Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. רק לידע כללי, בתחנות שרות עצמי של הדור המחיר כרגע 5.52.
  2. הממסר פחת אצלנו קופץ ב30 מיליאמפר, ובארה"ב ב10 . אז תאר לך מזה 40!
  3. רק שתדע ש40 אמפר בבית זה מטורף!
  4. אהלן! היום התקנתי את הרדיודיסק החדש (4029 קנווד), והבעיה היא שכל פעם שאני מכבה את האוטו הוא לא שומר לי את התחנות בזיכרון. קראתי כאן פעם שזה בעיה עם + קבוע או משהו כזה אבל חיברתי את האדום לפלוס קבוע, צהוב לסוויץ, עוד 4 חוטים לרמקולים והשארתי את החוטים ANT CONT, MUTE, P CONT בלי חיבור. רציתי לדעת מה לא חיברתי טוב כי זה מרגיז לכוון כל פעם מחדש. תודה!
  5. אהלן! בשעה טובה קיבלתי את המערכת קנווד שלי, כיום מותקן אצלי רדיו טייפ ישן עם צמה עבה מאד של איזה 16 חוטים שונים והרב בצבעים דומים. אני יודע איך לחבר את המכשיר החדש רק שאני לא יודע מה לעשות עם החיבור הישן? לנתק אותו זה ברור אבל השאלה אם לחתוך, להשאיר ככה או שזה לא משנה בכלל. הצמה מתחברת לשני רמקולים קדמיים שקיימים כרגע בדשבורד שאותם שבוע הבא אני אחליף ב4*4 חדשים, אבל הצמה היא עבה ממש ככה שאני לא יודע למה משמשים כל החוטים. יש לי חוטים בבאג מאחורה אבל הם נראים לי מתאימים לברקסים אם ארצה להוסיף ולא לחיבור של רמקולים. מצורפת תמונה של החוטים מאחורה:
  6. לא הבנתי למה חיברת 5 דיודות? זה כולה לד הסיכוי שיקרה משו בגללו אפסי. אני מציע שתחבר את הלדים במקביל ככה שלא יהיה לך תלות בלד שנשרף.
  7. נסעתי היום מכיוון צומת גם הורדים לכיוון נס ציונה וראיתי שמה תחנת פז עם 60 אגורות הנחה לבנזין! לדעתי זה המון, לא הספקתי לקרוא אם יש משהו באותיות הקטנות אך לדעתי זה זול מאד! שווה לברר אם באמת ההנחה זה 60 אגורות.
  8. big

    שביתת דלק

    ליוגי, תוכל להוזיל עלויות אם תשתמש בחופשי יומי וכרטיסיות.
  9. לדעתי צריך לארגן דף אינטרנט מסודר שיופץ בכל דרך אפשרית באינטרנט (מייל, איסיקיו, מסנגר ופורמים) ובו יהיה תאריך נגיד לעוד שבוע בערך שבאותו יום כולם לא נכנסים לתחנות דלק, או משהו בסגנון. רק שתדעו, שתלמידים אירגנו שביתה כזאת שעבדה יפה מאד...
  10. המצב חדש מהקופסא.
  11. קנווד 4029+ רמקולים KFC6989IE Kenwood ב1100 שקל.
  12. http://cheaper.co.il/product.asp?productid=647&CatCode=
  13. אהלן! חשבתי ללכת על סט קנווד לאוטו הכולל 2 רמקולים 6*9 ועוד רדיודיסק. איזה מומלצים של קנווד (כרגע רק קנווד), הסכום הוא 1000 לשניהם אבל כנראה שאשיג אותם בהנחה אז 1200-1300 אפשרי גם. תודה מראש!
  14. עוד פרטים על המקום? טלפון? שעות פתיחה?
