Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית 70-80K בבקשה עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשים רכב משפחתי משומש בסביבות 70-80K שיענה על הדרישות הבאות:

בבית צמד מתבגרים שאוכלים וגדלים כל הזמן, :roll: לא פעם נוסעים גם חבריהם והרכב מתמלא עד הקצה.

אמא שאוהבת תא מטען נוח ורחב לקניות שהיא מרכזת פעם בשבוע (ככה זה כשאתה בוחר לגור בראש ההר בחיק הטבע)

אבא שעקרונית נוהג ברכב העבודה אך הוא "איש גדול" למדי ומידי פעם גם צריך להדחס - ליד ההגה או ליד הנהג :twisted:

 

הנחת העבודה היא שבעוד שנה ושנתיים המתבגרים המגודלים יהיו שותפים לנהיגה ברכב :?

אז מה צריך ?

א. רכב חסכוני יחסית בדלק - כי המצב כידוע לחוץ

ב. רכב מרווח יחסית וסוחב את העליות של ההר (עם הקניות ועם המתבגרים)

ג. רכב שימש גם את הנוער בלי כאבי לב מיותרים (יש דבר כזה ?)

ד. רכב אמין, ביטוחתי, אחזקה סבירה.

 

תודה רבה מראש

אילנה :-D

פורסם

יש לא מעט רכבים כאלו. השניים הראשונים שעולים לי לראש הם קיה פורטה וטויוטה קורולה.

 

טויוטה קורולה היא אחת המכוניות המוכרות כאן בארץ. בתקציב שלכם תוכלו למצוא בקלות את הדגמים החדשים יותר, 2009-2010 בערך, עם גיר אוטומטי רגיל ולא בגרסה הרובוטית. הרכב אמין מאוד, לא יקר לאחזקה, די מרווח מבפנים וצריכת הדלק שלו טובה.

אופציה אחרת היא באמת קיה פורטה. אחת המכוניות המוצלחות יותר של קיה, מבוססת על המכלולים של יונדאי i30 עם שינויים קלים וכמובן צורת 4 דלתות סדאן. יש לה שני יתרונות עיקריים על פני הקורולה - הראשון הוא עלות הרכישה (היא זולה יותר כמשומשת ולכן באותו הסכום תוכלו לרכוש רכב חדש יותר) והשני הוא האחריות הארוכה יותר (7 שנים על המנוע והגיר).

פורסם

היי אילנה,

אופציות נוספות עבורך הם השברולט קרוז והשברולט מאליבו,

קרוז - ניתן לרכוש שנת 2010 - פרטית

מאליבו - ניתן לרכוש 2008 - פרטית.

שני הרכבים מרווחים מספיק, גם בתא המטען וגם בתא הנוסעים, המאליבו יותר מרווחת מהקרוז.

למאליבו מנוע חזר יותר - 3500, לעומת 1600, ולכן הרכב חזק יותר, אך יצרוך כ 20% יותר דלק.

מבחינת בטיחות-

קרוז- כל מערכות הבטיחות המתקדמות קיימות ברכב, ESP EBDABS ETC ועוד...

בעלת 5 כוכבי ריסוק וציון גבוה ביותר על ריסוק חזית וצד.

מאליבו- 6 כריות אוויר, בקרת אחיזה, ועוד.. ציון 5 כוכבים במבחני הריסוק האמריקאיים.

 

בכל מקרה,

אני מציע לך לקבל החלטה רק לאחר נסיעת מבחן,

תצטרכי להרגיש ולחוות את הרכב בעצמך,

 

גיא משברולט

פורסם

מה הנסועה השנתית שלכם? אם גבוהה אז רצוי דיזל, והייתי ממליץ על אוקטביה - 2006 והלאה תיכנס בתקציב, יש בה מזגן גם מאחור ותא מטען עצום. מה גם שאני מניח שעיקר הנסועה שלכם בינעירונית ואז לדיזל יש יתרון אדיר.

פורסם

אני חושב שכדאי לשקול מיקרוואן, מקסימום מרווח פנימי עם מימדים חיצוניים קומפקטיים.

האופציות הן בעיקר הונדה ג'אז וניסאן נוט וקצת בדוחק גם קיה סול שבא גם כדיזל אבל תא המטען שלו לא ענקי.

בסך הכל כולם עונים על הדרישות אולי למעט תא מטען ממש גדול.

×
×
  • תוכן חדש...