Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW סדרה 3 או פולקסווגן פאסאט


RisingStar
שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא חושב שסדרה 3 מפנקת, בטח שלא בדגמים הבסיסיים (בדגמים הבסיסיים אין ריפוד עור, אין עץ בדשבורד - במקום זה פלסטיק צבוע וטאסות: זה ממש אבל ממש מביך). מבחינת אבזור פסאט בסיסית אפילו מאט עשירה יותר (בפסאט היה לי מפשיר אדים חשמלי בשמשה הקדמית - אין לי את זה אפילו במרצדס).

 

 

 

מסכים איתך בגדול לגבי הב.מ.וו הבסיסיות, הן לא מי יודע מאובזרות, אבל תיהיה רציני, דיפוני עץ זה איבזור?

טאסות הגיעו ב-E36, ב-E46 וצפונה הגיעו דגמי הבסיס עם חישוקי סגסוגת.

גם מפשיר אדים חשמלי זה לא בדיוק איבזור שאתה מחפש, מפשיר האדים הקונבנציונלי עובד מצויין.

הכל שאלה של מה בדיוק מחפש פותח השרשור ועל מה מוכן להתגמש.

 

בBMW אתה צריך להחליט אם אתה מתעניין בE46 או E90,כשאר הE46 תרגיש הרבה פחות עדכנית(הדגם הושק אי שם ב98)

אבל מאוד מפנקת לדעתי בתקציבך תוכל להנות מE46 2005 בעלת שש ציל' (טיפ-לא הייתי מסתפק בפחות) מאובזרת היטב.

 

כדי לחזק את דברייך אומר שבמגזין BMW היתה לפני חודש כתבה שעסקה בשאלה ״מה עדיף, דגם יוצא או דגם חדש״, הם בדקו את זה בכל סידרה כולל סדרה 3 שנת 2005 (E46) אל מול שנת 2006 (E90), גם הם העדיפו את הדגם היוצא שלמרות שהיה פחות עדכני ביחס לדגם החדש הרגיש הרבה יותר מהוקצע ובשל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפוני עץ זה איבזור?

במובן מסויים כן. אבזור בעיני זה לא רק גדג'טים. בדגם הבסיסי במקום עץ זה חתיכת פלסטיק צבועה שאחרי כמה שנים נשחקת וניראית כמו הכפתורים בפסאט. אני אישית מאוד אוהב דיפוני עץ, כמובן רק כאשר זה עץ אמיתי ולא פלסטיק צבוע של עץ בכאילו.

הבעייה של מפשיר אדים קונבנציאונלי שהוא עובד רק אחרי שהמנוע חם. ובהנעה קרה בוקר יש כמה דקות של עיוורון, יחד עם זאת אני מסכים איתך, גם הרגיל בסופו של דבר עובד (במיוחד עם מפעילים מזגן על קירור זה מפשיר כימעט מיד).

 

אם כבר סדרה 3, הייתי ממליץ לשקול מרצדס C. לא יודע איך הוא בגרסט האזרחית, אבל במונית זה עור ועץ - סאלון יפה מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק כדי לאזן מעט, אני מכיר שלוש פאסאט שהחזיקו מעמד מצויין בלי שום התקלפות או טרגדיה בסגנון הנפילות שרוכש צביפר (בכוונה מראש כמובן, הוא פשוט הולך למגרש רכב ומחליף מידי חודש/חודשיים רכב אחד במשנהו. רכבים במגרשים הם לא בדיוק עלית התוצרת המשומשת, והוא גם לא מחזיק אותם מספיק זמן). דבר נוסף - לטעמי האישי ה- 1.8T תרגיש לך בכל מצב הרבה יותר חזקה מ- 320, למשל. אם זכרוני אינו מטעה אותי, אז גם ביקור במוסכים של BMW יהיו הרבה יותר יקרים.

עם זאת, ה- BMW משדרת משהו שונה, לפעמים לחיוב לפעמים לשלילה. את ההחלטה תוכל רק לעשות לבד, כשתבצע נסיעות על הרכבים האלה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור לאבא שלי יש פאסאט 2006 2000FSI מחזיק אותה כבר 6 שנים עד היום 0 תקלות מנוע וגיר.

נכון לתאריך זה הרכב עומד על 95000 ק"מ.

חוץ מכפתורים מתקלפים שהוחלפו לחדשים, המנוע אמין ומאוד וכך תיבת ההילוכים שהוחלף בא שמן גיר ב 90000 ק"מ.

רכב שקט מאוד בנסיעה מנהלתית וגם במהירויות גבוהות, העברת הילוכים שקטה ונעימה, מנוע נשמע כמו דיזל מבחוץ.

מאוד נוח ופרקטי מבפנים, טיפולים כל 15000 ק"מ.

רכב כזה שטופל נכון יגלה אמינות מופלאה מאוד.

והכל מניסיון עם 2 פאסאטים.

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדרה שלוש, במיוחד עם מנוע משושה צילינדרים תהיה מאוד מהנה לנהיגה, משהו שהפאסאט לא תתן

בשום גרסה.

הפאסאט אולי תהיה מרווחת יותר, ועם צריכת דלק עדיפה( אם משווים לגרסאות החזקות של הבימר)

ויכול להיות שהתחזוקה תהיה זולה במקצת, אם כי לדעתי לא בהפרש גדול.

