big
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי big
-
לא נראה לי שעיריה ראשון תשכח אותך כל כך מהר, הם מצלמים כל רכב שנותנים לו דוח...
-
אני קניתי לאחרונה רכב והיו עליו צמיגים NANKANG בני 4 שנים. היו קצת יבשים, עם הרבה בשר. רצה הגורל וביום ראשון ב7 בבוקר קיבלתי טלפון מאחי שהצמיג החליט להתפוצץ באמצע איילון על 90 קמ"ש. לא יודע איך הצמיג הגיע למצב שכל הסוליה התפרקה מהדופן אבל קרה... החלפתי ביום שני לרביעייה טריה של קונטינטל אקו (1200 לרביעיה) ורק במבט עליהם אתה רואה שהם איכותיים. במילים אחרות, תשקיע קצת ותחליף למשהו איכותי!
-
האמת שכפתור אכן תקול, אבל לא נראה לי שיש לזה קשר. (אני חושב בכלל לבטל את הסירקולציה מבחוץ). תודה על התשובות רון.
-
עכשיו הכל ברור...! מה המחיר לחיישן טמפ במידה והוא התקול?
-
תודה על התשובה רון, בעיה במאוררים לא נראה לי, כי את המאורר הגדול החלפתי לפני חודש (אצלך). אקפוץ בשבוע הבא נבדוק מה קורה עם החיישן. תודה.
-
שלום, שמתי לב לתופעה מוזרה שקרתה לי. לפני כשבוע באמצע הנסיעה המזגן לפתע החל לחמם (כמובן שהוא היה על קירור), לאחר כמה שניות זה הסתדר והמזגן חזר לקרר. חשבתי זה משהו חד פעמי המשכתי הלאה. היום התופעה שוב חזרה, באמצע נסיעה שוב המזגן התחיל לחמם, שיחקתי עם הבורר של החום-קור וזה לא עזר. כיביתי והדלקתי את המזגן והופ הכל הסתדר. ממה נובעת הבעיה? תודה
-
מצטרף לשרשור, יש לי מדבקה של "חלומות מתגשים" (קניתי מאישה את הרכב...) על הזכוכית מאחור. ניסיתי עם מים רותחים/פן לשיער/מסיר לק/אצטון/אלכוהול/ספונגטה. שום דבר לא עזר!!! ולא גירד אפילו חלק קטן מהמדבקה. מחר אנסה עם קולה והK300, יש למישהו עוד רעיונות?
-
דווקא נראה לי שזה בעיה של נורה או מגעים ולא מעבר לכך. כי הסירקולציה כן מתבצעת, רק הנורה לא דולקת. האמת שהייתי אצל רון ושכחתי להגיד לו...
-
אמממ אם בעניין של הכפתור סירקולציה אנחנו, איך מתקנים את זה? אני בעל פאביה 03 והתופעה באמת נפוצה, לפעמים הנורה של הכפתור לא דולקת אבל אני כן שומע שינוי במאורר אם אני משחק עם הכפתור.
-
תודה לכל מי שענה. בסופו של דבר התקנתי לבד, העברתי חוטים לרמקולים מאחורה וביצעתי את כל החיבורים עם איזו' לא ביצעתי את החיבורים כמו ששי הציע כי אותו קונקטור עלה 90 שקל... ישנו עוד חוט נוסף בצבע כתום שכתוב עליו CAR LIGHT למה הוא משתמש? כרגע הוא לא מחובר והכל עובד תקין.
-
שלום, לאחרונה רכשתי פאביה 03 וברצוני לשדרג במעט את המערכת הקיימת. כרגע ישנו פאנל של blaupunkt ללא MP3 ואני רוצה להחליפו באחד של kenwood שכבר נמצא אצלי ועבד ברכב הקודם. היום שפירקתי את הפאנל שמתי לב שיש לו חיבורים אחרים משל הקנווד. השאלה שלי היא איך לבצע איך החיבור לקנווד? חיבור פשוט של חיתוך וחיבור ע"י איזולירבנד יספיק? יש צורך במשהו מעבר לכך? מצורפת התמונות של החיבור במערכת הישנה, החדשה ושל הצמה ברכב. בצמה ברכב הצלחתי להבין שהפלאג החום הוא של הרמקולים הקדמיים בדלתות (כנראה 6.5") ואת החיבור שביצעו לפלאג השחור זה +- ו+ ממותג (הכתום הוא הפלוס, האדום לא מחובר בקצה השני). מישהו יודע למה משתמשים שאר החוטים בצמה של הפלאג השחור? (צמת המקור). תמונה של המערכת הקיימת תמונה של המערכת העתידית תמונה של הצמת ברכב
-
מנסיון אישי שלי עם 12 פיקוסים (!) החומר היחידי זה גרלון/גלרון. עולה 300 שקל לבקבוק שלי שלישי/חצי. מורחים אותו על הגזע (אחרי ניסור כמובן) ואפשר להגיד לעץ שלום.
