Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי נמצא ברגע זה בחול עושה קניות

חשבתי להזמין אצלו מגבר לרכב

יש לי רמקולים קדמיים 160W

ואחוריים 140W

 

תמליצו לי על מגבר בסביבות ה 4X120

מהר בבקשה!!

פורסם

נדמה לי שהוא התכוון ל120w כנתון MAX, בכל מקרה גם אם התכוונת ל RMS, זה חזק מידי ובטח שלא דרוש לרמקולים כמו שלך... ואיזה מגבר תקנה, זה תלוי בתקציב שאתה מוכן להשקיע...

Kenwood HU

Kenwood Rear 7*10 80W RMS Speakers

Morel Hybrid 6 Component System

Lightning Audio S2.300 1*340W RMS

Lightning Audio S2.250 2*75W RMS

Lanzar VIBE420 2*150W RMS

Rockford Fosgate 12" Subwoofer

פורסם
נדמה לי שהוא התכוון ל120w כנתון MAX, בכל מקרה גם אם התכוונת ל RMS, זה חזק מידי ובטח שלא דרוש לרמקולים כמו שלך... ואיזה מגבר תקנה, זה תלוי בתקציב שאתה מוכן להשקיע...

 

שמע עומר יש אנשים שנותנים 120W RMS לרמקולים שלהם, אז אי אפשר להיות בטוח :wink:

×
×
  • תוכן חדש...