בשני הרכבים במקרה של תקלה רצינית אתה צריך כיס עמוק, וצריך להיות מוכן לזה.

לדעתי, סדרה שלוש חזקה תהיה מהנה בהרבה, ותתן לך משהו שהפאסאט לא תתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכולם על התגובות, אבל הכיון עכשו הוא יותר להונדה אקורד, הבנתי שהאקורד נותנת נסיעת כביש טובה מאוד, וגם יש לה דגמים מאוד מפוארים.

 

אני קצת נרתע מBMW כרגע, בגלל שממה שאני קורא ומדבר עם אנשים, יש מצב שעל איזה חיישן מסכן אני אשלם כהוגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קצת נרתע מBMW כרגע, בגלל שממה שאני קורא ומדבר עם אנשים, יש מצב שעל איזה חיישן מסכן אני אשלם כהוגן.

אכן,תשלם פרימיום על כל חיישן,פנס,גומי שתאלץ להחליף,אבל גם באקורד זה לא יהיה זול כי הונדה בישראל זה "מותג יוקרה".

אז נכון שאקורד תהיה זולה יותר לאחזקה מהבימר,אבל לא בהפרש שהוא דיל ברייקר לדעתי.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב-BMW אפשר להשיג את החלפים לא מהיצרן, לא צריך להגזים.

 

מי שמחזיק BMW רצוי שיכיר איזה אתר אינטרנט שיכול לספק לו את כל החלפים במחירים טובים מהחלפים בארץ (וזו ממש לא משימה קשה למצוא את זה).

 

צויפר,

 

אתה נותן את מרצדס כדוגמא ואני כקונטרה אומר לך שבכל פעם שנהגתי במרצדס ונהגתי ב-BMW, האחרונה היתה במצב טוב יותר, כנראה שמרצדס מזדקנת קצת פחות טוב מ-BMW.

 

מעבר לכך, כנס לאינטרנט, אתה יכול בעלות נמוכה לקנות סט דיפונים לב.מ.וו שיהיו מאיזה חומר שאתה רוצה (אלומניום, קרבון, עץ, עור נחש ודבש קיפודים)....ההחלפה אורכת בערך 3 דקות לכל האוטו.

 

אתה מייחס חשיבות גדולה מדי לדברים פעוטים יחסית (לטעמי כמובן).

 

איבזור מבחינתי זה חישמולים שונים (מראות, כסאות, גג), חיישנים שונים (אורות, מגבים), נוחות (מערכת סאונד איכותית בסטנדרט ואופציה למערכת משודרגת), ועוד איבזור אחד חשוב שיש ל-BMW בהשוואה לפאסאט ולהונדה:

 

הנעה אחורית.

 

מעבר לזה בהנחה ולוקחים מנוע 2.5 או 3 ליטר, מדובר ביחידות כוח שיודעות את העבודה ונותנות המון פאן, משהו שקצת נהרס ב-E90 עם מעבר למנועי 4 צילינדר בגרסאות הבינוניות ומטה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שנכון שאפשרי להזמין כל חלק מחו"ל, זה יודע, אבל למשל היום כשאני עושה טיפול למאזדה שלי, אני מגיע למכונאי שלי שואל אותו מה צריך להביא, והולך שנייה ממנו לקנות את החלקים, שזה דבר שאין ספק שמאוד נוח.

אני חייב לציין ששוחחתי עם שני אנשים שאחד מהם מחזיק במגרש רכב- מוכר הכל(מרצדס, BMW, JAGUAR) באמת שהכל, והשני בעל מוסך, שניהם די מהר אמרו לי שזה יהיה או מאזדה 6 או הונדה אקורד (בקרוב מאוד נעשה נסיעת מבחן על שניהם).

BMW מאוד מאוד קורץ לי אני אשקר אם אני אגיד שלא, אבל אני קצת נרתע מהאחזקה שלו, עדין לא מצאתי תשובה אחידה לשאלה הזו.

בנוגע לפאאסט, אני יכול להגיד שירדתי מהרכב מסיבה מאוד פשוטה, חבר שעובד בצ'מפיון אמר שהרכב מגיע הרבה מאוד עם תקלות בגיר..., בנוסף מה שקראתי בפורום על כך שחלק מהפלסטיקות מתקלפות-מבחינתי זאת לא איכות גרמנית.

על ה BMW אני קורא רק דברים טובים, אבל שוב אחזקה...אחזקה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, בארץ הקודש אתה עלול לקבל "צינור" אם תיהיה לך תקלה ב-BMW שהיא קצת מעבר לפיוז שרוף....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Oshri, אתה צודק בגלל זה אני מתייעץ עם אנשים (:, אם לא נשאל איך נדע?

 

אני תמיד בעד לשאול ולהתיעץ, אבל שוב, אם השיקולים שלך הם כמו שאתה מציג, אז שני הדגמים שהעלת בתור התלבטות

לא היו אמורים לעלות.

אחרי שקראתי את ההודעה הקודמת שלך, רציתי לכתוב שההודעה שלך היתה צריכה להיות: "מתלבט בין מאזדה 6 להונדה אקורד",

ולא BMW סדרה 3 או פאסאט.

אין בזה משהו פסול, זה פשוט עניין של שיקולים והעדפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...