Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. שלום, אם מישהו מכיר מתקין מזגנים מומלץ, מדובר על 3 מזגנים 1 כ"ח של תדיראן. 2 מהם התקנות סטנדרטיות ועוד התקנה אחת בחדר בגג, משמע שצריך להעביר יותר צנרת. ההתקנה בראשון. תודה
  2. תודה על התגובה, הקישור שנתת אמין?
  3. שלום, אני רוצה לקנות פלגים לפביה 03 דגם מנוע AQW עפי היינס הפלגים המתאימים הם champion rc-89 pyc עם GAP של 0.8MM עפי חיפוש באינטרנט הפלגים שמתאימים הם NGK BKUR5ET-10 עם GAP של 1MM. איך ניתן לדעת מה הפלגים המתאימים? תודה
  4. מוזר מאד שהוא לא נותן לי להכנס לפריט, דרך UK כן נתן לי להכנס...
  5. אני מקבל את ההודעה הזאת Unfortunately, access to this particular item has been blocked due to legal restrictions in some countries. We are blocking your viewing in an effort to prevent restricted items from being displayed. Regrettably, in some cases, we may prevent users from accessing items that are not within the scope of said restrictions because of limitations of existing technology. Please accept our apologies for any inconvenience this may cause, and we hope you may find other items of interest on eBay. פעם ראשונה שאני נתקל בהודעה הזאת... בנוסף, יש המלצה למוכר? אני מעוניין בקיט של מגריווס
  6. big

    booking.com

    אתר מומלץ. בגרמניה רצינו להזמין ישירות מלון ורצו כפול מהמחיר של בוקינג, התחברנו ל WIFI של המלון והזמנו דרכו בחצי מחיר. הפקיד קבלה היה בהלם שההזמנה אושרה...
  7. אנשים טובים, מישהו? משהו?
  8. הבקשה בכותרת. בגדול הטורנטים לצורך סרטים. נא לשלוח ל[email protected] תודה.
  9. אצלי לפחות זה לא עובד עם גלקסי 1 בשילוב אנדרואיד 4
  10. בוקר טוב, נמאס לי מהסוכן ביטוח שלי, ורציתי לדעת אם מישהו התנסה בביטוח דרך WOBI. תודה
  11. שלום, כל הסיפור התחיל משחיקה לא אחידה של הצמיגים. עשיתי כיוון פרונט, ולאחר מכן התחילו רעשים בבלימה, לאחר ביקור במוסך גילו שהברקסים גמורים (רפידות+צלחות) ווהתותבים. הוחלפו לרפידות של ATE וצלחות חליפיות, הרעש הפסיק, ולאחר שבועיים התחילו רעידות בבלימה. לאחר עוד שבועיים הוחלפו גם התותבים, ושוב הוחלפו הצלחות לצלחות חליפיות. לאחר עוד שבוועים חזרו שוב הרעידות, והמוסך אמר שהוא מזמין לי צלחות מקוריות, שיכול להיות שיש בינהם הבדל למרות שהוא לא נראה לעין. המוסך אמר שאם זה לא יעזור, אז ישנה בעיה ב"נאבה" שהיא מעוותת את הצלחות. ואכן שוב עברו שבועיים והבעיה חזרה. מה שמפליא אותי זה שלפני ההחלפות ברקסים לא היו שוב בעיות, ורק לאחר ההחלפה התחילו הבעיות. בנוסף גם שני הצמגים הקדמיים חדשים (קונטיננטל). מה דעתכם בנושא? תודה
  12. big

    סובל מטינטוס

    מתרגלים לחיות עם זה... אני כבר 7 שנים עם זה.
  13. זה המכס עליו דיברתי...
  14. פתרון מעולה!!! גם אני סבלתי כמוך והרופא שלח אותי לניתוח, אך חברה שלי אמרה לי "שים שמן עץ התה", שמתי וכעבור לילה לא היו כאבים בכלל. גם בשבוע שעבר הרגשתי התחלה של ציפורן חודרנית, יומיים שמן עץ התה והכל עבר. בהצלחה
  15. תודה על התשובה. לכן המחירים כל כך זולים לפני?
  16. שלום, אני מעוניין לרדת לאילת במאי, ושמתי לב שבתאריכים האלה ספציפית המחירים זולים בכמעט 700 שקל מאשר שבוע לפני\אחרי. לא מצאתי שום אזכור באינטרנט על משהו שקורה בתאריכים הנל, אני יודע שבהמשך השבוע (החל מה17) יש את מצעד הגאווה. מישהו יודע משהו? ד"א גם במלון לא ידעו לתת לי תשובה, המלון הוא "המלך שלמה".
  17. זאת הנעל המדוברת http://www.endless.com/s/ref=nb_sb_ss_i_1_3/189-7596839-4718619/?onsale=&showDesigner=&keywords=993+new+balance&sprefix=993#ie%3DUTF8%26cAsin%3DB00178UOSC%26fromPage%3Dsearch%26sr%3D1-5%26qid%3D1334686865432%26asinTitle%3DNew%2520Balance%2520MR993%2520Running%2520Shoe%26contextTitle%3Dsearch%2520results%26clientPageSize%3D100%26sort%3Drelevance-fs-rank%26keywords%3D993%2Bnew%2Bbalance%26asin%3DB001792H5O%26ref%3Dsr_1_5%26pageCode%3Dd 134$
  18. עכשיו אני מבין על מה אתה מדבר... רק לאחר שיצרתי חשבון, הכנסתי פרטים כולל אשראי, ובהגעה לקופה האתר החליט שעליי להוסיף 40$ לנעליים. העסקה כמובן בוטלה, זה מזכיר לי מאד התנהגות של גנבים.... למי שמעוניין לקרוא על הנושא http://www.endless.com/help/200680960
  19. אז עפי מה שאתה אומר endless מעבירים מיסים למדינה? ד"א מהיכן המידע? אני מקווה שזה לא נשמע ככה, אני לא נגדך, אני רק רוצה להבין איך זה עובד.
  20. איך אתר מחול יכול לחייב אותי על מכס ומעמ שאני צריך לשלם במדינה שלי?
  21. ואיך אני יודע לגבי תשלום מעמ?
  22. ערב טוב, הגיע הזמן לנעליים חדשות, והחלטתי לנסות להזמין מהאינטרנט. בתחילה חשבתי על הזמנה מאיבי, אך לאחר חיפוש בפורום נתקלתי באתר endless שהבנתי שהוא של אמזון שכן שולח לארץ. לא הצלחתי להבין אבל כמה עולה משלוח לארץ מהאתר, מישהו מכיר? התנסה? בנוסף, האם יש מיסים כלשהם על הזמנת נעליים? סדר גודל של מחיר זה 100$. תודה.
  23. באוטו דיפו מוכרים ב15 שקל פחית...
×
×
  • תוכן חדש...