Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ,

חשבתי לעצמי לחבר לדים מתחת לדשבורד בשני הצדדים ולד בבאגז ואולי אם הזמן אני יוסיף עוד .

אז התחלתי לחשוב מאיפה לקחת את החשמל ואמרתי לעצמי שהכי טוב זה להעביר כבל (+) חדש מהמצבר , יש לי בסיס קטן באלקטרוניקה .

הכנתי סרטוט שמצורף למטה בתמונה איך אני רוצה להעביר את הפלוס , אין לי מושג מאיפה לקחת את המינוס כמו שקראתי כאן בפורום לא נוהגים לקחת מינוס מהמצבר אלה לקחת אותו מהשלדה של הרכב , מישהו מוכן להסביר לי לאיפה אני יכול לקחת את זה ובאיזה צורה למתחת לדשבורד ולאיזור לבאגז ?

באיזה חוט מומלץ להשתמש בשביל להעביר מהמצבר ואיפה בדרך כלל קונים אותם , וכשאני רוצה לחבר דברים במקביל יש איזה חלקים או משהו שאפשר להשתמש במקום כול פעם לחתוך את מה שחותך את הברזל או שפשוט להוריד את החלק העוטף ולעטוף את זה מסביבו ולעטוף אם סלטופ .

 

אני ישמח להקשיב לכול דבר שיעזור לי , מצטער על השגיאות והחוסר ידע במושגים :|

חשמל.jpg

פורסם

קח פלוס קבוע, אך אל תשכח לשים פיוז.

בקשר למינוס השאלה מה אתה רוצה לעשות עם הלדים?

שיעבדו קבוע? עם פתיחת הדלת?

מאחורה אתה יכול לחבר אותם לחיבור של נורות המס'.

 

פורסם
קח פלוס קבוע, אך אל תשכח לשים פיוז.

בקשר למינוס השאלה מה אתה רוצה לעשות עם הלדים?

שיעבדו קבוע? עם פתיחת הדלת?

מאחורה אתה יכול לחבר אותם לחיבור של נורות המס'.

 

אם היית מסתכל בתמונה שצירפתי , הייתה רואה שתכננתי פיוז ותכננתי להפעיל אותם אם מפסק .

ועוד סתם שאלה שחבר שלי העלה , אפשר לחבר פס לדים של 12V לרמקולים ?

פורסם

למה שתעשה את זה זה מאוד מפריע בנהגה. אם אתה כבר רוצה לחבר לדים אז תעסה שזה יעבוד רק עם פתיחת דלת. זה דווקה יכול לעזור. בתוך קורה עוברת צמה ושם גם כבל של מנורה שבמרכז הסלון. לשם אפשר להתחבר עם לדים.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

הסרטוט שלך ניראה מצוין.

אתה רוצה מפסק? אתה יכול.

אתה רוצה שזה ידלק עם הדלתות? אתה גם יכול.

 

Shakim - אם הבחור רוצה שיהיה מפסק והוא ישחק עם זה מתי שנוח לו, תן לו לעשות מפסק.

אף-פעם לא הבנתי את הנקודה בפורום הזה של לשנות תוכניות של אנשים. הוא רק רצה לדעת אם הוא חושב נכון או לא.

 

PaulSasoN - לגבי השאלות שלך,

1."אין לי מושג מאיפה לקחת את המינוס כמו שקראתי כאן בפורום לא נוהגים לקחת מינוס מהמצבר אלה לקחת אותו מהשלדה של הרכב." - צודק, אין טעם למשוך מינוס מהמצבר כי כל שילדת הרכב משמשת כמינוס, אתה יכול למצוא איזו שהיא נקודה עם בורג מקורי

של הרכב, אפילו קטן כי מדובר במתח נמוך, לגרד קצת את הצבע והנה לך מינוס.

