Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתן ,לי דוגמא למוצר שעושים בישראל מאפס ועד סופו ,ואני יגיד לך זה אפשרי !

ps: אל תערב היטק ומוצרי לו-טק שמחירם נמוך .

משהוא מורכב, שדורש המון זרועות בתעשייה ,שימוש בחומרים מרובים ,התכה ,חישול ,עיבוד ,הרכבה ,צביעה וכו' .

ומוצר זה מתחרה בחברות הכי גדולות בעולם ,אם תצליח, אני אשתכנע שזה ניתן לעשות בישראל .ואל תאמין למה שמספרים בחדשות ,אנחנו לא באמת כאלה טובים .

 

תסתכל על אלסינט ז"ל והמוצרים שפיתחה - והמשך הפיתוח והייצור על ידי הקונצרנים הבין לאומיים הגדולים שרכשו את מרכיביה. אתה חושב שמכשיר CT של פיליפס שמיוצר בחיפה נופל מזה של סימנס מגרמניה או טושיבה מיפאן? להפך, מדובר לפחות באותה איכות. ומדובר במוצר שמבחינה מיכאנית (שלא לדבר אלקטרונית) מגמד כל רכב. וכך כל תעשית הציוד הרפואי בישראל שבתחומים רבים מובילה את התעשיה העולמית, גם במיכאניקה, גם באלקטרוניקה וגם במחשוב, ובאיכות הגבוהה ביותר. אז נכון שהמדבקות על המוצר הן, לעתים קרובות, של יצרנים בין לאומיים, אבל ייצור ישראלי גם אם יש רכיבים מכל העולם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואתה רוצה להתחיל מייצור מכונית על כשאין כאן מישהו שיודע לעשות סט-אפ נכון למתלים ומסלול לבדוק אותו...

 

מכונית על, למרבה האירוניה, היא ברת הישג יותר ממפעל לייצור המוני של מכוניות לקהל הרחב. ישנם מכשולים גדולים וקשיים לרוב, אין ספק.

 

במאה ה-20, הוגדרו שלוש תעשיות כמשמעותיות ביותר בשינוי פניה של האנושות: חשמל, כימיה ומכוניות. לא הייתי פוסל על הסף את האפשרות לקבלת סיוע ממשלתי לפרויקט שכזה, במישורים רבים שמדינה מודרנית יכולה להפעיל את כוחה הגדול בהם (כלכלי - בדמות מימון; פוליטי - בדמות קבלת סיוע במחקר ופיתוח מממשלה מערבית המחזיקה במניות של יצרן רכב ענק; צבאי - בדמות שימוש במסלול נטוש של חיל האוויר לצרכי ניסוי וכו').

 

מכונית על ישראלית יכולה לתרום רבות ליחסי הציבור בעולם, להביא לחיזוק מסורת הייצור ההנדסי בפרט והחוסן של התרבות האירגונית בכלל. היא גם תביא, אני בטוח בכך, לזקיפת קומתה של הגאווה הלאומית. אז.. אני סתם חולם?

:idea:
פורסם
מכונית על, למרבה האירוניה, היא ברת הישג יותר ממפעל לייצור המוני של מכוניות לקהל הרחב.

 

ייצר מטוס קרב היה פרויקט לאומי שלא רק גרם להוצאות, אלא גם העסיק רבים ויצר יידע וניסיון רלוונטים לתחומים משיקים (ייצור מטוסי מנהלים והשבחת מטוסי קרב קיימים, לדוגמא).

ייצור מכונית על, בהשוואה לייצור מכוניות, זו הוצאה בלבד. זה לא ייצור כלום, סתם עוד עסק קטן וחסר רלוונטיות ברמה הלאומית.

 

עם כסף אפשר לעשות הכל, אבל בשביל מה?!

 

והמשפט שלי לגבי סט-אפ מתייחס למשהו פשוט כמו שדרוג בולמים ברכב קיים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה לא ייצור כלום, סתם עוד עסק קטן וחסר רלוונטיות ברמה הלאומית.

 

נכון מאד - וכך הוא המצב גם עם מכונית העל הפולנית, הרוסית, המרוקנית, הדנית וההודית. ובכל זאת, יש לכל המדינות הללו מכונית על מוגמרת או מכונית על שנמצאת בתהליכי פיתוח. כאמור - כמו במדינות לעיל - זהו לא עסק שנועד להכניס סכומי כסף גדולים לקופת הציבור (לכל היותר, עם הרבה מזל, לכיס המשקיעים) או אפילו לעודד שגשוגה של תעשייה מוטורית מקומית, אלא להשיג תכליות אחרות שאני משוכנע שאתה מבין מהן.

:idea:
פורסם

אני חושב שמכונית על ישראלית מיותרת בדיוק כמו כל השאר (יש מישהו שקונה אותן או אפילו מתעניין?).

 

עם כסף אפשר לעשות הכל, אבל בשביל מה?

 

נ.ב. חיפשתי ומכונית העל המרוקאית שלך היא בסה"כ קיט על בסיס דיאבלו (מכונית שהופסק ייצורה) עם מנוע אחר...

וואלה, פסגת המוטוריקה החדשנית :roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתגובה: מכונית על לבנונית

W Motors unveils Arab world's first homegrown supercar

 

עוד חזון למועד. אבל בכל מקרה ההודעה מתייחסת לשוק פוטנציאלי שסגור עבור תוצרת ישראל. כמו גם על כמות מוגבלת (ולא מסחרית) לדגם ההיפר.

איו שום התייחסות למחיר הצפוי כמו גם לביצועים הצפויים.

 

אין ספק שהקישור רלוונטי לדיון.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לכאורה אפשר בהחלט, כי:

 

יש לנו את הצד ההנדסי, לדעתי הכי טוב בעולם, בשילוב עם תעשיית ההיי טק שלנו...

 

אבל בפועל:

 

העניין הוא שאין שום סיבה לעשות את זה בארץ כי הבירוקרטיה תהרוג אותך... במדינות אחרות יש תקינה ספציפית וחוקים לבניית רכבים מקומיים. כל עוד אתה עומד בתקנות,אין לך בעיה. בארץ פתאום יגידו שמשהו קטן לא עומד בתקנים ונדפקת. זה יכול להיות בורג, פנס או סתם התעכבות במשרד הרישוי כי לא באת טוב לעין של הבוחן.

 

ולדעתי בזה זה יגמר.

 

וזו גם התשובה לכל המעירים על כך שאין בישראל חברות וידע שקשור לפיתוח רכב: כי אסור להחליף אפילו צמיג, אז אי אפשר לפתח באופן חוקי את הידע הזה.

 

עצוב.

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...