Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותי סיאט טולדו שנת 2001 מנוע 1.6 דגם AEH גיר אוטו'.

 

כבר די הרבה זמן יש לי בעיה של זיוף מהמנוע כשהאוטו קר (ולוקח לו הרבה זמן להגיע לטמפ' עבודה 90). הייתי במוסך שהתחבר עם סורק לרכב ולא מצא שום תקלה, הייתי אצל רון בטיפול שגרתי והוא לא ראה כלום כי המנוע היה חם, זה קצת בעייתי להביא לו את הרכב כשהוא קר כי אני מב"ש ואין לי כ"כ אפשרות להשאיר את הרכב כי אני משתמש בו כמעט כל יום.

 

בן דוד שלי הוא מכונאי, הוא שמע מעיין תקתוק שבא מאיזור ראש המנוע, לדעתו הבעיה היא במרימים ההידראוליים, אולי נתפס עליהם לכלוך, לפי המלצתו שמתי תוסף לשמן, ואני לא כ"כ בטוח שזה עזר, מה שכן, אחרי ששמתי תוסף לשמן, הרכב מניע קשה, ההנעה הראשונה מניעה את הרכב אבל כשאני לוחץ על הגז המנוע נחנק ונכבה, לפעמים ההנעה הראשונה כלל לא מתניעה את הרכב ורק לאחר 3-4 התנעות הרכב מניע.

 

מה דעתכם? מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה רבה לכולם.

  • ספונסר פורום
פורסם

במקרה כמו שלך שהתופעה מתרחשת רק בהנעה הראשונה בבוקר לא יהיה

מנוס מלהשאיר את הרכב במוסך בלילה כדי שההנעה הראשונה תתבצע במוסך

עצמו כאשר הרכב מחובר לכלי איבחון (כגון סורק,שעון לחץ דלק וכו) אחרת אתה עלול

לקבל טיפול בניחושים וזה חבל .

הימור שלי שיש לך משיכת אויר מגומיות האטימה של סעפת היניקה וכשהגומיות קרות

בבוקר הם לא אוטמות ואויר לא מדוד שנכנס לשריפה גורם לתערובת עניה ולהחטאת בעירה .

עוד אפשרות היא בעיה במשאבת הדלק שגורמת ללחץ דלק נמוך בהתחלת הפעולה בבוקר

ומבטלת למעשה את אפקט ההעשרה של הדלק בהנעה קרה .

מדובר שניחושים ,ראה הוזהרת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון שלום,

 

אנא שלח לי בהודעה פרטית את מס הטלפון שלך, אני אולי אצליח למצוא יום שבו אשאיר את הרכב אצלך.

 

 

מה עלות התיקון המשוערת?

 

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

הטלפון שלנו הוא 035373204 .

עלות משוערת בהנחה ומדובר בגומיות הסעפת כ 800 שח לפני מעמ

משאבת דלק זה בערך אותו מחיר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...