יש לי גם רדיו דיסק של בלאונפאקט , ואצלי גם המערכת עשתה בעיות והראה שגיאה בסידי.
תנסה לנקות את העינית עם דיסק ניקוי, אם זה לא הצליח (אצלי עזר לתקופה קצרה) אז הלכה העינית.
רצו בעבור החלפת עינית משהו כמו 400 שקל אם אני זוכר נכון, ולכן קניתי מכשיר חדש עם MP3, שיוצא יותר משתלם.