Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שכן, יש לנו את הצד ההנדסי, לדעתי הכי טוב בעולם, בשילוב עם תעשיית ההיי טק שלנו...

 

לצד ידע הנדסי צריך גם נסיון, בכל הנוגע להנדסת מכונות בתחום הרכב והמיכון הנסיון של המהנדסים בארץ שואף לאפס יחסית למדינות המערב והמזרח . וכידוע ידע ללא נסיון שווה כקליפת השום.

במזמן שפה ילמדו איך ללכת, שם כבר ילמדו איך לטוס לחלל.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

אם כך, האם זה רק עניין של זמן, עד שתיוצר מכונית על ישראלית?

 

אני לא חושב שזה יקרה בעשר שנים הקרובות, אבל לך תדע...

 

דרך אגב "רכבי על" כחול לבן מיוצרים כיום בישראל, אבל אני חושב שנוכל לקנות אותם רק כשנצא לפנסיה...

 

http://www.kalnoit.com/default.asp

 

ציטוט מהאתר : "עיצוב חכם ושילוב מושלם בין נוחות, בטיחות, אמינות ומחיר."

 

 

אז עוד יש סיכוי!!! :wink:

אוסטרליה, אוסטרליה, ההיית או חלמתי חלום:?:

פורסם
יש שני מפעלים שקשורים לתעשיית הרכב העולמית (שאני מכיר): יישקר מייצרת כלי חיתוך לתעשיית הרכב ואורטל יציקות מייצרים חלקים יצוקים ל-BMW...

 

ישקר לא מייצר לתעשיית הרכב אלא לתעשיית העיבוד השבבי בכלל והוא היצרן השני בגודלו בעולם אחרי קנמטל.

 

ישראל אולי לא יכולה לייצר רכבי על או רכבי ספורט אבל בהחלט יכולה לייצר ציוד יעודי כמו טרקטורים, מלגזות ואפילו משאיות יעודיות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ישקר לא מייצר לתעשיית הרכב אלא לתעשיית העיבוד השבבי בכלל והוא היצרן השני בגודלו בעולם אחרי קנמטל.

 

ישראל אולי לא יכולה לייצר רכבי על או רכבי ספורט אבל בהחלט יכולה לייצר ציוד יעודי כמו טרקטורים, מלגזות ואפילו משאיות יעודיות.

 

גם זה לא מדוייק. מומלץ להבחין בין הרכבה לבין יצור. איזה יצרן מנועי בעירה ישראלי אתה מכיר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אתה לא צריך יצרן מנועי בעירה ולא יצרן גירים. הרבה רכבים בנויים סביב מנועים של יצרן אחר (למשל מנועי קאמינס בהרבה משאיות). ייצור רכבים כאלה כולל תכנון וייצור הגוף והשלדה, המערכות ההידראוליות וכו'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה ידוע. אבל שימוש במנועי יצרן אחר קיים גם במכוניות ספורט, לא רק משאיות וטרקטורים.

ואם זאת הכוונה, אז ע"י רכישת מכלולים מיצרנים אחרים, דווקא כן אפשר להרכיב מכונית ספורט ישראלית. בהחלט לא מכונית על!

ושימו לב להבחנה כבר בהתיחוסתי בתחילת השרשור.

תוחלת כלכלית בכל אופן, לא תהיה למהלך כזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כן רק שהדרישות למכוניות ספורטיביות שונות לחלוטין מהדרישות לרכבי עבודה והדרישות לרכבי עבודה יותר מתאימות לתעשייה וניסיון התכן הישראלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני ממש לא בטוח שזו הסיבה.

לדעתי זה עניין של גודל השוק הפוטנציאלי. התכנות כלכלית.

למכונית ספורט ישראלית אין שום סיכוי כזה.

אם היה סיכוי, הידע היה נמצא. למשהו ספרטני כמובן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אפשר גם לפתוח אקדמיה להכשרת שחקני ראגבי.

רלוונטי באותה מידה...

לכלכת,

דווקא יש ראגבי בישראל, יש איגוד ונבחרת ישראל עושה חיל, במיוחד בשנים האחרונות.

כבר חתמתי...

פורסם

על מה אתם מדברים, אפילו דיסקים כחול לבן לא יכולים לעשות פה אז אתם מדברים על רכבים?

 

כמו שאני מכיר את מדינת ישראל ( כמו כולם בערך מכירים) מחיר רכב כזה יעלה כמו רכב תוצרת חו''ל...

 

זה לא אוסטראליה כאן עם רכבי הHOLDEN שלהם שעולים כמה גרושים לרכב חדש. (אפשר לראות מחיר באתר שלהם)

 

רכב דומה בארץ יעלה כמו מחיר של רכב של חברה מוכרת...:roll:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

מובן שמהנדסי רכב לא קיימים בארץ,

התכוונתי למהנדסים באופן כללי ולראש היהודי.

אם נרצה, כנראה נצליח ומאוד.

כמו בביוטכנולוגיה ובהיי טק. אנחנו מיני מעצמות.

פורסם

לדעתי האישית דווקא האתגרים ההנדסיים הם פחות משמעותיים. למיטב ידיעתי אם מדברים פה על משהו כיפי ופשוט יחסית בסגנון קייטרהאם, אטום וכדומה לא מדובר בטכנולוגיות ייצור מתקדמות יותר מדי. שלדות ומתלים מפלדה, הרבה מערכות מדף (מנוע, גיר וכדומה). הבעיות יהיו בעיקר חוקיות וכלכליות. מה שיכול להרים פרוייקט כזה זה נטו כסף וקשרים של "בעל החזון".

 

מעבר לזה אמנם לא מדובר ב-"מכוניות על" אבל כבר יש בארץ כמה וכמה תקדימים:

 

יורם זרחי הקים בשתי ידיים את "תומקאר" והגיע למצב שבו הכלי הזה מוכר היטב בעולם ואפילו התחרה במרוצי באחה במקסיקו. באיזשהו שלב הוא אפילו עשה אקזיט יפה (לקנדים אם אני לא טועה). העסק עשה איזה סיבוב והחליף ידיים מספר פעמים וכיום אם אני לא טועה הוא שוב בידיים ישראליות. להזכיר מדובר ברכב שכל הקונספט שלו ישראלי מא' ועד ת' ואפילו מסתובב בכבישי הארץ (ברישיון טרקטור, אחלה פיתרון לבאלגן של רישוי רכב).

 

עידו כהן מפרדס חנה פיתח ובנה מספר רב של רכבים וגם מכר לא מעט זיברים ברחבי העולם.

 

בפלסאן פיתחו מספר רכבים מוצלחים ומדובר בהרבה יותר מלהדביק מיגון על רכב קיים. כל מי שראה והתעמק בקרקל יכול להבין שמדובר בהרבה יותר מסתם פורד מקוצר עם מיגון (רמז - זרקו מבט על המתלה האחורי).

פורסם

לפי חיפוש בגוגל אריאל אטום היא פיתוח של סטודנטים אנגלים באוניברסיטה אנגלית.

בדיוק כמו תמונת הפרופיל של הבחור מעלי.

בתעשיית הרכב לא עושים אקזיטים בדרך כלל. רוב החברות קיימות עשרות ומאות שנים.

חוץ מנובל שפעם בשנתיים עושה אקזיט ופותח חברה חדשה.

אבל אני לא חושב שיש בארץ גאוני רכב כמוהו.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...