שלום
בדיוק חזרתי מגרמניה לפני שבוע והשכרתי דרך סיקס.
אני לא הייתי מרוצה כל כך, מכיוון שהזמנו רכב דרך האתר העולמי ב300 יורו (קיבלנו מונדאו) לשבוע.
הגענו קיבלנו את הרכב, השכרנו גם GPS על הדרך ויצאנו לדרך.
בחזרה שהחזרנו את הרכב נידהמנו לגלות שהחשבון תפח ל400 יורו, נכון שהGPS עלה עוד איזה 30-40 יורו, אבל מה שלא סיפרו לנו ולא ראינו שמוזכר באתר זה את הביטוח לנהג מתחת ל25, באתר היה מצויין שהגיל המנימלי ברכב הוא 21 לכך הסתמכנו על זהבנוסף יש את הפרימיום לוקיישן שזה השדה תעופה, זה עולה עוד 20% יותר, אבל זה עוד 20% יותר מהסכום הכולל ככה שייצא לנו גם זה יותר יקר.
האמת שרציתי לכתוב להם תלונה ושכחתי, אבצע זאת מחר.
תהנה