Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. אני קניתי את הקונטי אקו3 מידה185\60\14 נקנה אצל צמיגי כחלון במערב ראשון במחיר של 640 לזוג הטרי.
  2. אצלי הורכבו לפבני שבועיים קונטיננטל 0212
  3. שלום הרכב המדובר הוא גמפי HDI 2.0 שנת 2002. לא מצאתי אזכור בספר רכב, ברשיון רכב או על הצמיגים. המידה 205/65/15. כרגע הצמיגים (וגם הרזרבי) הם 94T. לחץ אוויר 2.4 באר.
  4. האמת שיש לי את אותה בעיה בפביה, ואני לא מצליח להבין מאיפה הבעיה. פירקתי את המושבים אבל אין את הצינורות האלה. המים נכנסים דרך הגומיה בחלק התחתון וזה משגע אותי, הגומיות לא סדוקות/יבשות/קרועות, הן במצב חדש!
  5. תודה על התגובות באלפרדו כבר היינו. אני מתלבט כרגע בין הטירמיסו, לבין UNO (ששלחו לי בפרטי). המסעדה בירושלים זה טופולינו, מישהו היה שמה בארוחת ערב? היא נראת אכותית אבל לא נראת מתאימה לחגוג יומולדת... תודה
  6. תודה על התגובות, לגבי הדון ויטו הבנתי דווקא שהיא לא משהו, מתיי היית שמה לאחרונה? באלפרדו היינו כבר, תודה יש המלצות לעוד מקומות?
  7. שלום, כפי שכתוב בכותרת... בגדול זה אזור המרכז, אבל אפשר גם להרחיק לאזור ירושלים, אין בעיה עם זה. תודה מראש.
  8. בפעם האחרונה שהייתי בחנות שלהם (לפני פחות מחודש), המגבות היו טורקיות למהדרין....
  9. אנצל את השרשור לשאול איפה כדאי לקנות מגבות איכותיות ולא תוצרת טורקיה. תודה
  10. תודה על התגובות. הלחץ אוויר תקין בכל ארבעת הצמיגים, ונשמר תקין. אגש למכון פרונט ונראה מה יהיו התוצאות. יש מכון מומלץ בראשון?
  11. שלום, שמתי לב שהצמיגים הקדמיים שחוקים יותר מהאחוריים, 4 הצמיגים הורכבו יחד והם אותו הסוג (קונטי). הצמיגים עשו משהו כמו 30K KM. השאלה שלי האם כדאי לבצע החלפה בין הקדמיים לאחוריים? או האם כדאי לבצע הצלבה בינהם? האם יש טעם גם בכיוון פרונט? השחיקה היא אחידה. תודה
  12. שלום, שמתי לב בתקופה האחרונה שחודרים לי מים לתא הנוסעים, זה מתבטא בך שמתחת לשטיחונים גם מקדימה וגם מאחורה רטוב. בשנה שעברה הייתה לי בעיה רק מקדימה וניקוי ה"מרזבים" פתר את הבעיה. השנה נראה לי ישנה בעיה אחרת, כי אחרי הגשם שהיה ביום שישי בערב הכל היה יבש, ורק לאחר נסיעה היום (לא בגשם) נוצרה הרטיבות. האם מתחתית הרכב יכולים להכנס מים? אין איבוד של נוזל קירור. תודה
  13. שלום, מישהו יודע איפה אני מוצא מגב אחורי לפביה 03? חיפשתי בחניות חלפים ואמרו לי שרק בצמפיון ושזה מגיע עם הזרוע בלבד. ניסיתי להחליף רק את הגומי אבל התוצאות לא מספקות. מכיוון שלא בא לי לשלם בצמפיון סכום מופרז על מגב מישהו מכיר חנות אחרת? באיבי לא מצאתי משהו תואם. תודה
  14. תודה על התגובות. AVE, הזמנת מהאתר שצירפת?
  15. תודה לכולם על התגובות. נהגת שודים, כמה זמן התיק אצלך? יש מקום לקלסרים וכד? לגבי התיק של DAKINE, האמת נראה איכותי,אך קצת יקר, אנסה למצוא זמן לקפוץ לאיילון לראות אותו. כרגע ההתלבטות היא אם לקנות מאופיס דיפו SG כלשהו או ללכת על north face, ראיתי אותו עוד לפני ההמלצה כאן, נראה לי אציע עליו 50$, שווה? http://www.ebay.com/itm/North-Face-Surge-Laptop-Backpack-Daypack-Bag-NEW-2011-/260882414050?pt=US_CSA_MWA_Backpacks&hash=item3cbdcdb9e2 תודה
  16. שלום, מבקש המלצה לתיק גב לסטודנט ושיהיה בו מקום ללפטופ 15". קראתי פה כמה שרשורים אך הם ישנים. ראיתי באופיס דיפו תיק של swissgear legacy אך הוא יקר מאד גם בהזמנה באיביי (400 שקל). תודה.
  17. ניסית את זה ולא עבד??
  18. תכנס להגדרות של האינטרנט אקספלורר, בלשונית מתקדם תבצע למטה שיחזור של ההגדרות ברירת מחדל.
  19. big

