Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחכה שיגיעו הצמיגים הטריים והחדשים של 2012 ולא אותם צמיגים שיושבים בפנצ'ריות מאוקטובר 2011 , שוחחתי עם צמיגי שואף הוא דיבר על אפריל מאי , האם יש יבואן אחד שמביא את כל הצמיגים לכל הארץ או שיש מצב שכבר יש פנצ'ריות עם הצמיגים הטריים של 2012 ?

 

הצמיג שאני מחכה לו הוא פרוקסיס 4 של טויו - לאחר חקירה מעמיקה בנושא זה הצמיג שנותן במכלול שלו את התמורה הגבוה ביותר לשקל .

פורסם

ומה בדיוק הבעייה עם צמיגים מאוקטובר 2011? סה"כ בני 5 חודשים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ממש אין לי בעיה איתם , אבל לי נשאר בשר על הצמיגים שיושבים עכשיו , ואין סיבה שאני לא יחכה קצת לקבל צמיגים טריים טריים , ולא צמיגים שישבו חצי שנה על מדף ... אני לא נוסע הרבה ולכן החצי שנה הזאת תירד לי מאורך חיי הצמיג שהוא יתייבש בעתיד

 

בגלל זה אני רוצה כמה שיותר טרי :-D

פורסם

למה מחכה סתם ? האוטו עדיין נוסע :wink: אני חוזר יש לי בשר על הצמיגים אין לי סיבה עכשיו לרוץ ולהחליף בצמיג שחצי שנה יושב על מדף בזמן שעוד חודש אני מקבל צמיג טרי טרי טרי 2012

 

סתם הגיון בריא אומר לי להמתין ולא לרוץ לקנות מה עכשיו אני יקנה מאוקטובר 2011 בזמן שעוד חודש מגיעים הצמיגים החדשים של 2012 זה לא ממש חכם ...

פורסם

משעשע.

אתה חושב על מה יקרה עוד 3-4 שנים שהצמיג יתייבש ולא חושב על זה שעכשיו אתה נוסע על צמיג ישן אבל עם "מספיק בשר".

 

אתה יודע מה יקרה עוד 3-4 שנים? הרכב עדיין יהיה ברשותך? ואם תחליט להישאר איתו זמן ארוך יותר אז בכל מקרה תאלץ להחליף שוב צמיגים.

 

איפה ההגיון? :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם במאי יגיעו צמיגים מתחילת 2012, אלה יהיו צמיגים בני 5 חודשים. :roll:

משלוחי הצמיגים מגיעים כל הזמן.

כאשר תצטרך להחליף, תתחיל לחפש צמיגים טריים.

הגישה שלך נראית לי מוזרה.

בכל מיקרה, לוקח כמה חודשים מרגע הייצור ועד שהצמיגים מגיעים ארצה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפי דבריו של BIG הוא קנה צמיג קונטיננטל 0212 זאת אומרת שבוע מספר 2 ב2012 אז כאילו בינואר 2012 הצמיג נוצר , אתה רואה עוד לא אבדה תקוותנו .

 

 

מה אתם אומרים על צמיגי אנטון ? הוא מוכר את הטויו ב80 שקל פחות מהפנצ'ריה הכי זולה בTIRES4YOU הוא מבקש 400 שקל לצמיג , האם המקום אמין והצמיגים של אנטון סוג א ! בלי דפקטים בלי שטויות או שאנשים כבר נכנסו לצרות שהם החליפו אצלו צמיגים

 

*ראיתי שאחד מחברי הפורום טען שאנטון לא איזן לו כמו שצריך את הגלגלים והוא חוזר והלך וחזר אליו ואז תיקנו , באמת שאין לי זמן לסאגה הזאתי ...

 

אפשר ללכת לאנטון בראש שקט ?

פורסם

אני קניתי את הקונטי אקו3 מידה185\60\14

נקנה אצל צמיגי כחלון במערב ראשון במחיר של 640 לזוג הטרי.

×
×
  • תוכן חדש...