Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Hp sells car,torque win races ;)

 

מה הכוונה? אתה יודע שהכי קשה להגביר מומנט, ללא טורבו או מגדש על.

מה שאני בונה הוא מנוע אטמוספרי בנפח מוגדל מ1.6 ל1.8, אתה יודע שבארץ אין הרבה אופציות.

פורסם
אליק אתה יכול לתת פרטים אשמח לפרטים מה אתה הולך לעשות.

אם לא פה אז בפרטי, איך אתה הולך להגדיל את הנפח?

 

בעזרת פטיש ואיזמיל.

תביא כבר בלוק Nfz נדבר, כי מה שאני עושה לא בטוח יצליח על בלוק 1.4, חוץ מזה לא להרבה אנשים יש ביצים וכסף להשקיע במה שאני עושה ומתכנן.

כנראה נעשה הסבה למערכת הצתה של Gti6 אם זה אפשרי.

פורסם

אליק , תבדוק טוב טוב את "השטח" אם שווה לך להשקיע במנוע 8V שסתומים עייף או להביא מנוע 16V יותר רענן טיפה.

ואם כבר אתה מתכנן לעלות בסמ"קים עדיף להביא בלוק של מנוע גדול יותר.

ייצא לך הנשמה לפני שתצליח להוציא מ-8V עם יחס דחיסה מטורף ופורטינג STAGE 9 להוציא על דיינו 160-180 כוח סוס.

ואם כן (אז שאפו!!!) זה יהיה לטווח קצר מאוד עד שהמנוע ייקרוס.

וכן אני יודע כמה המנועים האלה מחזיקים הספקים גבוהים (ראה ערך 106GTI-T).

 

הוסף בעריכה:

למה לך לא להביא מנוע RGX\RGY לעשות לו רינגים\מיסבים ולהרכיב ? יעלה לך בסביבות ה-15K, לפרוייקט שלום פלוס מינוס בהערכה נכונה שלי , עם קלאץ וTD04 , אתה חוסך הרבה בלאגן בהרכבה של מנוע כזה. כמובן להישאר כמה שיותר סטדנרטי (המיקום של הטורבו נשאר ובנייה של הטורבו על הסעפת המקורית).

פורסם
אליק , תבדוק טוב טוב את "השטח" אם שווה לך להשקיע במנוע 8V שסתומים עייף או להביא מנוע 16V יותר רענן טיפה.

ואם כבר אתה מתכנן לעלות בסמ"קים עדיף להביא בלוק של מנוע גדול יותר.

ייצא לך הנשמה לפני שתצליח להוציא מ-8V עם יחס דחיסה מטורף ופורטינג STAGE 9 להוציא על דיינו 160-180 כוח סוס.

ואם כן (אז שאפו!!!) זה יהיה לטווח קצר מאוד עד שהמנוע ייקרוס.

וכן אני יודע כמה המנועים האלה מחזיקים הספקים גבוהים (ראה ערך 106GTI-T).

 

הוסף בעריכה:

למה לך לא להביא מנוע RGX\RGY לעשות לו רינגים\מיסבים ולהרכיב ? יעלה לך בסביבות ה-15K, לפרוייקט שלום פלוס מינוס בהערכה נכונה שלי , עם קלאץ וTD04 , אתה חוסך הרבה בלאגן בהרכבה של מנוע כזה. כמובן להישאר כמה שיותר סטדנרטי (המיקום של הטורבו נשאר ובנייה של הטורבו על הסעפת המקורית).

 

אמיר עם כל הכבוד אני היום על מנוע מאושר, ויותר מזה לא יאשרו לי, אני יהיה פחות או יותר לפחות ויזואלית חוקי.

לגבי המנוע טורבו, לא בא בחשבון, למרות שברכב בשני יש מנוע 1.9 הוא הולך להשאר כך.

אולי נמכור את השנייה ונביא אחת gti mi16 עם חמוצים, אבל בוא לא נגלוש מהנושא המקורי.

אתה לא הראשון שאומר לי להעייף את המנוע ולהביא 16 שסתומים הבעיה שאני התחלתי מ1.1, ואין מי שיאשר לי את הטירוף הזה של מנוע 16 שסתומים, גם כלכלית זה כבר לא שווה לי.

פורסם

אמיר אני יסתפק ב145 סוסים בדינו ומומנט 16.8 קג"מ ישים בנבע!!

זה יהפוך אוי למאושר.

ולגבי מה שאני רוצה לבנות זה מנוע שדווקא ישרוד הרבה זמן, כיוון שהחלקים שבהם אני ישתמש יהיו מיועדים לכך!.

פורסם

145 סוסים בגלגל שווה ערך ל-165 סוסים במנוע , מה שלא נראה אפשר להוציא ממנו NFZ - NFW במקור בלי חלקים מבחוץ ,

אתה צריך להתחיל להזמין קאמשפטים חם - 284 מעלות והלאה אם אתה חותר לכיון 165-170 כוח במנוע , כמובן שתצטרך להזמין גם קיט לראש - קפיצים שסתומים וכו' מה שייקר את החבילה - אבל ייתן לך את האמינות והחיזוקים לראש.

עם קאמשפט כזה בנוסף רק ניהול יצליח להניע את הכרכרה ולהפוך אותו למשהו שנוסע באמת, אולי אפילו תתחיל מ-MICROSQUIRT - בתור התחלה. לראות איך זה ייפעל ולדעתי גם ייספק את הסחורה.

פורסם
145 סוסים בגלגל שווה ערך ל-165 סוסים במנוע , מה שלא נראה אפשר להוציא ממנו NFZ - NFW במקור בלי חלקים מבחוץ ,

אתה צריך להתחיל להזמין קאמשפטים חם - 284 מעלות והלאה אם אתה חותר לכיון 165-170 כוח במנוע , כמובן שתצטרך להזמין גם קיט לראש - קפיצים שסתומים וכו' מה שייקר את החבילה - אבל ייתן לך את האמינות והחיזוקים לראש.

עם קאמשפט כזה בנוסף רק ניהול יצליח להניע את הכרכרה ולהפוך אותו למשהו שנוסע באמת, אולי אפילו תתחיל מ-MICROSQUIRT - בתור התחלה. לראות איך זה ייפעל ולדעתי גם ייספק את הסחורה.

 

אמיר קאמשאפט 286 בבית כבר, קפיצים מחוזקים גם, פולי קאמשאפט מתכונן ועוד כמה חמוצים, אני אוגר חלקים עד שיום אחד אני יסע לחברינו בצפון ואז בום טרח... דרך אגב דווקא עם שיר דיברתי על מחשב ניהול, בקיצור אמיר, השתגעתי?

אני גם רוצה להסב את מערכת ההצתה שלי לזו של GTI6.

×
×
  • תוכן חדש...