שלום,
הוצאתי לפני שבועיים רשיון לקטנוע 125 סמ"ק, כל תהליך הלימוד הסתכם ב6 שיעורים במגרש ומבחן שליטה קצר.
עכשיו אני רוצה להתחיל לעבוד בשליחויות על קטנוע, אבל אין לי ממש מושג איך אני עולה על הכביש, בשישה שיעורים האלה למדתי סהכ לנסוע בקו ישר, שמיניות וסלאלומים במגרש. ככה שלהשתלב עם התנועה אני לא הכי יודע ובקושי יודע לאותת או להסתכל במראות.
אין לי מישהו שידריך אותי לגבי נסיעה בכלי או יכולת לנהוג בכלי לפני השליחויות.
יש למישהו טיפים איך לרכב נכון ולהשתלב היטב בכביש?