  15. צהריים טובים! לאחר כמה אשכולות פה (שבאחד עזרו) והתייעצות עם חברים ומכרים החלטתי איזה מערכת לשים באוטו. אני קונה רדיו דיסק של פיוניר 2750/3750 (עדיין לא סופי). זוג רמקולים 6*9 חדשים, אני מתלבט אם לקחת של פיוניר (נאמר לי שאין אחריות, זה נכון?) או כדאי לקחת של קונווד או משהו אחר לגמרי? ומקדימה בגלל שזה ג'אסטי והבנתי שחבל לי על הכסף לעשות בניה, אז אקח זוג טוויטרים קדמיים. אני גר בראשון וביקרתי כבר אצל גריז, לה קאר ועוד חנות ביציאה מראשון ליד התחנת דלק. אם מישהו מכיר חנות מקצועית ושלא ישחטו אותי במחיר לקניה והתקנה של המערכת מתבקש לשלוח לי בפרטי או המלצה פה אם מותר. חשבתי לסוע לטומקאר במושב רינתיה, ראיתי את המחירים באתר שלו וקראתי המלצות והם נשמעים טובים, מה דעתכם?
  16. אין לי גיקסאו, זאת כנראה בעייה... מה לגבי שאר הדברים?
  17. ערב טוב ושבת שלום. לפני חודש וחצי פתחתי את העץ הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=76651 בנוגע להתקנת מערכת בג'סטי. החלטתי לשים את ה 6*9 שברשותי מאחורה, ולשים את ה5.25 של הפנסוניק מקדימה כפי שהמליצו לי. את הרמקוליים הקדמיים הבנתי שאצטרך לחתוך בדלת ולשים אותם שמה ולנטרל את הרמקולים בדשבורד, הבנתי גם שאם אשקיע עוד 200 שקל ברמקולים 6*9 אחוריים חדשים יהיה הבדל אם אשים את הישנים או החדשים, השאלה שלי אם ההבדל יהיה משמעותי ששווה להשקיע? על הרדיו דיסק אני מתלבט אם כדאי לי להשקיע בפיוניר או שאפשר להסתפק באיזה JVC או משהו יותר פשוט מהפיוניר, ואולי עדיף בכלל בלאונפאק (מה ההפרש מחירים בין הפנסוניק לבלאונפק)? כמו כן אבקש המלצות על מישהו אמין בראשון לקנות ממנו ושלא ישחט אותי במחיר. אני מתלבט אם כדאי לי להתקין בעצמי את המערכת (ידע יש לי) או שכדאי לקחת את האוטו למתקין מנוסה בגלל כל הקטע של החתכים בדלת ובמגש האחורי. תודה מראש!
  18. תוכן ההודעה נמחק. קרא את כללי הפורום: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737
  19. אהלן, ברשותי סובארו ג'סטי אוטומטית, ורציתי לדעת לכמה ק"מ המיכל שלי מספיק. בלי להתייחס לנסיעה עם מזגן אלא נסיעה רגילה. פעם חישבתי ויצא לי 400 ק"מ שזה ממש לא נראה לי הגיוני, כי היו אמא שלי מילאה ב130 אחרי 200 ק"מ. תודה מראש.
  20. לי זה קרה פעמיים ברדיו דיסק של בלונטפאק ובעוד רדיוטייפ. הבעיה הייתה במגעים של הפנל, תבדוק זאת.
  21. לי יש בעיה דומה בסובארו ג'סטי שהאוטו לא חם, אבא שלי אמר שצריך להעלות את הטורים של המנוע וזה יסדר את זה.
  22. אוקיי חברה הבאתי את הוקס מהאוטו והוא נקרא ככה: turtle wax original minute wax instant polymer car wax tm16 משום מה לא מצאתי אותו באתר שלהם אבל הוא בקבוק ספריי ירוק עם מכונית ירוקה בתמונה. עריכה: הנה מצאתי את הוקס המדובר בתמונה משמאל http://www.turtlewaxuk.com/prod.asp?Partcode=FG2003
  23. חבר'ה הקטע של המטליות היה בצחוק מה הלחץ? תודה לכולם על העזרה מחר כנראה אעשה לאוטו ווקס ואגיד את התוצאות.
  24. וואלה תודה אחי על ההסבר המפורט, מה שמבאס זה שצריך לבזבז סתם 10 מטליות חחחח ועל הספריי כתוב שהוא ווקס ולא לשמירה על וקס, עם המצלמה שלי הייתה פה הייתי מצלם, בכל מקרה אשתמש בזה ונראה איך ייצא.
×
×
  • תוכן חדש...