2."מישהו מוכן להסביר לי לאיפה אני יכול לקחת את זה ובאיזה צורה למתחת לדשבורד ולאיזור לבאגז" - לא כזה פשוט לענות לך על השאלה הזאת כי אתה רואה את הרכב. באיזור הדש תנסה למצוא נקודה טובה שלא ניראת לעין וברגע שהלדים ידלקו זה יתן אפקט יפה. לגבי הבגז', אתה צריך לראות איך לאט ובזהירות אתה מפרק את הפלסטיקים שבצידי הרכב ולהריץ שם כבל +.

אני יכול להמליץ לך (תעשה עם זה מה שאתה בוחר לנכון) שתחבר את פס הלדים האחורי למנורת הבגז'. ככה שכשתפתח אותו הם ידלקו. ככה עשיתי אצל אחי הקטן ברכב.

3."באיזה חוט מומלץ להשתמש בשביל להעביר מהמצבר ואיפה בדרך כלל קונים אותם" - חוט רגיל לחלוטין משהו דק יחסית 12G יעשה את העבודה מעולה. קונים בכל חנות אלקטרוניקה, "חבוש" למינהם ואצל מתקיני מערכות באיזור שלך.

4."וכשאני רוצה לחבר דברים במקביל יש איזה חלקים או משהו שאפשר להשתמש במקום כול פעם לחתוך את מה שחותך את הברזל או שפשוט להוריד את החלק העוטף ולעטוף את זה מסביבו ולעטוף אם סלטופ ". - מצטער לא הצלחתי להבין את השאלה. הדבר היחיד שהבנתי זה סלוטייפ ולא ממש לא מומלץ, כי הוא מאבד את האפקט שלו דיי מהר מחום אבק וכו. תשתמש באיזולירנד, זה יעשה את העבודה מצויין.

 

הרבה בהצלחה. גיא.

פורסם

מצדי שיתקין פרוז'קטורים ברכב, אני רק מעלה נקודה שאולי הוא לא חשב עליה וזה הכל, אני לא מבין אנשים כמוך שמחפשים בכל הודע נסיון לשנות תוכנית של מישהו אחר.......

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם
הסרטוט שלך ניראה מצוין.

אתה רוצה מפסק? אתה יכול.

אתה רוצה שזה ידלק עם הדלתות? אתה גם יכול.

 

Shakim - אם הבחור רוצה שיהיה מפסק והוא ישחק עם זה מתי שנוח לו, תן לו לעשות מפסק.

אף-פעם לא הבנתי את הנקודה בפורום הזה של לשנות תוכניות של אנשים. הוא רק רצה לדעת אם הוא חושב נכון או לא.

 

PaulSasoN - לגבי השאלות שלך,

1."אין לי מושג מאיפה לקחת את המינוס כמו שקראתי כאן בפורום לא נוהגים לקחת מינוס מהמצבר אלה לקחת אותו מהשלדה של הרכב." - צודק, אין טעם למשוך מינוס מהמצבר כי כל שילדת הרכב משמשת כמינוס, אתה יכול למצוא איזו שהיא נקודה עם בורג מקורי

של הרכב, אפילו קטן כי מדובר במתח נמוך, לגרד קצת את הצבע והנה לך מינוס.

2."מישהו מוכן להסביר לי לאיפה אני יכול לקחת את זה ובאיזה צורה למתחת לדשבורד ולאיזור לבאגז" - לא כזה פשוט לענות לך על השאלה הזאת כי אתה רואה את הרכב. באיזור הדש תנסה למצוא נקודה טובה שלא ניראת לעין וברגע שהלדים ידלקו זה יתן אפקט יפה. לגבי הבגז', אתה צריך לראות איך לאט ובזהירות אתה מפרק את הפלסטיקים שבצידי הרכב ולהריץ שם כבל +.

אני יכול להמליץ לך (תעשה עם זה מה שאתה בוחר לנכון) שתחבר את פס הלדים האחורי למנורת הבגז'. ככה שכשתפתח אותו הם ידלקו. ככה עשיתי אצל אחי הקטן ברכב.

