Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית נשמע לי זניח במקרה הטוב ושגוי במקרה הרע פרט אולי ל-2 השורות האחרונות אבל אני לא מומחה גדול

הנה מספר טריקים כדי לקבל יותר שווה ערך לכספך לכל ליטר:

יש לקנות או למלא דלק במכונית או משאית אך ורק בשעות הבוקר המוקדמות כאשר טמפרטורת הקרקע עדיין קרה, בכל תחנות הדלק יש מיכלי אחסון הקבורים מתחת לאדמה. ככל שקר יותר בשטח הדלק צפוף יותר, ודלק כידוע מתרחב בחם,

אם קונים אחר הצהריים או בערב .... הליטר אינו מדויק.

בעסקי נפט, המשקל הסגולי וטמפרטורת הבנזין, של סולר ,דלק סילוני, אתנול ומוצרי נפט אחרים משחקים תפקיד חשוב.

עלייה של מעלה אחת בטמפרטורה הוא עניין גדול עבור העסק הזה.

לתחנות הדלק אין וסת השוואת טמפרטורה במשאבות.

כאשר אתה ממלא אין לסחוט את הדק ידית המילוי למצב האחרון אם תסתכל תראה כי להדק שלושה שלבים: נמוך, אמצעי וגבוה.

צריך לתדלק במצב שאיבה נמוך, ובכך לצמצם את האדים שנוצרים תוך כדי שאיבה.

בכל צינורות המשאבה יש החזר אדים.

בקצב השאיבה מהיר, חלק מהנוזל הופך במיכל לאדים.

אדים אלו נשאבים חזרה מעלה אל מיכל האחסון התת קרקעי שבתחנה וכך אתה מקבל פחות דלק עבור הכסף שלך



 

אחת העצות החשובות ביותר היא למלא את מיכל הדלק שלך, כאשר הוא חצי מלא.

הסיבה לכך היא שככל שיש לך יותר דלק במיכל פחות אוויר ממלא את החלל הריק של המיכל.

דלק מתאדה מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.

במיכלי אחסון דלק יש גג צף פנימי.

גג זה מווסת ומשווה טמפרטורות בין האדים שנוצרים והאוויר החיצון, ומצמצם התאיידות.

דבר שאינו קיים בתחנות דלק.

במקום שבו אני עובד, בכל משאית שאנחנו מעמיסים יש ווסת טמפרטורה כך שכל ליטר הוא למעשה מדויק.



 

תזכורת נוספת, אם יש בתחנה מיכלית שפורקת דלקים למיכלי האחסון אל תמלא דלק.

קרוב לוודאי שהדלק יוצר מערבולות, ואתה עלול לתדלק חלק מהלכלוך שעלה מקרקעית המיכל.

the london underground is not a political movement

פורסם

כאשר אתה ממלא אין לסחוט את הדק ידית המילוי למצב האחרון אם תסתכל תראה כי להדק שלושה שלבים: נמוך, אמצעי וגבוה.

צריך לתדלק במצב שאיבה נמוך, ובכך לצמצם את האדים שנוצרים תוך כדי שאיבה.

מה כוונה לנמוך? להעביר רק מדרגה אחד במשאבה או להיפך להעביר שלוש מדרגות, שלבים?

פורסם

גם אם זה נכון, כנראה שתחסוך 10 ליטר בשנה בהנחה ואתה נוסע הרבה (ואני נסחף עם הכמות). אם זה מה שיעשה אותך מאושר כדאי שלא תחזיק רכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
אם קונים אחר הצהריים או בערב .... הליטר אינו מדויק.

 

זה הספיק לי :roflmao:

 

זה כמו לשאול מה שוקל יותר, קילו ברזל או קילו נוצות...

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

עשו מפה מתדלוק פשוט מאמר אקדמאי,כמו שאמרו כמה באמת זה יחסוך?

מי שרוצה לחסוך קונה רכב חסכוני,בודק אוויר בצמיגים ונוהג חכם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתם סתם מתלהמים. לי היה הבדל ברור בצריכה בין קיץ לחורף של 2.5 ק"מ נוספים לליטר.

אם תטפל קבוע אצל אותו מוסכניק, יגיע השלב שהוא יפסיק לעבוד עליך וסתם יהיה יקרן...
פורסם

שטויות במיץ כרוביות מאודות.

 

מימי - הסיבה להבדל בצריכת הדלק איננה קשורה לשטויות שצוטטו בתגובה הראשונה.

רק שאלה אחת: אתה מפעיל מזגן בקיץ?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
זה הספיק לי :roflmao:

 

זה כמו לשאול מה שוקל יותר, קילו ברזל או קילו נוצות...

 

דווקא במקרה הזה זה טיעון לא רע.

ליטר זה יחידת נפח, ולא משקל. ליטר ברזל בהחלט ישקול יותר מליטר נוצות. וכשחומר מתחמם הוא תופס נפח גדול יותר למרות שאין שום תוספת של חומר.

 

השאלה פה אם זה משמעותי, כי נפח המיכל הוא תמיד קבוע ובחיים לא שמתי לב בתדלוק מיכל מלא שנכנסו יותר/פחות ליטרים בכול שעות היום.

פורסם
דווקא במקרה הזה זה טיעון לא רע.

ליטר זה יחידת נפח, ולא משקל. ליטר ברזל בהחלט ישקול יותר מליטר נוצות. וכשחומר מתחמם הוא תופס נפח גדול יותר למרות שאין שום תוספת של חומר.

 

השאלה פה אם זה משמעותי, כי נפח המיכל הוא תמיד קבוע ובחיים לא שמתי לב בתדלוק מיכל מלא שנכנסו יותר/פחות ליטרים בכול שעות היום.

אני ממש בספק אם אין במיכל שמה איזה משהו ששומר על טמפ' קבועה כל הזמן ..

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

×
×
  • תוכן חדש...