-
מה חבר'ה? כמעט 80 פניות ואף אחד לא יישר קו באוטו שלו...?
-
אהלן, בשעה טובה לפני שבוע קניתי פביה 03 ידני שעשתה רק 94K, והגיע הזמן ליישור קו. הטיפול האחרון היה ב90K לפני חצי שנה והוחלפו בו 2 פח' גשר ק+משולשים+חילוץ והחלפת בוקסות שמן מנוע- עפי מה שכתוב 10W40 של סונול מסנן שמן מסנן אוויר 4 מצתים מקוריים בוקסה משולש. ב75K הוחלפו גם רפידות בלמים +שמן גיר W9075. לפני שנה וחצי. מה כדאי להחליף ביישור קו? חשבתי על נוזלים- שמן מנוע, שמן גיר יש צורך? נוזל בלמים, נוזל קירור, נוזל של הגה כח יש צורך? פילטרים -שמן, אוויר, דלק. לגבי ברקסים, פירקתי את הגלגל הקדמי בגלל פנצר והיה נראה מבחוץ שהברקס חדש לגמרי (לא בדקתי עובי רפידות). מצתים יש צורך להחליף בכל זאת למרות שהוחלף לא מזמן? טיימינג אין לרכב אלא שרשרת אז אין צורך. הקלאץ טיפה גבוה ועפי מה שראיתי בטיפולים לא הוחלף מעולם, אני לא חושב שכרגע יש צורך להחליף אותו אלא הוא ייבדק לראות שהוא לא במצב גרוע. יש המלצות כל שהם לנוזלים? אני יודע שנוזל קירור עדיף G12, שמן מנוע וכל השאר יש המלצה מסויימת? כמה אמור להעלות היישור קו? ככל הנראה הרכב יטופל אצל רון. תודה!
-
אהלן בשעה טובה קניתי היום רכב פביה 03 עם 94KM. ברגע שיצאתי מהחניה, נדלקה לי נורה מהבהבת אדומה של חוסר בנוזל קירור. פתחתי מכסה מנוע, בדקתי הכל תקין אין שום חוסר בנוזל קירור (אולי כמה מילימטרים). אתמול הרכב היה ב"מבדק" ולא איתרו שום נזילה או בעיה. הרכב לא מתחמם עם/בלי מזגן ונשאר קבוע על האמצע. מה שכן הייתה נזילת מים מהמזגן לתוך הרכב, אך הבוקר הלכנו למזגנאי (ככה אומרים?) והייתה סתימה בצינור של הניקוז מים, הוא ניקה אותו והחליף פילטר למזגן והנזילה נעלמה. אין בעיה ברדיאטור חימום, בדקתי את החימום והכל תקין. האם זהו חיישן שנתפס? יכול להיות שהמחשב נרטב קצת מהנזילה ולכן הנורה דולקת? תודה.
-
מה לא היה ברור? הסוחר קנה את זה מפרטי, וניסה למכור לי את זה בטענה שזה פרטי יד 2 (למרות שהתחלפה יד), יומיים אחרי שהוא קנה אותה בכמה אלפים פחות. רוני אני רואה שענו לך בתרד למטה אז תקרא שמה.
-
שמע אתה צודק בהכל וכך אני עושה. לאישה יש בעיית דיבור (לא הצלחתי להבין אם בכוונה או לא) אז בקושי יכלתי לשאול אותה שאלות בטלפון, אפילו טעיתי ברחוב (הגעתי לרחוב מקביל) מכיוון שלא הבנתי אותה.
