Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. האמת היא שאני שמעתי שלתת גז בניוטרל מקרר את המנוע, ניסיתי ואצלי לפחות זה עבד (אין לי הסבר למה).
  2. מקפיץ לאחר שעבר לעמוד השלישי.
  3. אהלן לאחר שהגסטי של אמי לא עברה מעולם פוליש ווקס לרכב הגיע הזמן לפנק אותה בטיפול מקצועי. בנתיים הציעו לי ב"אוטו רונית" למי שמכיר ב400 שקל, טיפול הכולל פלסטלינה+פוליש+ווקס. סביר? מבקש עוד המלצות על מקומות מקצועיים שמתמחים בפוליש ווקס על מנת לקבל תוצאה טובה ביותר.
  4. מדובר על גג רעפים? אם כן, אני את החדר שלי (בעליית גג) בודדתי עם BTI450, הוא הוריד משמעותית את הטמפ בחדר לגבי הבחור שהמליץ על הלוחות, לפי מה שאני יודע הם דליקים נורא וזה מסוכן! מה גם חשוב לדאוג לאוורר את הגג עם מפוח או רעפי איוורור.
  5. תודה לכל מי שהגיב, אני יודע שההצעות יקרות אבל אני לא מוצא משהו יותר משתלם. מחר אבקר איפה שרפי המליץ ונראה אם אוכל למצוא משהו סביר יותר. אולי עוד מישהו מכיר מקום טוב בראשון?
  6. המחיר של הצמיגים הסיניים הם בפנצריית הגל... תודה רפי על צמיגי החוף, אבקר שמה במהלך השבוע.
  7. אני מכיר את האתר והפנצריה היחידה שהוא מכיר זה שואף בר"ג. דיברתי עם צמיגי כחלון ושטרק הם הציעו לי רק זבל סיני כי אין להם משהו אחר במידה הזאת. מישהו מכיר עוד פנצריות טובות באזור ראשון שכדאי לבקר אצלם? בנתיים האוטודיפו נראה לי הכי משתלם, מה גם שיש לי אצלם 10% הנחה.
  8. שלום, קיבלתי היום הצעה להחליף את הצמיגים 165/65/13 הצעה ראשונה זה של חברה סינית tringle (או משהו דומה) ב900 לסט. הצעה שניה באוטודיפו באלפיה לסט של קומו, הבחור התעקש שהם סיניים אבל לפי מה שאני יודע הם יפניים לא? האם בטווח של המחירים האלה אני יכול להשיג צמיג טוב יותר? או את הנוכחיים ביותר זול?
  9. עידכונים: לאחר בירור עם המועצה המקומית הכביש לא באחריותה אלא באחריות מע"צ. פניתי למעצ בבקשה לקבל מפה המורה על התמרורים בצומת. משום מה מעצ טוענת שאין לה מפה כזאת. יש טעם לגשת למשפט? הטענה של מעצ תהיה כבילה?
  10. תודה לכל מי שהגיב. בנתיים פניתי למעצ ואני מחכה לתשובה מהם. לבחור שהגיב שאני צריך למלא טופס ולשלם אגרה, אם אתה אומר שזה עפי חוק חופש המידע למה צריך לשלם בעבור החופש? אני מודה שלא עצרתי בעצור אלא רק נתתי זכות קדימה, אבל עובדה שהתמרור הזה בעייתי כי השוטר הוריד שיירה של מכוניות (לפניי ואחריי) שלא עצרו בתמרור.
  11. לכל מי שלא הבין- לא צייתתי לתמרור, לא בגלל שלא היה בא לי, אלא בגלל שלא שמתי לב אליו.
  12. לא זאת הייתה כוונתי. בכל מקרה שלחתי פניה למעצ נראה מה יהיה בסוף...
  13. שלום, לפני חודש וחצי קיבלתי דו"ח על אי עצירה בתמרור עצור. אני בעל רשיון 4.5 שנים, ותמרור עצור במקום כל כך לא נכון לא ראיתי, באמצע כביש בינעירוני בנתיב לפניה שמאלה יש עצור (לדעתי אמור להיות תן זכות קדימה כמו שנתתי). היכן אני יכול לברר אם התמרור שהוצב הוא אכן חוקי? המקרה קרה בצומת כפר חיטים.
  14. אתה ממליץ על המוסך מנסיון? יש להם דיאגנוסטיקה? ערכתי חיפוש קטן בפורום ובגוגל ודווקא כל התגובות היו רעות לגבי "ביטרן", מישהו יכול להמליץ על עוד מוסכים באזור?
  15. איך המחירים במוסך ביטרן? סבירים?
  16. בעקבות נורית תקלה שצצה לי (ניתן לראות פה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=253588 ) אני מחפש מוסך אמין באזור ראשון שיוכל לאבחן ולטפל לי את התקלה ברכב, המוסך חייב להיות עם מחשב כדי שיוכל לאבחן את התקלה. תודה.
  17. אהלן הצמיגים המדוברים הם 165/65R/13 - לפי מה שהבנתי המידה לא הכי סטנדרטית אך זאת המידה עפי הרשיון. מדובר בגסטי 92. הרכב משמש בגדול לנסיעות רגילות, ללא שחיקה מוגברת של הצמיגים עקב חריקות וכאלה. אם אפשר המלצה גם לפאנצמאכער אמין וזול באזור ראשון. תודה!
  18. שלום, לאחרונה צצה לי נורה בסיטרואן גמפי 2.0 טורבו דיזל HDI. באותו רגע שהנורית נדלקת הרכב כאילו נתקע על הילוך ומפסיק לסחוב. לא מצאתי איזכור לנורה בספר הרכב, אבקש אם מישהו יכול לזהות את הנורה להסביר מה היא אומרת. "]
  19. תודה לכולם! הבעיה היא שאין לי קטנוע משלי להתנסות עליו או קטנוע של מישהו אחר...
  20. שלום, הוצאתי לפני שבועיים רשיון לקטנוע 125 סמ"ק, כל תהליך הלימוד הסתכם ב6 שיעורים במגרש ומבחן שליטה קצר. עכשיו אני רוצה להתחיל לעבוד בשליחויות על קטנוע, אבל אין לי ממש מושג איך אני עולה על הכביש, בשישה שיעורים האלה למדתי סהכ לנסוע בקו ישר, שמיניות וסלאלומים במגרש. ככה שלהשתלב עם התנועה אני לא הכי יודע ובקושי יודע לאותת או להסתכל במראות. אין לי מישהו שידריך אותי לגבי נסיעה בכלי או יכולת לנהוג בכלי לפני השליחויות. יש למישהו טיפים איך לרכב נכון ולהשתלב היטב בכביש?
  21. יש עוד מאורר למזגן הוא נמצא בתוך הגריל הקידמי משמאל. אם אני לא טועה גם היוניט משמאל מאחורה המנוע
  22. בדיוק אותו מקרה קרה לי לפני חודש עם אותו רכב רק אוטומט. הבעיה הייתה ביוניט של המאוורר.
  23. אז ככה, הרכב היה היום אצל חשמלאי והוא לא מצא כלום. והרכב מניע כאילו לא היה דבר! מה שכן ששמתי לב, שאני נותן חצי סוויץ הנורה של השמן לא דולקת (הנורה שצריכה להדלק ולהכבה בזמן ההנעה).
  24. תודה! הקפצתי בכדי לקבל הערכת מחיר של התיקון...
×
×
  • תוכן חדש...