטרלי

1ד. ולא להשאיר פידבק בכלל

 

2. להודיע לו שזה לא מקובל עלי ואם לא ישלח בחינם או יזכה אז יקבל פידבק שלילי

 

3. לפתוח דיספיוט

 

מה אתםםםםםםם (בקול של חיים הכט) הייתם עושים?

השלושה דולר לא ממש קריטיים לי אבל אני ארגיש די אהבל אם אשלם אותם וגם הרכיב החדש לא יעבוד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בשביל שלושה דולר אתה מוכן להתלכלך?

לא פלא שפחות ופחות אנשים מוכנים לשלוח לארץ.

 

יש אחוז של נפל במוצרים האלו וכנראה נפלת על אחד.

המוכר לא יכול היה לדעת ובטח לא עשה לך את זה בכוונה.

אז במקום לארוז, לשלוח בחזרה ולחכות הוא מוכן לשלוח לך מיד בשביל תוספת של 10 שקלים.

ואתה חושב לפתוח מלחמת עולם איתו.

 

תעביר לו את הכסף.

תודה לו מראש.

ואתה יכול גם לתת לו כבר פידבק.

 

בחייאת מה נסגר אתכם?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

טוב, שילמתי לו את ה3$.

נראה מה יהיה עם הרכיב החלופי שהוא ישלח.

 

מה הנזק/תועלת לי/לו אם אני לא אשאיר לו פידבק בכלל?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

פידבק שלילי מיועד להרחיק קונים ממוכרים לא הגונים.

לדעתך המוכר לא הגון?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...