Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אתמול בלילה עשיתי נסיעה לתל-אביב והכל היה בסדר. האוטו התניע בלי שום בעיה.

 

היום בצהריים כשניסיתי להניע האוטו פשוט לא מניע. יש מצבר והכל, אבל כאילו לא מגיע דלק למנוע.

ניסיתי לדחוף את האוטו ואפילו השפרצתי ספריי אתר לסעפת היניקה, אבל שום דבר לא עוזר.

 

אני מכיר את הבעיות עם משאבת הסולר באוטו הזה, אבל לא נראה לי שהיא מתה בין לילה לרוב זהו תהליך עם סמפטומים מקדימים.

 

יש מצב שהמחשב נדפק או משהו ?

 

אשמח לעזרה .

פורסם

יש סטרטר? אולי אזעקה או קודנית?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נשמע הגיוני ...

 

תוכל להגיד איפה זה יכול להמצא ?? ואיך ניתן לבדוק בוודאות ?

 

תודה!!

פורסם

מצאתי את הסנסור ...הוא נראה כמו "שפתון" נכון? בצבע שחור כזה כשבקצה שלו יש נקודה מתכתית ?

 

הוצאתי אותו החוצה מחר אסע לבדוק במוסך ...

 

חוץ מזה כשהוצאתי אותו היה בפנים יחסית מלוכלך משמן/פיח ... האם רצוי לנקות את בית החיישן לפני התקנת חדש?

 

ובכללי האם ניקוי יכול לעזור ? האם אפשר להשפריץ לשם ספריי קרבורטורים ?

 

תודה לכולם !

פורסם

אפשר לנקות את בית החיישן עם ספריי קרבורטורים ? אולי הוא לא עבד בגלל הלכלוך ששם ?

פורסם

שלום חברים ,

 

בהמשך הסיפור נרכש היום חיישן קראנק חדש , חליפי של החברה FACET במקום BOSCH המקורי .

 

הרכבתי את החיישן אך הרכב לא מניע עדיין .

 

השאלה שלי היא האם צריך לעשות עוד משהו בכדי שהוא יניע ?? כיוון או משהו ?

 

תודה !! .

פורסם

סביר להניח שיש משיכת אויר למערכת הדלק,בד"כ צינורות העודפים ממובילי האינג'קטור מתיבשים/נסדקים ומכניסים אויר למערכת כי הם חוזרים ישירות לצינור ההזנה של המשאבה.תקלה נוספת היא משיכת אויר מהגומיות שבין הנוזל לאינג'קטור מתחת למכסה השסתומים מה שיגרום גם לשמן מנוע לחדור למערכת הדלק.

בכול מקרה של משיכת אויר תוכל להבחין שבית מסנן הסולר התרוקן לגמרי ואז אני מציע בידידות שתגרור את הרכב למוסך ותחסוך לעצמך הרס של משאבת הדלק,סטרטר,מצבר וחיווט שיעלו אלפים רבים.

פורסם

אהלן אנשים,

 

לפני כמה ימים פרסמתי פה אשכול על אסטרה דיזל שלא רוצה להניע .

 

בעקבות המלצותיכם החלפתי חיישן קראנק ....

 

אך אירוע מסויים לא יצא לי מהראש ... באותו יום לפני שהאוטו לא הניע נפתח לי התפרק לי שלט האזעקה של האוטו כשבאתי להוציא את המפתח מהסוויץ' .

 

מחיפושים רבים באינטרנט מצאתי את האשכול הבא :

http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/astra-2-0-dti-does-not-want-to-start.176150/

 

מסתבר שבתוך המפתח ישנו צ'יפ שמתקשר עם ה ECU של המשאבת סולר .

 

כמובן שהלכתי לבדוק את המפתח שלי ומסתבר שאכן חסר לי הצ'יפ הנ"ל !!!

 

היום ב UMI נמצא הצ'יפ חליפי, אבל המוסכניק לא הצליח להתחבר למחשב של האוטו מאחר וקוד האבטחה לא מתאים .

 

כנראה המשאבה האלקטרונית לא מתאימה ואין תיעוד לכך בהיסטוריה של המוסך המורשה .

 

בקיצור חברים .... האם ישנם אנשים שמבינים בכל הדרעק הזה של המחשב של OPEL ?? ואיך מתכנתים את הצ'יפ החדש ???

 

איך עוקפים את קוד האבטחה הזה??

 

כאילו מה האוטו הזה לא ניתן לגנבה ??? אם המפתח המקורי הלך לאיבוד אז זהו צריך להחליף חצי אוטו ??

 

לא יודע מה לעשות ... מחכה לעזרה .

פורסם
אהלן אנשים,

 

לפני כמה ימים פרסמתי פה אשכול על אסטרה דיזל שלא רוצה להניע .

 

בעקבות המלצותיכם החלפתי חיישן קראנק ....

 

אך אירוע מסויים לא יצא לי מהראש ... באותו יום לפני שהאוטו לא הניע נפתח לי התפרק לי שלט האזעקה של האוטו כשבאתי להוציא את המפתח מהסוויץ' .

 

מחיפושים רבים באינטרנט מצאתי את האשכול הבא :

http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/index.php?threads/astra-2-0-dti-does-not-want-to-start.176150/

 

מסתבר שבתוך המפתח ישנו צ'יפ שמתקשר עם ה ECU של המשאבת סולר .

 

כמובן שהלכתי לבדוק את המפתח שלי ומסתבר שאכן חסר לי הצ'יפ הנ"ל !!!

 

היום ב UMI נמצא הצ'יפ חליפי, אבל המוסכניק לא הצליח להתחבר למחשב של האוטו מאחר וקוד האבטחה לא מתאים .

 

כנראה המשאבה האלקטרונית לא מתאימה ואין תיעוד לכך בהיסטוריה של המוסך המורשה .

 

בקיצור חברים .... האם ישנם אנשים שמבינים בכל הדרעק הזה של המחשב של OPEL ?? ואיך מתכנתים את הצ'יפ החדש ???

 

איך עוקפים את קוד האבטחה הזה??

 

כאילו מה האוטו הזה לא ניתן לגנבה ??? אם המפתח המקורי הלך לאיבוד אז זהו צריך להחליף חצי אוטו ??

 

לא יודע מה לעשות ... מחכה לעזרה .

במידה ודגם המנוע שלך Y20DTL ניתן להחליף את המחשב האנטנה וצי'פ המפתח וניתן למצוא כאלו בפירוקים במחירים סבירים.

במקרה ומדובר בדגם החדש Y20DTH אז יש לך בעיה רצינית שתוכל לפתור רק באדיבות המוסך המרכזי או שתפנה למעבדת רכב שיודעת לפרוץ את המוביליזר המקורי שמורכב במחשב על משאבת הסולר עצמה.

פורסם

מציע לך לבדוק אצל מנעולנים. בד"כ יש להם ציוד ואמצעים יותר טובים מאשר במוסכי היבואן וכמובן שה"נהלי טיפול" לפי היצרן הם לא בשבילם. מניסיון, התאמת מפתח לרנו מגאן זה תהליך של מספר שבועות במוסך יבואן לעומת מנעולן שעושה את העבודה במקום.

×
×
  • תוכן חדש...