    ביטוח לפאביה - 10 אלף שקל?!

    אני אומר שוב, תבדוק בחברות שכתבתי. אם חסרים לך כמה חודשים ל21, תבטח רק לכמה חודשים האלה ואז תחדש למעל גיל 21.
  20. big

    ביטוח לפאביה - 10 אלף שקל?!

    תנסה לבדוק ב"הראל" וב"שלמה" (שלמה סיקס)
  21. שלום, רציתי לדעת מהו המחיר הסביר לתיקון הנ"ל. המנוע הוא .HDI 2000 תודה
  22. big

    חישני רוורס

    תחפש בדילים היומיים, עולה בסביבות 150 שקל
  23. big

    השכרת רכב בגרמניה מסיקסט

    דרך סיקסט הישראלית לא הייתי מזמין בכל מקרה, חבר שלי עבד שמה והמליץ בחום לא להזמין. לבחור שהגיב לי, האמת שאני מעל 23, רק נהג אחד היה חסר לו שבוע, ובדלפק הסבירו לנו לאחר מכן שזה בכלל מעל 25.... לגבי הביטוח, זה לא כל כך ברור באתר, אני לקחתי עד נזק 750 יורו.
  24. big

    השכרת רכב בגרמניה מסיקסט

    קראתי את התנאים, מסתבר שיש באתר עוד תקנון שמסביר על הגיל. אין שום סיבה לשלם גם 20% מהשכרת GPS לטובת פרימיום לוקיישן, ואם יש אז צריך להסביר. אם תמצא את הביטוח הצעיר כאקסטרה באתר אשמח לראות.
  25. big

    השכרת רכב בגרמניה מסיקסט

    שלום בדיוק חזרתי מגרמניה לפני שבוע והשכרתי דרך סיקס. אני לא הייתי מרוצה כל כך, מכיוון שהזמנו רכב דרך האתר העולמי ב300 יורו (קיבלנו מונדאו) לשבוע. הגענו קיבלנו את הרכב, השכרנו גם GPS על הדרך ויצאנו לדרך. בחזרה שהחזרנו את הרכב נידהמנו לגלות שהחשבון תפח ל400 יורו, נכון שהGPS עלה עוד איזה 30-40 יורו, אבל מה שלא סיפרו לנו ולא ראינו שמוזכר באתר זה את הביטוח לנהג מתחת ל25, באתר היה מצויין שהגיל המנימלי ברכב הוא 21 לכך הסתמכנו על זהבנוסף יש את הפרימיום לוקיישן שזה השדה תעופה, זה עולה עוד 20% יותר, אבל זה עוד 20% יותר מהסכום הכולל ככה שייצא לנו גם זה יותר יקר. האמת שרציתי לכתוב להם תלונה ושכחתי, אבצע זאת מחר. תהנה
×
×
  • תוכן חדש...