Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. שמן יורואול 5W40 הוכנס שלשום אחר כבוד לפביה בנזין. גלון זהב אם אני זוכר נכון
  2. על התקרה אל תעמוד! אתה תמצא את עצמך קופץ להגיד שלום. תעמוד על הרעפים, תפרק איזה 6 רעפים ותנקה את מה שיש שמה.
  3. אני בפנים
  4. אצלי בפביה 2003 ביטחתי ב"הראל אפגרייד", היו משמעותית זולים יותר
  5. בסמי שמעון יש איזה שהיא בעיה עם התואר, הם רק "הגישו בקשה" לתת את התואר או להרשם בפנקס המהנדסים, משהו בסגנון.
  6. big

    מהנדסי בניין להתפקד.

    אתמול הותקנה אצלי דלת במרפסת שנפתחת כלפי חוץ
  7. זה פשוט מאד, אתה משלם בסביבות 200 שקל, מבזבז שני ימי שישי, ועושה "מבחן" עם כל החברה.
  8. נראה שאחד הפועלים המנייקים שפך חומר בניןן צמנטי לתוך המרזב, חוץ מלנסות עם הביובית מלמעלה ותוך כדי לדפוק עם הצינור אין ממש מה לעשות לדעתי. אם הצנרת בתוך קיר ואין גישה אליה, אז המוצא האחרון הוא מרזב חיצוני חדש.
  9. ישנו קו (159 אם אני זוכר נכון), מפת שנכנס לצריפין. מה שכן הוא עמוס במיוחד...
  10. תודה על התגובות, גם אני חשבתי שאולי זה המיכל של הוישרים אבל הוא מלא. אם אין אפשרות לנקות את החיישן נראה לי אחיה עם זה ככה ובהזדמנות אחליף אותו. מישהו יודע אולי האם משתלם להביא מגרניה את המיכל או חלקים אחרים? תודה
  11. אהלן, בימים האחרונים נורת ההתראה על חוסר מים נדלקת בלי סיבה, המיכל מלא ואיפלו הוספתי קצת מעל הMAX לוודא שלא חסר אך היא ממשיכה לדלוק. הנורה נדלקת לפעמים, בהתחלה חשבתי שזה בגלל שאני חונה בשיפוע אבל זה התחיל לקרות גם בחניה במישור. יש אפשרות לנקות את החיישן של המיכל? איפה הוא נמצא בכלל? תודה
  12. big