3."באיזה חוט מומלץ להשתמש בשביל להעביר מהמצבר ואיפה בדרך כלל קונים אותם" - חוט רגיל לחלוטין משהו דק יחסית 12G יעשה את העבודה מעולה. קונים בכל חנות אלקטרוניקה, "חבוש" למינהם ואצל מתקיני מערכות באיזור שלך.

4."וכשאני רוצה לחבר דברים במקביל יש איזה חלקים או משהו שאפשר להשתמש במקום כול פעם לחתוך את מה שחותך את הברזל או שפשוט להוריד את החלק העוטף ולעטוף את זה מסביבו ולעטוף אם סלטופ ". - מצטער לא הצלחתי להבין את השאלה. הדבר היחיד שהבנתי זה סלוטייפ ולא ממש לא מומלץ, כי הוא מאבד את האפקט שלו דיי מהר מחום אבק וכו. תשתמש באיזולירנד, זה יעשה את העבודה מצויין.

 

הרבה בהצלחה. גיא.

 

תודה רבה על התשובה גיא

 

מצדי שיתקין פרוז'קטורים ברכב, אני רק מעלה נקודה שאולי הוא לא חשב עליה וזה הכל, אני לא מבין אנשים כמוך שמחפשים בכל הודע נסיון לשנות תוכנית של מישהו אחר.......

חשבתי על הנקודה הזאת וירדתי ממנה מכמה סיבות , חשבתי לעשות אם כפתור מפסק הכי פשוט .

 

מצאתי חבר של אבא שמתעסק בזה ומוכן לעזור לי יותר לעומק , תודה ואני ימשיך לעדכן.

פורסם

אני יותר מאשמח אם תמשיך לעדכן פה ולפרט כמה שתוכל.

אני גם מנסה לעשות מה שאתה עושה אבל לצערי מחוסר ניסיון אני מפחד ללמוד תוך כדי ובאינטרנט לא מצאתי עדיין הסברים טובים..

פורסם
***אין לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

 

במה אתה מסתבך אם יורשה לי לשאול?

 

אתה מקבל לצורך העניין: פס לדים.

יוצא ממנו 2 חוטים, אחד אדום, השני- מה שיהיה...

בוא ניקח לצורך העניין את האופציה שידלקו עם פתיחת תא המטען-

כמו בכל אוטו, בפתחית תא המטען נדלקת נורה 8)

 

לך אל הבסיס שלה, תמצא את ה+ והמינוס, תחבר: אדום זה ה+, שחור זה ה-.

 

הידד! בכל פתיחה של תא המטען הלדים ידלקו

 

-

 

תרגיש חופשי לעשות את זה בכל מקום אחר באוטו.

פורסם

יש לי שאלה מחבר שביקש לשאול שאצלו כבר הגיעו הלדים ואין לו כוח להתעסק בזה יותר מדי .. הוא שאל אם אפשר לחבר לרמקולים את הלדים . ואם הוא יחבר אותם הפוך בטעות בלי ידע יקרה משהו + ל - ו - ל +

ולזה שביקש שאני יעדכן אני יעדכן את זה בקרוב :)

פורסם
במה אתה מסתבך אם יורשה לי לשאול?

 

אתה מקבל לצורך העניין: פס לדים.

יוצא ממנו 2 חוטים, אחד אדום, השני- מה שיהיה...

בוא ניקח לצורך העניין את האופציה שידלקו עם פתיחת תא המטען-

כמו בכל אוטו, בפתחית תא המטען נדלקת נורה 8)

 

לך אל הבסיס שלה, תמצא את ה+ והמינוס, תחבר: אדום זה ה+, שחור זה ה-.

 

הידד! בכל פתיחה של תא המטען הלדים ידלקו

 

-

 

תרגיש חופשי לעשות את זה בכל מקום אחר באוטו.

 

תודה רבה :-D

×
×
  • תוכן חדש...