Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם... אם זה לא המקום אבקש התנצלות והכוונה למקום הנכון.

יש לי השלט הבא (אחד בלבד) הוא פועל אבל הפלסטיקה גמורה ושבורה.

ואני נאלץ להדביק עם סלוטייפ וזה בקושי מחזיק.

 

אני צריך לדעת של איזה חברה זה כדי שאוכל להתחיל לחפש אפילו באיביי

שאלתי בכמה אביזרי רכב ולא עזרו לי שם (אולי בגלל שלא רציתי לרכוש מערכת חדשה).

 

פשוט חבל לי להשקיע מאות שקלים שבכמה שקלים אני יכול לקנות כיסוי,

ועוד שאלה... למה אי אפשר לשכפל שלט עם קודים משתנים?

 

חשבתי לשכפל עוד אחד לחרום ולא הצליחו לשכפל אותו

 

הנה התמונה

Clipboard01.jpg

פורסם

הצורה של הפלסטיקה נראית כמו ג'מיני ישן, אבל בג'מיני הכפתורים היו הרבה יותר קטנים ויותר בולטים.

הכי טוב שתאתר את המוח של האזעקה ותראה מה כתוב עליו.

צר לי לאכזב-אבל רוב הסיכויים שלא תמצא ח"ח.

 

שלטי רולינג קוד הומצאו כדי שלא יהיה ניתן לשכפל אותם....

זה עוזר נגד גנבים.

במערכות שיש עבורן עדיין שירות, ניתן "ללמד" שלט חדש נוסף (מקורי בלבד) לעבוד עם המערכת הקיימת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הצורה של הפלסטיקה נראית כמו ג'מיני ישן, אבל בג'מיני הכפתורים היו הרבה יותר קטנים ויותר בולטים.

הכי טוב שתאתר את המוח של האזעקה ותראה מה כתוב עליו.

צר לי לאכזב-אבל רוב הסיכויים שלא תמצא ח"ח.

 

שלטי רולינג קוד הומצאו כדי שלא יהיה ניתן לשכפל אותם....

זה עוזר נגד גנבים.

במערכות שיש עבורן עדיין שירות, ניתן "ללמד" שלט חדש נוסף (מקורי בלבד) לעבוד עם המערכת הקיימת.

 

נראה לי מצאתי

זה כנראה סילקה

fayzak.co.il/lightforum1/kniyot/boded.asp?id=1226

 

השאלה האם ניתן לשכפל אם אני יגיע עם השלט שלי?

×
×
  • תוכן חדש...