Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על הרעויונות !

 

מפתח ספייר אין לאוטו הזה .(נרכש ממשרד הביטחון, שם יש רק מפתח 1)

 

אתה בטוח שמתחת ל ECU רשום ?? אם כן אני יכול לעשות מאמץ ...

 

מוסך מרכזי ?? אמרו לי ב UMI שפשוט "לא ניתן לטפל לי באוטו" אתם מבינים את זה?? בכלל כל ההתנהלות שם זה משהו נוראי.

 

אמרו לי שצריך להחליף - סויטצ' (כי יש שם קורא מפתח יחודי), ו ECU שכמובן באוטו הזה חלק בלתי נפרד מהמשאבה אז כמובן גם את המשאבה .

 

מה שמביא אותי לעלות טיפול יותר גבוה ממחיר האוטו .

 

הרכב שלי הוא אכן ה Y20DTH עם המחשב ההיברידי .

 

בגדול הסיסמה של הרכבה מורכבת מ 4 ספרות 0-9 ... תיאורתית בעזרת מחשבים של היום ניתן לפרוץ את המחשב תוך מספר שעות.

 

מישהו כאן מכיר אנשים שמתעסקים בזה ויכולים לעזור לי ??

 

תודה !

פורסם

עדכון משמח !!

 

אחרי חיפוש רב באינטרנט ובדיקות אין סופיות התיאשתי מלמצוא מישהו או משהו שיכול לעזור לי במצב שלי ללא הוצאה כספית גדולה .

 

לכן החלטתי לחרוש את החניה. איפה שכנראה נפל הצ'יפ . כל זה אחרי שבוע ימים מאז המקרה .

 

 

אחרי בערך כשעה שלמה של חיפושים - מצאתי את הצ'יפ !! המציאות עולה על כל דימיון :) לפעמים זה טוב שהמנקה לא מנקה את החנייה ... לאחר חיבור הצ'יפ אל המפתח האוטו הניע ללא בעיה אפילו עם מצבר חצי מת .

 

מסכנה - על מי שרוצה לגנוב אופל אסטרה, אין מצב תוותרו מראש .

 

תודה לכולם על העזרה !!

 

עדיין אשמח לקבל רעיון איך אוכל לבדוק את קוד האבטחה של המחשב להבא ? הרי לא ניתן לעשות סריקת שגיאות ללא בקוד .

×
×
  • תוכן חדש...