צהריים טובים!
לאחר כמה אשכולות פה (שבאחד עזרו) והתייעצות עם חברים ומכרים החלטתי איזה מערכת לשים באוטו.
אני קונה רדיו דיסק של פיוניר 2750/3750 (עדיין לא סופי).
זוג רמקולים 6*9 חדשים, אני מתלבט אם לקחת של פיוניר (נאמר לי שאין אחריות, זה נכון?) או כדאי לקחת של קונווד או משהו אחר לגמרי?
ומקדימה בגלל שזה ג'אסטי והבנתי שחבל לי על הכסף לעשות בניה, אז אקח זוג טוויטרים קדמיים.
אני גר בראשון וביקרתי כבר אצל גריז, לה קאר ועוד חנות ביציאה מראשון ליד התחנת דלק.
אם מישהו מכיר חנות מקצועית ושלא ישחטו אותי במחיר לקניה והתקנה של המערכת מתבקש לשלוח לי בפרטי או המלצה פה אם מותר.
חשבתי לסוע לטומקאר במושב רינתיה, ראיתי את המחירים באתר שלו וקראתי המלצות והם נשמעים טובים, מה דעתכם?