טוב אז גם אני מעדכן.
אצלי הסיפור קצת יותר ארוך עם חידוש הפנים, לפני שנה כשקניתי את הרכב הפנסים היו דהווים ברמה שלא ראו בכלל את הנורות בפנים.
פעם אחת ניסיתי עם משחת שינים וראיתי שזה לא מזיז בכלל...
במקרה לפני הטסט חבר שלי הזמין פוליש לפנסים מEBAY ב4$ כולל משלוח, והביא לי קצת לנסות, וואלה הפוליש הצליח להוריד שכבה יפה והפנסים התבהרו (ועברו טסט).
היום בבוקר אמרתי ננסה את הלקה, אמרתי בטח אין צורך לשייף אז שמתי ישר את הלקה (בלי לדלל), חוץ משכבה עבה של לקה שאפילו כיערה את הפנס לא ייצא מזה כלום.
הלכתי וקניתי נייר 1200 (הכי גבוה שמצאתי) ואמרתי נתחיל לעבוד, שייפתי את הפנס דיללתי את הלקה ומרחתי, יצא מבריק אבל לא מספיק, לדעתי חייבים נייר ביניים של 2000 אחרת זה לא מבריק כמו שצריך.
את הפנס השני לא ליטשתי ושמתי רק הלקה והוא יצא יותר מבריק מהליטוש של ה1200.
ואז התחיל הגשם.... כל הבוקר הייתה שמש ודווקא עכשיו הוא התחיל לרדת.
מקווה שזה לא יהרוס את הציפוי, מה שבכל מקרה נראה לי אעשה שוב כשאמצא נייר 2000.
בהצלחה.