    חיישני רוורס

    תחפשי בדילים היומיים, יש שמה חיישנים של רב בריח בפחות מ200 שקל.
  13. אם אני לא טועה נתקלתי בהראל שיש להם ביטוח מוזל לנהגים שלא נוסעים הרבה
  14. עלה לגג, פתח את הרעפים והוצא את החיה שאוכלת לך את הגג... לי היה משהו דומה עם איזה 5 יונים.
  15. אהלן. פירקתי את הגג לצורך החלפת הריפוד (פרטים בהמשך), פירקתי את היחידה של התאורה עי הוצאת הקונטקטור, וכשהרכבתי חזרה התאורה הפסיקה לעבוד. החיבורים תקינים, בדקתי את הפיוזר שאמור להיות במקומו, אך החליפו אותו באיזה קומיבנה עם חוט (נראה תקין) בדקתי מתח בקונקטור בין האמצע (שהוא כנראה ה0) לבין שני החוטים האחרים, והמתח שמופיע הוא 0.3 וולט משום מה. בחוטים לא נראה לי שפגעתי כי הם הולכים לצד השני שאותו לא פירקתי. מהיכן יכולה לנבוע התקלה? תודה
  16. רעיונות נוספים? האם הפתרון היחידי הוא החלפת מיקרופון?
  17. היי ביצעתי את זה אך עדיין אותו דבר.
  18. לאחותי נוקיה 6267, מכיוון שהפנאל היה כבר הרוס היא רצתה להחליפו, בחנויות רצו 200 שקל על החלפת פנאל, אז בנסיון לחסוך זאת הזמנתי אחד מחול וניסיתי להחליף לבד. ההחלפה הייתה קצת מעצבנת, אך הצלחתי לבסוף למעט דבר אחד, כאשר מדברים מהמכשיר אז בצד השני לא שומעים. אני שומע את עצמי ברמקול מדבר, אבל בטלפון המתקשר לא שומעים עברתי על שרטוט של המכשיר ופירקתי וחיברתי שוב כמה פעמים אך ללא שינוי מישהו מכיר את התופעה? פתרון? תודה
  19. עצה שלי כעובד בתחום. קודם כל אל תרוץ ישר להחליף חומרה סתם כל עוד אתה לא בטוח. תעלה LOG של ה EVENT VIEWER, שים לב שאתה מתייחס ללשונית של הסיסטם. דבר שני תבדוק במנהל התקנים שאין דרייבר עם סימן שאלה צהוב. בדיקה לזכרונות תריץ כמו שכתבו לך פה עם MEMTEST (על DOK או CD). הקבל שנפוח באיזה אזור הוא בלוח? תבטל את הוי של הריסטרט וכך גם תוכל לדעת אם הוא זורק בלו סקרין. באם יש לך מחשב אחר תקח את הספק כח שלו ותנסה לעבוד איתו (אחרי שתבצע את מה שכתבתי). בהצלחה
  20. תראה עפי פה.
  21. היי איציק. לא באתי בתלונות לאף אחד אלא פשוט סיפרתי את מה שקרה. ד"א אחרי שהגשם נפסק אז שמתי לב שהפנסים קלטו את טיפות המים, ברגע שאשיג נייר 2000 אבצע שוב.
  22. טוב אז גם אני מעדכן. אצלי הסיפור קצת יותר ארוך עם חידוש הפנים, לפני שנה כשקניתי את הרכב הפנסים היו דהווים ברמה שלא ראו בכלל את הנורות בפנים. פעם אחת ניסיתי עם משחת שינים וראיתי שזה לא מזיז בכלל... במקרה לפני הטסט חבר שלי הזמין פוליש לפנסים מEBAY ב4$ כולל משלוח, והביא לי קצת לנסות, וואלה הפוליש הצליח להוריד שכבה יפה והפנסים התבהרו (ועברו טסט). היום בבוקר אמרתי ננסה את הלקה, אמרתי בטח אין צורך לשייף אז שמתי ישר את הלקה (בלי לדלל), חוץ משכבה עבה של לקה שאפילו כיערה את הפנס לא ייצא מזה כלום. הלכתי וקניתי נייר 1200 (הכי גבוה שמצאתי) ואמרתי נתחיל לעבוד, שייפתי את הפנס דיללתי את הלקה ומרחתי, יצא מבריק אבל לא מספיק, לדעתי חייבים נייר ביניים של 2000 אחרת זה לא מבריק כמו שצריך. את הפנס השני לא ליטשתי ושמתי רק הלקה והוא יצא יותר מבריק מהליטוש של ה1200. ואז התחיל הגשם.... כל הבוקר הייתה שמש ודווקא עכשיו הוא התחיל לרדת. מקווה שזה לא יהרוס את הציפוי, מה שבכל מקרה נראה לי אעשה שוב כשאמצא נייר 2000. בהצלחה.
  23. אני מניח שזה פחות או יותר כמו ב03, אז הבית טרמוסטט נורא יקר (בסביבות 800 שקל רק החלק מקורי). בגדול מקט אמור להיות כתוב עליו, אני אנסה לבדוק בבית אם כתוב לי איפשהו אז אבדוק לך. שים לב, ברגע שאתה מפרק אותו החלק הפנימי נשבר ואז אין דרך חזרה...
  24. תדלקתי שמה השבוע והכל בסדר גמור...
  25. שלום, אני רוצה לשכפל מפתח לפביה, השאלה שלי האם יש אימובולייזר מובנה במפתח? כמה אמור להעלות הסיפור? המפתח נראה כמו ה"גולם" הזה, אין עליו לחצנים או משהו (שלט נפרד לאזעקה)
×
×
  • תוכן חדש...