Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. big

    חוויה מאירת עיניים...

    התאונה התבצעה ממש לפני הכניסה לגשר ראשון למי שבא מכיוון מערב. נסעתי שמה בחזרה הביתה היה מלא ניידות שחסמו הכל וכיוונו את התנועה, עכשיו אני מבין על מה היה מדובר...
  2. אם כבר אנחנו מדברים על בד אקוסטי, איך כדאי לחבר אותו למגש?
  3. כלים זה לא בעיה להשיג, עפי מה שאתה מתאר צריך לסגור את הצינור עם פלייר פטנט/ג'בקה להחליף את המסנן וזהו?
  4. תודה צביקה! כמה אמור להעלות הפילטר? והאם יש סיכונים בהחלפה עצמית ולא במוסך?
  5. אהלן! ברשותי ג'סטי 92 מנוע 1200 אוטומטית. רציתי לדעת היכן ממוקם הפילטר דלק, האם בעיה להחליפו לבד וכמה אמור להעלות אחד. תודה מראש.
  6. אהלן! יש לי אזעקה ישנה של ERM בשם foxguard, לפני 5 שנים בערך היא ציפצפה ללא הפסקה ואבא שלי ניתק אותה. אני מעוניין לתקן את האזעקה אבל לא הצלחתי בכלל להפעיל אותה, אבא שלי זוכר שהוא ניתק 2 חוטים ליד הפיוזים אבל שחיברתי אותם שוב זה לא עבד בכלל. את האזעקה מצאתי ופירקתי, קונקטור אחד מחובר אליה ויש עוד אחד אשר לא מחובר בכלל ולא מצאתי קונקטור שתואם לו. איך כדאי לי לאתר איך לחבר את האזעקה ולהפעיל אותה?
  7. big

    תוסף למנוע-glod

    הוו תודה שמר קראתי את כל החיפוש אבל משהו אחד לא הבנתי, האם הוא מתאים גם לקרבורטור?
  8. אהלן! היום הייתי במוסך וראיתי פרסומת של תוסף למנוע שטוען שהוא מנקה פיח, עוזר בצריכת דלק וכל היתרונות שיש בתוספים. את שמו המדוייק אני לא זוכר אבל גולד היה שמה בטוח ומשהו בסגנון לייבל/ליבל. מישהו מכיר את התוסף ויודע איך הוא?
  9. יש לי גם רדיו דיסק של בלאונפאקט , ואצלי גם המערכת עשתה בעיות והראה שגיאה בסידי. תנסה לנקות את העינית עם דיסק ניקוי, אם זה לא הצליח (אצלי עזר לתקופה קצרה) אז הלכה העינית. רצו בעבור החלפת עינית משהו כמו 400 שקל אם אני זוכר נכון, ולכן קניתי מכשיר חדש עם MP3, שיוצא יותר משתלם.
  10. הכוונה שלי במילה "עומס" כי זה קרה שניה אחרי שהדלקתי את המזגן. וגם בזמנו הציעו לאבא שלי לשפץ את הגיר ב10K שקל, אבל הוא נוסע 10 שנים בלי תקלות טפו טפו.
  11. תודה על התגובות. המפליא אותי שגם שקנינו את הרכב לפני 10שנים, הנורה הייתה נדלקת לפעמים, ואמרו לאבא שלי שזה נובע ממצב של עומס. ומאז ועד היום האוטו נוסע בלי בעיות....
  12. אהלן! אתמול במהלך נסיעה קצרה נדלקה לי הנורית check ecvt בסובארו ג'סטית האוטומטית שלי. רציתי לדעת למה היא נדלקה? כאשר כיביתי את הרכב והנעתי שוב היא כבתה.
  13. big

    זיוף של תחנת הדלק?!?

    וזאת בדיוק הבעיה שבמדינה שלנו, 1500 שקל לבדיקה למשאבה זה יוצא שתחנה עם 10 משאבות תשלם עבוד בדיקה 15000 לתחנה שלה. למה להם לבדוק את המשאבה?
  14. אהלן! היום הייתי במוסך ודיברתי עם דוד שלי לגבי הוספה של K44, הוא אמר לי שזה מיותר להוסיף לקרבורטור אלא הוא מתאים למערכת הזרקה ועליה הוא עושה עבודה טובה. השאלה שלי אם מישהו כאן השתמש בזה בקרבורטור והרגיש שיפור בסחיבה ובביצועים?
  15. ד"א אם אתה שואלים אותי, אני בטוח שמי שכתב בוואלה את הכתבה קרא כאן בפורום את השרשור.
  16. 1) וואלה תודה אחי תמיד רציתי כזה בסובארו. 2) יש לי ויאגרה טבעית ככה שכדורים לא צריך (; 3) נזילת שמן לא מצאתי כזאת. 4) כנראה מחר מוסך... 5) אני משיט אותה בקישון יותר בריא. 6) הפסקתי. 7) איפה נראת לכם הבעיה?
  17. לא אף אחד לא נגע בצמיגים.
  18. אהלן! היום שמתי לב שבסובארו גסטי שלי ההגה יותר מדיי חופשי, כלומר הוא מסתובב יותר מדיי בקלות ביחס לנסיעות הקודמות. היכן הבעיה כאן?
  19. אוקיי תודה לכם, אז הפתרון ללכת למוסך?
  20. אהלן! הרכב המדובר הוא סובארו ג'סטי 92 אוטומטית מנוע 1200 קצת יותר מ55 אלף ק"מ (למרות שאתם לא ממש מאמינים). לאחרונה נוצר מצב שהרכב לא מתניע בסיבוב הראשון, יש סטרטר אבל קשה לו להתניע וזה לוקח פעמיים שלוש ולפעמים יותר עד שהאוטו נדלק. אם אני לא טועה קראתי שאפשר למדוד את המתח במצבר עם רב מודד (יש לי אפשרות כזאת) וככה לבדוק אם הבעיה שמה. במידה וזה נכון הבדיקה צריכה להתבצע שהאוטו מונע כן? כי אחרת הרב מודד יפרוק את המצב לא?
  21. אתה לא מאמין הא? אל תאמין נו מה אני בא להוכיח פה למישהו. ד"א אם אתה רוצה 100 שקל התערבות אני ואתה כמה היא עשתה, הולך?! אם תשים לב הספרה הכי ימנית אצלך היא עם רקע שחור ולא לבן, שזה לבן זה אומר שהוא מודד מאות מטרים, שזה שחור הוא מודד ק"מ.
  22. 56 ואפילו פחות אני לא זוכר בדיוק.
  23. אמממ לפי מה שאני יודע הקרבורטור לא נוקה מעולם, האוטו הוא במצב ממש חדש, הוא שנת 92 ועשה פחות מ56 אלף ק"מ, ככה שגם המצב של המנוע הוא טוב מאד. מדדתי לא מזמן ויצא לי 1 ל8 רק בעיר זה נורמלי?
  24. ידוע לך כמה אמור לעשות אוטומט כזה?
  25. אהלן! מה הצריכת דלק לסובארו גסטי אוטומטית, שלא עברה הרבה ק"מ (56 בערך). האוטו הוא שנת 92. תודה מראש! עריכה: ד"א המנוע 1200.
×
×
  • תוכן חדש...