-
אהלן, זה זמן ארוך שאני מחפש פביה ולא מוצא. אתמול קפצה מודעה לעיניי של פביה 03 יד 2 עם 113K, מטופלת במורשה בלה בלה בלה. אמרתי אוקי אקפוץ לראות (מה גם שאני גר קרוב-בראשון). קבעתי עם המוכרת אחהצ והגעתי עם חבר. תחילה אני מבקש מהמוכרת את הרשיון רכב, ואז היא מתחילה לגמגם לי "לא הרשיון לא אצלי, אני לא שומרת אותו באוטו, קודם תראה את הרכב אחכ אביא אותו", אמרתי טוב נו אראה את הרכב אחכ תוריד לי אותו מהבית. בודק את הרכב, נראה נקי חדש מבריק מסתכל בתא הנהג הכל מבריק בלי סימנים שהרכב נוסע בכלל, אפילו לא עט/חתיכת נייר/חול, פותח באגז'-ריק לחלוטין! כלום פשוט! כבר זה נראה מחשיד אין רכב שאין לו משהו בתא מטען/כפפות. מבקש מהמוכרת היסטוריית טיפולים, אין לה "אני מטפלת במוסך מורשה אז לא תמיד מחתימים אתה יכול ללכת לראות במוסך", איפה המוסך? בנתניה (להזכירם המוכרת מראשון). למה בנתניה אני שואל אותה, אומרת בעלה עובד שמה בלה בלה בלה. אמרתי טוב נו אם יהיה רלוונטי נלך איתה למוסך. בין לבין אני מפתח איתה שיחה כמה זמן הרכב אצלך? (אמרה שנה), למה את מוכרת? (רוצים להשתדרג) לאיזה רכב? (יש הרבה בשוק לא יודעת). לאחר מכן היא עולה מביאה את הרשיון רכב. מחפש ישר את החותמת של הטסט, אין חותמת, מסתכל על תאריך הוצאת רשיון 10.6.10, (אמרה שהאוטו אצלה שנה לא?). אומר לה אוקי איפה החותמת של הטסט? "לא תשמע הוצאתי כפל רשיון הרשיון הקודם נרטב" מתיי הוצאת את הכפל רשיון (התחמקה מהתשובה), אמרה לי לא יש פה מדבקה שהאוטו עבר טסט זה תקף בלה בלה. לא הספקתי עוד להסתכל אם כתוב אפילו שזה "בהפקדת סוחר" החזרתי לה את הרשיון, הסברתי לה בצורה יפה שהיא לא עושה לי טובה שהיא מוכרת את האוטו ואמרתי לה שלום. במהלך העבודה (כן זה מה שאני עושה בעבודה) היום אני בודק מה קורה עם הרכב ביד 2, ורואה שהופ, הוחלף טלפון, ובחיפוש קל בגוגל עולה שפרסמו מודעה לפני חודש עם אותו טלפון לגבי סיריון (מפה ההמשך ידוע...) מה עוד שזה מחזיר אותי ליום רביעי שבוע שעבר, פביה 03 עם 113K מפורסמת בכפר יונה (ליד נתניה), דיברתי עם המוכר בערב, נשמע איש אמין לכל הדעות, מבוגר, מדריך תיירים (חיפוש בגוגל אישר את כל הפרטים) וקבעתי איתו בשישי לראות את הרכב המדובר. יום חמישי שרציתי לקבוע איתו שעה הוא אמר לי שיש אצלו כבר קונה שטוען שיש לו פגיעה בשלדה (עפי בדיקה של הקונה בלבד) ואם זה לא יילך הוא יחזור אליי. בסופו של עניין הקונה לא רצה לקחת את הרכב לבדיקה, למרות שהמוכר רצה לחתום לו שהאוטו נקי מפגיעות וקנה את הרכב. היום נפל לי האסימון, וואלה! זה אותו רכב! התקשרתי למוכר מכפר יונה, ולאחר שיחה קצרה איתו (ובדיקה של מספר הרכב) התברר שזה אכן אותו רכב, שהסוחר כתב על שם אישתו ומנסה לדחוף את זה לאחרים.... לסיכום שימו לב טוב טובלמה שאתם קונים, תבדקו הכל ב10 עיניים כי לא חסרים נוכלים אצלנו (לצערי). מצטער על החפירה
-
תקנה פן לשיער (של נשים), מעולה לנקות אבק ממחשבים.
-
אצטרף לפותח השרור, מה הטווח מחירים לנהג בן 22 עם וותק של 5 שנים?
-
בראשון יש מכסים כאלה עם כיתוב "עיריית גדרה" וראיתי גם פעם "עיריית פ"ת"
-
צפיתי בשקט בעץ והתפלאתי שלא העלו את זה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3876308,00.html
-
גם אני חשבתי ככה אבל ככל שהמהירות עולה הרעש פוחת.
-
שלום ברשותי גסטי 92 אוטומטית (ECVT) שעברה פחות מ90K קילומטרים. מאז החלפת הציריה (לא יודע אם יש לזה קשר) הגיר מרעיש. הרעש מתבטא כל פעם שהגלגלים מסתובבים יש וווואווו כזה ארוך, גם כהעלתי את הרכב על ליפט וסובבתי את הגלגלים בידיים היה את אותו הרעש מהתיבה של הגיר. זה שזה גיר בעייתי אני יודע, גם את האפשרות להסב לידני אני מכיר, אבל אני מעדיף קודם לבדוק את הגיר במכון שמתמחה בך אולי יש עוד סיכוי להצילו במחיר נמוך. דא שמתי לב גם כאשר אני בודק שמן גיר כשהמנוע חם (ככה כתוב בספר הרכב) יש כמו בועות בשמן(של הגיר). אני מראשון לציון. תודה ושבת שלום.
