Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן, זהו בדיוק - שלא מדובר בייצור מאסיבי. אני מדבר על ספק סדנת ייצור ספק פס ייצור. הדוגמא של נובל נראית לי מודל מתאים כדוגמא לכוונתי:

 

http://www.youtube.com/watch?v=5VjPBrDt_x8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
:idea:
  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר גם לפתוח אקדמיה להכשרת שחקני ראגבי.

רלוונטי באותה מידה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

באנגליה בשיא היו מעל 100 יצרני רכב ,רוב רכבי פורמולה 1 מהונדסים שם ,יש להם עשרות אלפי סדנאות מקצועיות לשיפורי רכב ובנוסף את כל הכלים שיאפשרו להם לתכנן רכב .אם זה איזון דינאמי ואם זה מכונות cnc מתואמות לחלקי רכב ,מה יש בישראל ? כלום .באגי/קארטינג לא בעייה לתכנן ולבנות ,אבל לתכנן חלקים שיראו אסטטית ,יתפקדו וישלימו את הפאזל בצורה מושלמת ,כמעט בלתי אפשרי ,פשוט אין לך סדנאות ומקומות שאצלם אתה יכול לתכנן ולייצר חלק .

ברור שגוף לא בעייה לבנות ולקנות מנוע עם תיבת הילוכים ,אבל גם ההערכה מצד הקונים תיהיה בהתאם ,במיוחד כשכל ההיגוי/מבנה שלדה/מערכת בלמים/מערכת בולמים וכו' מורכב מחלקי קטלוג שספק אם יתאימו ושלא לדבר על תפקוד מושלם .

פורסם

יש שני מפעלים שקשורים לתעשיית הרכב העולמית (שאני מכיר): יישקר מייצרת כלי חיתוך לתעשיית הרכב ואורטל יציקות מייצרים חלקים יצוקים ל-BMW...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ישקר מייצרת כלי חיתוך לתעשיית רכב ,יש גם קיבוץ סאסא שמייצר מיגונים לרכב ,אבל אני לא חושב שיש משהוא שמתמקד ספציפית בייצור חלקים ,שהם לא אסטטיקה ,בתחום ההרכבה אנחנו על המפה אבל הייצור צולע .

אה,יש גם תעלת רוח בטכניון :-D לפרוייקטים מתקדמים ,לי הם לא נותנים להתקרב לשם :lol: אבל אולי למישהו תיהיה גישה .

פורסם

הרכבה זה עניין טריוויאלי (יחסית) ומהווה את החלק הסופי בייצור רכב. אין כאן שום תשתית יידע לתכנון משום אספקט.

השאלה היא: למה כן לייצר כאן רכבים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אפשר גם לפתוח אקדמיה להכשרת שחקני ראגבי.

רלוונטי באותה מידה...

לדעתי מסכם את השירשור

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בעיקרון ישנה כבר מכונית על "ישראלית" היא פשוט לא מיוצרת פה. ובוודאי לא משווקת פה. טוב... לא בדיוק על.....

 

ariel "atom" מישהו? אף אחד לא זכר?.. זה פיתוח ישראלי.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
הרכבה זה עניין טריוויאלי (יחסית) ומהווה את החלק הסופי בייצור רכב. אין כאן שום תשתית יידע לתכנון משום אספקט.

השאלה היא: למה כן לייצר כאן רכבים...

 

בשביל שנוכל. לקנות אותן במחיר שהן באמת אמורות לעלות.. אבל* בטח הממשלה היקרה שלנו תמצא מאיפה להעלות את המחיר שם

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

מה שכן, יש לנו את הצד ההנדסי, לדעתי הכי טוב בעולם, בשילוב עם תעשיית ההיי טק שלנו...

איזה צד הנדסי?

מנהדסי רכב בארץ?

באנגליה בכיתה א מתחילים ללמוד מקצועות שקשורים לתעשיית הרכב.

בארץ הפורום הזה זה השיא של תעשיית הרכב המקומית.

זה ההמשך:

 

באנגליה בשיא היו מעל 100 יצרני רכב ,רוב רכבי פורמולה 1 מהונדסים שם ,יש להם עשרות אלפי סדנאות מקצועיות לשיפורי רכב ובנוסף את כל הכלים שיאפשרו להם לתכנן רכב .אם זה איזון דינאמי ואם זה מכונות cnc מתואמות לחלקי רכב ,מה יש בישראל ? כלום .באגי/קארטינג לא בעייה לתכנן ולבנות ,אבל לתכנן חלקים שיראו אסטטית ,יתפקדו וישלימו את הפאזל בצורה מושלמת ,כמעט בלתי אפשרי ,פשוט אין לך סדנאות ומקומות שאצלם אתה יכול לתכנן ולייצר חלק .

 

ברור שגוף לא בעייה לבנות ולקנות מנוע עם תיבת הילוכים ,אבל גם ההערכה מצד הקונים תיהיה בהתאם ,במיוחד כשכל ההיגוי/מבנה שלדה/מערכת בלמים/מערכת בולמים וכו' מורכב מחלקי קטלוג שספק אם יתאימו ושלא לדבר על תפקוד מושלם .

 

 

והמשך:

בעיקרון ישנה כבר מכונית על "ישראלית" היא פשוט לא מיוצרת פה. ובוודאי לא משווקת פה. טוב... לא בדיוק על.....

 

ariel "atom" מישהו? אף אחד לא זכר?.. זה פיתוח ישראלי.

 

אנגלית עד לבורג האחרון

אייל

פורסם

נכון שאנחנו הישראלים קצת יותר קפדנים מהגרמנים, בעלי תשוקה מוטורית גדולה יותר משל האיטלקים, בעלי בקרת איכות טובה יותר מזו של היפנים והרבה יותר מופרעים מהאמריקאים. או שלא...

Aerodynamics are for people who can't build engines - enzo ferrari

פורסם
לישראלי הממוצע יש בעיה לטוס לערב הסעודית, קטאר, דובאי ויתר חברות איחוד האמיריות, רק זה "סגר" לך פינה של קהל לקוחות מאוד גדול.

 

הזיבאר של עידו כהן סתר לך את הטענה. נראה לי שהיחידים שקונים אותו הם שייחים סעודיים

כבר שנים לא מתקן גיטרות
שטח: סמוראי קצר 98 --> סמוראי ארוך 88 --> גראנד ויטרה 98 --> פאג'רו Q ארוך 2000 --> האנטר 2014 --> שבי ואן G30 4X4 קוויגלי
כביש: רנו קליאו 2012 1150 ידנית

פורסם

לא מכיר את הזיבאר,את המספרים בהם הוא נמכר וכמה באמת נמכרים למדינות שציינתי.

 

מעבר לזה, רוב האנשים שיראו את הזיבאר יחשבו יותר שזה האמר משופר מאשר רכב תוצרת ישראל (חלילה לא מפחית אפילו לשניה מיכולות הרכב שבהחלט מדהימות, ויזואלית- האמר על סטרואידים).

 

 

קשה לי להאמין שרכב עם קונוטציה ישראלית לגמרי יסע במדינות שציינתי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
איזה צד הנדסי?

מנהדסי רכב בארץ?

באנגליה בכיתה א מתחילים ללמוד מקצועות שקשורים לתעשיית הרכב.

בארץ הפורום הזה זה השיא של תעשיית הרכב המקומית.

זה ההמשך:

 

 

 

 

והמשך:

 

 

אנגלית עד לבורג האחרון

 

בטוח כמו שהשמש תזרח מחר?

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.


×
×
  • תוכן חדש...